IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

41 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme ursulet
Adrian Pintea
post May 7 2008, 08:28 AM
Post #621


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Am curatat debitmetrul de praf. si am reglat din nou arcul sa fie cat mai moale nu statea in relantiu si am reglat si cursorul pana lam adus in 750 ture... rezultatul motorul parca merge mai rotund fumul a disparut, am doar abur cand e pornit motorul pana se incalzeste, insa lam cam gatuit, si urmeaza sa ii fac un reglaj de avans, nu mai bate avansul, sau mi sa parut numai...
Intrebarea este arc moale, intra aer mult implicit amestecu cu mai multa benzina, deci consum mai mare???...urmeaza sa vad daca asa este...daca nu reglez in partea cealalta cu arcul mai tare


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 7 2008, 11:35 AM
Post #622


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, arc moale da mai multa benzina. Regleaza cum zicea pe nush ce site:

Tine-l turat constant, pe loc la 2-3000rpm si joaca-te cu acul (implicit clapeta debitmetrului) sus-jos, vezi punctul in care motorul se tureaza cel mai mult tinand clapeta de acceleratie nemiscata. Dup-aia umbla la arc in asa fel incat sa-l tina arcul in acel punct de turatie maxima. E putin complicat sa tii acceleratia nemiscata cu o mana si cu cealalta mana sa reglezi arcul dar se poate daca ai unghii sau o surubelnita dreapta in ajutor.
Dupa ce ai pus arcul, tureaza-l iar constant si misca iar acul cu mana sus jos. Daca motorul nu se tureaza mai mult cand misti acul cu mana, ai rezolvat problema.
Sa nu mergi pe idei gen arc tare da mai putina benzina=> consum mai mic. Da-i benzina cata cere.

P.S. cu ce cursor zici ca l-ai adus la 750 rpm? Ai umblat la deviatia fixa a acului din debitmetru? Recomand sa lasi cursorul asta la pozitia originala, centrat. La Jetronic exista un alt surub pentru reglat relanti-ul.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post May 8 2008, 08:09 PM
Post #623


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP





Dupa ce am scos un consum de 18 si motoru putin gatuit...am umblat iarasi la debitmetru reglat pe arc tare pana tremura motoru, reglat deviatia acului pana lam facut sa mearga stabil in 750...rezultatul trage mult mai bine, nu mai este gatuit, si un consum de 14-15 in oras...o sai fac un reglaj de avans cu stroboscop cat de curand poate reusesc sai scad consumul, daca nu asta este...


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post May 19 2008, 07:12 PM
Post #624


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



intampin o mica problema cu bateria... cand vreau sa pornesc masina trebuie sa dau la cheie vreo 6-7 secunde ca sa porneasca. daca incerc sa pornesc a2a oara nu mai invarte electromotorul. cand mi s-a ars garnitura de chiulasa am lasat masina vreo saptamana in parcare si mi se descarcase bateria. apoi masina a stat aproximativ o luna cu bornele scoase. bateria este rombat si o am de 3 sau 4 luni. acum am curatat bornele, pt ca erau un pic oxidate si astept rezultate. ce altceva mai poate fi? mentionez ca de incarcat incarca, au fost verificate bornele. de asemenea nivelul pe baterie arata "scazut". dar totusi de ce nu se incarca? am lasat-o o ora pornita, am tinut cabluri de la alta masina tot cam o ora si nimic...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 19 2008, 11:13 PM
Post #625


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cat ai masurat la borne, 14V sau mai putin? Daca 13.8-14, bateria e dusa... Dar sunt sanse mici sa crape o baterie in 3-4 luni, fie ea si rombat.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post May 19 2008, 11:27 PM
Post #626


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial





14 cred. nu am verificat eu. cel care a verificat a zis ca incarca bine. si chiar se pricepe smile.gif o sa incerc maine sa o pun pe masina lu fratimiu sa vad daca acolo se incarca. daca nu, cred ca ori o pun pe redresor ori imi iau alta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 20 2008, 05:52 AM
Post #627


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (ledocteur @ May 20 2008, 12:27 AM) *
14 cred. nu am verificat eu. cel care a verificat a zis ca incarca bine. si chiar se pricepe smile.gif o sa incerc maine sa o pun pe masina lu fratimiu sa vad daca acolo se incarca. daca nu, cred ca ori o pun pe redresor ori imi iau alta


14v ai spus ca pe alternator nu pe baterie. Daca doar "crezi" atunci pune tu mana pe un multimetru si masoara. Nu-i scumpa scula si nici nu dureaza mai mult de 2 sec sa afli rezultatul. Fa schimbul de baterii cum ti-am zis si termina cu prostiile, ca ma iau de bornele voastre instant vio (36).gif

PS: laugh.gif tongue.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 20 2008, 07:42 AM
Post #628


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ah, deci glumeai sarcastic_hand.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post May 20 2008, 07:39 PM
Post #629


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



am rezolvat cu bateria... am curatat bornele pt ca erau oxidate si acum incarca ok si porneste laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post May 20 2008, 08:16 PM
Post #630


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Of bornele astea... to_become_senile.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post May 24 2008, 09:50 AM
Post #631


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Am venit la voi in Bucuresti, m gasit debitmetru sigilat, lam montat, masina e cu totul alta, nu mai are exitari la acceleratii bruste, nu am fum pe tobe si a disparut si mirosul de benzina....
As vrea sai regelez si avansul cu stroboscopul sa fiu sigur ca e ok...
dar de pornit tot trebe sa in contactu 3-4 secunde sa o ia...
Cum desfac injectoarele? Trebuie sa dau jos rampa injetoare prima data?
Cand am schimbat debitmetrul am vazut ca sunt urme de ulei pe cot si in vechiul debitmetru...E normal? Sau am probleme la supape sau tacheti?
Vreau sa schimb uleiurile si filtrele...Am filtru de benzina in rezervor(sorb?!?)? Ce ulei e recomandat in diferential si cutie ca am auzit mii de variante si cati litri din fiecare?...LA motor castrol magnatec 10w40 mam gandit, fostul proprietar punea mobil1 15w40....De care sa pun?
Si vreau sa schimb distributia, ce firme sunt bune la curele si intinzator? Trebuie schimbata si pompa de apa de obicei?


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 24 2008, 10:55 AM
Post #632


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bravo! Bine ca merge si el frumos acum.

Injectoarele ies odata cu rampa afara. Dupa ce scoti rampa ai sa vezi ca sunt prinse cu niste sigurante pe ea.
Uleiul in admisie e... oarecum normal cel putin la motoarele noastre atat de vechi. Numai sa nu fie balta. Cauzele nu le stiu...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post May 27 2008, 01:15 PM
Post #633


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Si referitor la uleiuri?!? cantitate,firme, tip? Si la distributie ce firme sunt bune de curele si intinzator...Pmpa de apa trebuie schimbata odata cu distributia?


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post May 27 2008, 05:04 PM
Post #634


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





4.5 litrii castrol edge sport (RS ) 10w60 ...vreo 3 mil cu tot cu filtru .o sa fii foarte multumit.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jun 2 2008, 11:49 AM
Post #635


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



si daca motoru papa un pic de ulei cam 2-300 grame la 1000km...are rost sa bag ulei scump?acum am in motor 15w40 daca punmai subtire il papa mai usor?


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Jun 2 2008, 11:51 AM
Post #636


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



daca motorul nu e in mintile lui ramai cu 15w40 e mai safe


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2008, 05:34 PM
Post #637


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



sau 20W50?
Eu cu de-asta merg, motorul meu papa cam 100-150ml/1000km, cu tot cu o mica pierdere.

In nici un caz mai subtire de 15W40.

Uite ce recomanda unii:
http://www.drive.com.au/recommended-oil/bm...02/results.html


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jun 3 2008, 09:22 PM
Post #638


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP





pai la mine motorul e in mintile lui doar ca imi papa pe undeva...fum nu scoate deloc...acum de cand am pus alt debitmetru si am facut vreo 500km si nu a scazut nivelul de ulei...e posibil sa aibe vreo legatura?
mam uitat pe sub ea si imi supureaza ulei pe la garnitura de la baia de ulei si la garnitura de chiulasa, dar mai tare se vede la baia de ulei...
ciudat e ca nu lasa balta sau picuri de ulei pe locul de parcare...


am mai observat o mica pb in directie daca fac rapid stanga dreapta de volan se aude din compartimentul motor ca un scartait scurt si gros, ceva piesa incepe sa aibe joc ori articulatia aia sferica ori partea de mai jos...e grav?? mai pot umbla asa cu ea? sunt sanse sa se rupa si sa ma lase in drum? se poate schimba doar piesa respectiva defecta articulatia sau rulmentul acela de deasupra jugului? sau trebuie sami cumpar caseta completa

pe tablita de pe diferential imiscrie codul 1140A51744 ... de care diferential am?

This post has been edited by Adrian Pintea: Jun 3 2008, 09:37 PM


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jun 12 2008, 10:18 AM
Post #639


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



nu stie nimeni? sad.gif


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jun 15 2008, 12:27 AM
Post #640


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



raportul diferentialului e scris pe o placuta de tabla (in cazul in care se mai vede pe ea) care e prinsa de un surub pe capacul din spatele diff-ului


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 02:21 PM