IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

41 Pages V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme ursulet
TiL
post Nov 13 2007, 06:35 PM
Post #561


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Probabil ai injectia dereglata ca sa mearga bine cu injectoarele astea de mertz. Daca tineai neaparat sa pui injectoarele de la Ionut, probabil puteai sa reglezi debitmetrul. Sau e sigilat? blink.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 13 2007, 07:32 PM
Post #562


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Nu stiu cum poate sa fie injectia dereglata la motronic. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Nov 29 2007, 07:50 AM
Post #563


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -





am pus pompa noua - 200 ron , deoarece sunt natarau m-am grabit si am montat-o fara sa astept sa schimb si furtunasul ala indoiat care l-am comandat pe original si a venit greu (asa ca acu ma uit la el ca e prea frig afara ca sa-l schimb)
motorul trage bine (cu injectoarele de mert)

insa
mi s-a dus amortizorul stanga fatza sad.gif sad.gif sad.gif
nush ce drak sa fac ca le-am luat de noi acu 2 ani insa nu mai am factura nici nu le-am montat intr-un service...

iar acu ca am luat un mondeo daca ma vede femeia ca mai bag bani in urs sa vezi scandal...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 29 2007, 08:26 AM
Post #564


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



ce pompa ai luat noua cu 2mil? huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian325
post Nov 29 2007, 05:10 PM
Post #565


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,511
Joined: 25-May 06
From: IASI
Member No.: 307
Car: -
Engine: -



de...benzina
si-a luat tot de aia si mertan
merge
azi am fost la botosani si-am facut actele pt ford
masina merge tzeava(motorul)
naspa cu amortizorul dus...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Jan 14 2008, 08:51 PM
Post #566


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43





Ma duc azi dimineata la serviciu cu ursuletul. Toate bune si frumoase. Seara cand sa vin acasa, dau cheie, nu porneste. Mai dau cateva, moare bateria. Chem un coleg cu cabluri sa-mi dea curent. Dupa cateva chei porneste. Ma duc la pompa si alimentez. Porneste, dar greu. Vin spre casa, la un moment dat scade turatia la motor pana la ralanti si nu se mai tura deloc. Vin vreo 500 de metri taras, la un moment dat se opreste de tot motorul. Dau la cheie si nu porneste. Pana la urma ii mai dau o tura de curent si ajung cu masina acasa. O bag in curte si deschid capota. Aduc o lanterna si ma uit la furtunul de alimentare intre filtru si pompa de injectie (e transparent) si vad nu bule, ci spuma cu multe pauze. Sa fie din filtrul de motorina? Am cam 6000 de km cu el. Ma gandesc sa-l schim si sa vad daca e din cauza lui. A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca e un 324D.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 14 2008, 09:04 PM
Post #567


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.
Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului...

LE: suportul filtrului e asa la tine, nu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10
Piesa 2

Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post Jan 14 2008, 09:10 PM
Post #568


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



QUOTE (xox @ Oct 18 2007, 01:10 AM) *
Am gasit un articol mai demult si-mi pare rau ca n-am salvat link-ul, scria acolo cum ca cd-ul e legat cumva de bord si de exemplu pot apare probleme cu volumul in boxe, etc. Banui ca exista si reversul medaliei, adica problema ta.
Erai incapacitat. Sudat in argon mai exact. Da' noi te intelegem si iubim in acelasi timp laugh.gif

scria cumva ca se poate auzi turatia in boxe? ca asta mi se intampla mie. daca gasesti articolul trimite-l si mie te rog.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Jan 14 2008, 09:13 PM
Post #569


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Jan 14 2008, 09:40 PM
Post #570


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43





QUOTE (TiL @ Jan 14 2008, 09:04 PM) *
Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului...LE: suportul filtrului e asa la tine, nu?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10Piesa 2Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire.
Nu am pompa de amorsare si suportul filtrului arata asa:
Attached Image
si sita din rezervor am curatat-o anul trecut in vara. Intr-adevar avea ceva asemanator vaselinei.
QUOTE (brown.shark @ Jan 14 2008, 09:13 PM) *
cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ?
Azi dimineata au fost vreo -7 -8, dar a pornit. Problema a aparut seara si erau vreo -2. Nivelul in rezervor e un pic mai putin de jumate.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Jan 21 2008, 04:51 PM
Post #571


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43



Am reusit sambata si duminica sa-l readuc la viata. Am schimbat filtrul de motorina, am verificat sorbul din rezervor si am inspectat vizual, interiorul rezervorului. Era foarte curat. Toata mizeria se adunase in filtru. Astept primavara sa curat rezervoarele.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mouse
post Jan 21 2008, 10:06 PM
Post #572


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp



am si eu o mica problema care ma cam enerveaza...

cand e motorul rece de ex.dimineata o pornesc sta pornita cam 1min usor turata apoi are tendinta sa se opreasca sta cateva secunde la 400-500rpm tremura urat...ori se opreste(daca se opreste si o pornesc iar se tureaza usor...iar scade turatia si abia atunci oscileaza) ori isi revine imediat se tureaza si are oscilatia aceea de turatie care ar trebuii sa o aiba dupa inca 2-3min scade si turatia si merge ok...daca nu face chestia asta cu oscilatia de turatie(cred ca e ceva care nu intra imediat...un soc ceva habar nu am)merge f.prost daca vreau sa plec cu ea...da in nas...etc

astept si eu un sfat de la "batrani" smile.gif

merci!

This post has been edited by Mouse: Jan 21 2008, 10:07 PM


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 21 2008, 10:19 PM
Post #573


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mouse
post Jan 21 2008, 10:27 PM
Post #574


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp





QUOTE (316i @ Jan 21 2008, 10:19 PM) *
Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina.


maine am sa ma uit si la regulator...recunosc ca la bmw sunt un strain pe acolo sunt f.familiarizat cu VW dar la bmw sunt cam bata...cu toate ca nu are ce sa fie asa de greu...

alta faza tare ce am aflat k filtru...filtrele de benzina au 240mi...KM


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mouse
post Jan 24 2008, 01:05 AM
Post #575


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp



mda...am rezolvat problema "enervanta" cu toate ca dupa ce am curatat regulatorul numai ma intelegeam de nici o culoare cu ea...pt ca nu observasem ca furtunul dintre clapeta si debitmetru era taiat pe burta si tragea aer fals(cred ca l-am fortat un pic cand am schimbat filtru de aer...imbatranit etc...si s-a taiat)...alt factor ce o determina sa mearga putin aiurea...
intr-un final s-a rezolvat...multumesc pt sfaturi!

This post has been edited by Mouse: Jan 24 2008, 01:06 AM


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jan 24 2008, 12:06 PM
Post #576


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Am si eu o problema grava, stie cineva de aici sa regleze un motor de 2000 jetronic??? Am masina la Adi Oprisan de 1 luna iar ieri cand am luat-o de la el (fratemiu s-a dus ca eu eram de la munca) masina mergea in 5 pistoane, murea la relanti iar cand dadeam la automat trebuia sa dau de cel putin 3 ori ca sa o pot porni + ca pe drum s-a stricat si timoneria iar finalul masinii este ca paleta de la vascocuplaj s-a lovin in radiator si s-a bloacat + radiatorul curge (ambele cumparate de la Oprisan si schimbate de baietii veseli d acolo) si motorul a cam fiert. Ideea este: ma poate ajuta si pe mine cineva cu reglajul motorului in caz ca astazi sau maine "mecanicii" de acolo nu ii dau de cap??? Deja am platit mult prea mult ca sa pot cumpara alt motor, iar daca cu asta tot si tot nu se poate cred ca il voi vinde si imi voi pune 2500 motronic in caz ca nu reusesc sa repar pe cel de 2.7 care il am acum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 24 2008, 05:38 PM
Post #577


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Jan 25 2008, 03:09 PM
Post #578


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW





QUOTE (316i @ Jan 24 2008, 05:38 PM) *
...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina.



Ideea este ca el si Florica au fost mesterii recomandati pe un alt forum, pana sa ajung aici pe forum. Florica a spus ca nu se baga si ca nu vrea sa aibe deaface cu asa ceva. Ieri am fost din nou la oprisan si l-am intrebat cand mai pot duce masina si iam spus cam ce face masina, dupa o vreme de discutii imi spunea ca motorul imi bate desi eu nu am auzit nicio data. Ii voi duce masina pentru ultima oara luni cand am timp si nu voi lucra. Astazi sper sa am timp sa imi aduc masina in complex tractata si cred ca in acest week-end ma apuc sa desfac motorul de 2,7+2,0 sa vad de ce merge in 5 pistoane, sper sa ii pot da de cap in caz ca nu ma depaseste.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Jan 26 2008, 10:45 AM
Post #579


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



dupa o primbare azi noapte prin oras, la un moment dat am vazut ca se incinge apa si mi se aprinde becul de baterie. Am tras pe dreapta, furtunul gros radiator-motor era teapan, am desfacut usor capacul vasului de expansiune si a dat lichid peste. Totodata, cureaua de alternator era rupta, am ajuns acasa in stilul mers 300m , oprit 10 min. Am completat permanent cu apa pentru ca fierbea permanent si o arunca afara (am renuntat sa mai pun capacul de teama sa nu explodeze vreun furtun sau altceva.

Dilemele:
1. dupa ce am completat cu apa distilata am vazut ca nu circula apa. pompa de apa este cumva antrenata de cureaua de alternator? m-am uitat la rotile pe care se pune cureaua si pare ca nu....
2. cum imi dau seama daca garnitura de chiuloasa e afectata? sad.gif


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 26 2008, 10:47 AM
Post #580


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ba pompa de apa e antrenata de cureaua care antreneaza si alternatorul
de regula sunt 3 curele: 1-cureaua care antreneaza pompa de apa si alternatorul , 2- cureaua care antreneaza pompa de servo, 3- cureaua care antreneaza compresorul de la clima

e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 11:56 AM