![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 30-May 09 Member No.: 2,771 Car: E36 Engine: M20 2.0 150CP ![]() |
Salutare tuturor,
De curand am intrat in posesia unei matze coupe motor M50 2.0, dar am mai multe probleme. Sper sa ma ajute cineva. 1. Probleme relantiu nu sta in ture ba urca peste 1000 ba scade sub 500 asta ca am mai strans cablu de acceleratie sa stea cam la 1000 ca daca o las la 800-900 more cand scade in ture. 2. Trapa merge din cand in cand si numai sa o deschid de tot, pozitiia a doua nu merge adica ridicata. 3. Pornirea e ciudata prima oara am crezut ca e de la baterie ca nu tine curentul dar ce mi se pare ciudat e ca pun contactul invarte electomotorul de vreo doua ori si apoi nu mai invarte deloc daca tin contactul asa fara sa il iau dupa aproximatin 25-30 secunde incepe iar sa invarta si apoi o ia, cate odata trebuie sa repet de doua 3 ori manevra asta sa porneasca. 4. Uneori se aude un carait in bord chiar si cand e oprita si cheia scoasa din contact pare a fi un sunet intr-un speaker ceva de genul care face de cateva ori car, car, car car, ![]() 5. Consumul ![]() Cam atat momentan o sa revin cu ceva poze oricum am mult de lucrat la masina asta ca sa o fac sa arate si sa si mearga bine. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Salutare tuturor, De curand am intrat in posesia unei matze coupe motor M50 2.0, dar am mai multe probleme. Sper sa ma ajute cineva. 1. Probleme relantiu nu sta in ture ba urca peste 1000 ba scade sub 500 asta ca am mai strans cablu de acceleratie sa stea cam la 1000 ca daca o las la 800-900 more cand scade in ture. 2. Trapa merge din cand in cand si numai sa o deschid de tot, pozitiia a doua nu merge adica ridicata. 3. Pornirea e ciudata prima oara am crezut ca e de la baterie ca nu tine curentul dar ce mi se pare ciudat e ca pun contactul invarte electomotorul de vreo doua ori si apoi nu mai invarte deloc daca tin contactul asa fara sa il iau dupa aproximatin 25-30 secunde incepe iar sa invarta si apoi o ia, cate odata trebuie sa repet de doua 3 ori manevra asta sa porneasca. 4. Uneori se aude un carait in bord chiar si cand e oprita si cheia scoasa din contact pare a fi un sunet intr-un speaker ceva de genul care face de cateva ori car, car, car car, ![]() 5. Consumul ![]() Cam atat momentan o sa revin cu ceva poze oricum am mult de lucrat la masina asta ca sa o fac sa arate si sa si mearga bine. Bun venit pe forum. 1 - s-ar putea sa fie de la regulatorul de relanti 4 - aia cu caraitul s-ar putea sa fie normala.... Se aude un carait cand isi inchide clima chiar si cu motorul oprit... 5. Verifica debitmetrul si sonda lambda.... Cel mai bine te-ai duce la un mecanic ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 30-May 09 Member No.: 2,771 Car: E36 Engine: M20 2.0 150CP ![]() |
Salutare, Am rezolvat cateva probleme Am schimbat bateria ca nu mia tinea bine curentul sau cred ca era intrerupta ... Caraitul a disparut acum nu stiu daca facea din cauza bateriei sau daca are vreo legatura cu contactul (am schimbat si contactul ca nu mai sarea cand dadeam la automat ![]() Acum urmeaza sa schimb regulatorul de relanti la care ma gandeam de mult pt ca l-am curatat si am observat ca nu mai lucreaza bine se blocheaza din cand in cand. Cu trapa inca nu am rezolvat trebuie vazut ce are e ceva electric la faza cu mersul numai cand vrea iar cu pozitia 2 adica ridicata cred ca e mecanic o sa o curat. sper sa am timp saptamana asta sa ma duc sa imi iau regulator si sa il schimb. Si inca ceva are cineva un manual pentru Webasto? am webasto pe masina si nu pre stiu cum se programeaza. Bafta mare tuturor! This post has been edited by dode: Jun 24 2009, 08:16 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 10:31 PM |