Punte fata,spate z3 pe E30 merge? |
Punte fata,spate z3 pe E30 merge? |
May 29 2009, 04:49 PM
Post
#1
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 |
salut tuturor,in primul rand vreau sa spun ca e super tare forumu la fel si oamenii din el .FELICITARI !!!Am primit de ziua mea un e30 318is masina care mi o doream de o viata si vreau sa i schimb puntea fata si puntea spate cu unele de pe un z3 am inteles ca o sa mearga ca sunt la fel,singura diferenta e ca o sa am 5 prezoane la roti .2 am vazut pe youtube si ebay un chip la e30 318is care il ducea undeva in 170 de cp?parca nu stiu exact este adevarat si e bun sau imi distrug motoru ?
This post has been edited by soare: May 29 2009, 04:50 PM |
|
|
May 29 2009, 07:48 PM
Post
#2
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Lasa cipurile de pe ebay in pace. Cu un motor stock, aspirat doar din soft scoti maxim 10 cai.
"Puntea" fata nu se potriveste. Reteta e mult mai ampla decat luati punti de Z3 si pus pe urs. Nu e plug and play complet. Basculele de pe spate sunt plug and play dar pe fata trebuie sa te distrezi un pic ca sa gasesti reteta corecta de jamba+bascula. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
May 29 2009, 07:51 PM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Z3 e pe platforma de E36. |
|
|
May 29 2009, 11:38 PM
Post
#4
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 |
Lasa cipurile de pe ebay in pace. Cu un motor stock, aspirat doar din soft scoti maxim 10 cai. "Puntea" fata nu se potriveste. Reteta e mult mai ampla decat luati punti de Z3 si pus pe urs. Nu e plug and play complet. Basculele de pe spate sunt plug and play dar pe fata trebuie sa te distrezi un pic ca sa gasesti reteta corecta de jamba+bascula. Mersi mult,deci zici ca nu e imposibil ?dar se renteaza ?eu am acasa niste mecanici foarte buni |
|
|
May 30 2009, 12:09 AM
Post
#5
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW |
Mersi mult,deci zici ca nu e imposibil ?dar se renteaza ?eu am acasa niste mecanici foarte buni spate bascule E36 compact cu tot sistemul de franare, pe fata mai tre studiat, daca nu ma insel se potriveste jamba + sistemul de franare + rulment. tre sa ai asa ceva la indemana si sa vezi cum cade. |
|
|
May 30 2009, 12:21 AM
Post
#6
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Puntea spate la compact si Z3 e aceeasi deci merge pe urs plug and play. Pe fata trebuie facut putin lego, schimbate basculele si bucsile de la bascule cu repere de m3 e36...etc. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
May 30 2009, 09:36 AM
Post
#7
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
in afara de prinderea in 5 prezoane care e jmenu?adica sta mai bine cazanu pe sosea sau ce?
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
May 30 2009, 11:45 AM
Post
#8
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Frane mai mari, doooh. numarul de prezoane n-are nici o treaba cu statul pe drum. Sau nu.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Jun 1 2009, 12:45 AM
Post
#9
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 |
Frane mai mari, doooh. numarul de prezoane n-are nici o treaba cu statul pe drum. Sau nu. Pentru frani ma interesa ca nu am la urs nici abs nici servo directie la el ,e mai old school .Dar cred ca am sa l las asa pana il inmatriculez si mai strang niste bani si am sai cumpar niste frani custom ,am gasit in america la niste preturi bune |
|
|
Jun 1 2009, 08:33 AM
Post
#10
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
merge puntea pe urs si merita... am vazut unul ..insa am impresia ca este putin mai iesita in afara puntea cu ceva mm dar nimic grav oricum poate sa fie din cauza rotilor insa m i sa parut ca ar fi putin mai lunga...insa cu rotile adecvate arata super....nu stiu daca merita deranjul...mai bine cu frane cum ai gasit in state.... -------------------- |
|
|
Oct 1 2009, 12:57 PM
Post
#11
|
|
jah soldier Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP |
e ceva bataie de cap ,insa se merita din 2 aspecte : frane mai mari ,si o mai larga paleta de jante frumoase cum ar fi rs uri pe 17 , sau 16 , oz futura, si nu in ultimul rand de m3 e36
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
Oct 2 2009, 09:09 PM
Post
#12
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP |
dar ai ganduri asa seioase in ceea ce priveste motorul ?? ca franele de urs nu sunt chiar asa rele....
|
|
|
Oct 20 2009, 01:18 PM
Post
#13
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 16-April 07 Member No.: 897 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP |
Pentru frani ma interesa ca nu am la urs nici abs nici servo directie la el ,e mai old school .Dar cred ca am sa l las asa pana il inmatriculez si mai strang niste bani si am sai cumpar niste frani custom ,am gasit in america la niste preturi bune tare asta cu `frani`..pana la frani, ai multe de facut, nu incepe cu coada.. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th October 2024 - 09:25 AM |