IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> PROBLEME CEASURI BORD
calle 13
post May 7 2009, 12:53 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 7 2009, 01:19 PM
Post #2


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (calle 13 @ May 7 2009, 01:53 PM) *
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare?

Dupa ce au oprit ceasurile, mai merge semnalizare?
Poate problema e undeva la semnalizare, si nu la ceasuri.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post May 7 2009, 01:22 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP





QUOTE (calle 13 @ May 7 2009, 01:53 PM) *
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare?


Probabil ai vreun cablu dezizolat care face contact cu caroseria si face "masa" atunci cand semnalizezi. Verifica si tu cablurile care duc la semnalizare, precum si releele din cutia cu sigurante - le scoti pe rand, le cureti cu o carpa uscata si aspiri de praf locul in care stau ele.

Mai departe,nu pot sa te ghidez:( sper sa te fi ajutat un pic

This post has been edited by sebaa: May 7 2009, 01:22 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post May 8 2009, 10:20 PM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



mie nu mi merge kilometrajul la urs...in rest cam, functioneaza


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post May 9 2009, 07:30 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Am rezolvat problema,mulțumesc oricum tuturor celor care mi-au răspuns.Am luat jos semnalizatorul stānga față și īntr-adevăr mufa nu stătea la locul ei.Am pus-o la loc,am schimbat din nou siguranța și acum totul este OK.Mulțumesc īncă o dată pentru sfaturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 04:29 PM