![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare? Dupa ce au oprit ceasurile, mai merge semnalizare? Poate problema e undeva la semnalizare, si nu la ceasuri. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare? Probabil ai vreun cablu dezizolat care face contact cu caroseria si face "masa" atunci cand semnalizezi. Verifica si tu cablurile care duc la semnalizare, precum si releele din cutia cu sigurante - le scoti pe rand, le cureti cu o carpa uscata si aspiri de praf locul in care stau ele. Mai departe,nu pot sa te ghidez:( sper sa te fi ajutat un pic This post has been edited by sebaa: May 7 2009, 01:22 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
mie nu mi merge kilometrajul la urs...in rest cam, functioneaza
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Am rezolvat problema,mulțumesc oricum tuturor celor care mi-au răspuns.Am luat jos semnalizatorul stānga față și īntr-adevăr mufa nu stătea la locul ei.Am pus-o la loc,am schimbat din nou siguranța și acum totul este OK.Mulțumesc īncă o dată pentru sfaturi.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 04:29 PM |