![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Salut!
De ce M3 E30 este considerata o masina nesigura? Offtopic: Ati vazut filmul cu pustiul de 15 ani care a furat un M3 E30 in Sua? I-a facut varza pe politisti! |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
poate la standardele de azi..
cine zice ca e nesigura? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
nesigura din ce unghi de privire? adica din ce latura nu este sigura? hai sa luam dacia si hai sa luam un e30. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
in comparatie cu tehnologia de azi si eu zic ca e nesigura..
dar la vremea ei... :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Va spun eu de ce este considerata nesigura! Este foarte simplu.
Cauza este reprezentata de un numar prea mare de "tarani" (daca pot sa le spun asa) care au sarit in BMW-uri, de preferat seria 3 (ca sunt mai ieftine) si daca se poate si cu motoare de 2.5, direct de pe dacii sau de pe alte masini cu tractine fata. Asta se intimpla prin 90-95 cind aduceau la greu baietii masini din Germania. Prin urmare baiatu baga talpa, masina "cuminte" fuge de fund si intra in pom. De unde se fi auzit el prostanu' pina atunci de supravirare? Si iata asa, mama-mama, BMW-ul masina nesigura, masina ucigasa! Aiurea. BMW-ul este o masina foarte buna, indiferent de serie sau chiar de model. Cu soferul e problema... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da, vreau si eu un M3 E30 d-ala nesigur. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
dar cine nu vre un M3 "nesigur"??? :eek:
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
QUOTE (mertan) nesigura din ce unghi de privire? adica din ce latura nu este sigura? hai sa luam dacia si hai sa luam un e30.
Sa fi 100% convins ca un logan e mai sigur ca u e30 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
da.. da la logan ajungi imediat sa-i "testezi" siguranta..
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Lasa tu golanul si siguranta din golan. Nu uita despre ce tabla vorbim la E30 si despre ce foi de hartie vorbim la golan. La sfarsitul lui noiembrie s-a oprit un golan in spatele meu care ca sa vezi...botul s-a facut acordeon. Cu ce are a mea am pus poze pe alt topic. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
M3 e30 e o masina nesigura in sensul ca nu sunt sigur ca o sa am una vreodata...si nu pentru ca nu mi-as dori
![]() -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
mda, cred ca nu aveti idee cum sa face ursuletu la un impact frontal la 60km/h.
ca sa nu mai spun ca masina nu are frane pt puterea pe care o dezvolta. acu nu spun ca nu mi-ar place un urs m3 ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
hai sa o luam asha lojic. in 1985. luam asha teoretic. luam dacia 1300 sau 1310 si ursul. dacia 1300 din 1985 so imbunatatit cu ceva fatza de cea actuala(ma refer la 1310)???????????????? si fiecare priveste ursul intr-un fel sau altul. sa nu o luam ca pe un sicriu pe 4 roti. sa o luam logic. bmw e bmw. daca e asha nesigura atunci cine ar mai lua una?nesigura este atunci cand nu cunosti masina si nu stii limitele ei.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (jaffar) QUOTE (Horus) Salut!
De ce M3 E30 este considerata o masina nesigura? Offtopic: Ati vazut filmul cu pustiul de 15 ani care a furat un M3 E30 in Sua? I-a facut varza pe politisti! e30 este foarte nesigura dupa standardele actuale, si chiar si dupa standardele de la vremea ei. cred ca la euro ncap n-ar obtine nici macar o stea. in afara de pozele celebre cu ursi impachetati, eu am vazut pe viu un e30 (e drept, nu era m3) lovit in dreapta/fata la 60km/h. in afara de ambele lonjeroane indoite RAU si toata fata de nerecunoscut, masina se indoise pina la jumatatea acoperisului. iar cea mai mare problema a lui e30 (dpdv al securitatii) este faptul ca toti cel 3 stilpi sint foarte subtiri. asta inseamna ca cabina ofera protectie zero, daca o rastorni se turteste complet. dpdv al vizibilitatii insa, e un mare avantaj. Nu cumva caroseria de M3 e un pic diferita?ma gandesc ca e un pic ranforsata ca sa reziste puterii aleia ![]() -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
ma sigura-nesigura, eu maine as lua un e30 m3....mi-as lua si un logan diesel cu abs, ca e promotie...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
HORUS - hit and run strategy ?
![]() cine a zis ca M3 e30 e o masina nesigura? mai nesigura comparativ cu ce? la ce fel de sigutantza te referi? sigurantza la franare? la impact? in viraje? comparara cu loganul e irelevanta, de ce sa nu o comparam cu Ford T ? sunt convins ca suntetzi de acord ca sigurantza oricarei masini este suma dintre caracteristicile tehnice ale masinii si constientza/priceperea/experientza celui care o conduce pt Horus - vezi imaginile urmatoare si trage concluziile daca m3 e30 e o masina sigura sau nu. eu as zice ca e f nesigura pe mana unui sofer care sare de pe un motor de 60 cp la unul de peste 150 . evident nu ma refer la m3 neaparat. recunosc ca acum 5 ani ,cand am avut primul e30 325, am avut nevoie de cateva zile sa ma acomodez cu masina si am preferat sa nu ies cu ea pe strada fara sa o cunosc cat de cat. mi s-a parut mai brutala chiar decat m3 e46. e adevarat , shit happens, accidentul se poate intampla nu neaparat din vina celui care conduce m3-ul , dar atunci singura solutzie e sa mergem cu tancul pe strada si sa asteptam sa intre unu cu raba in noi. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
inainte de a sari la bataie, uitatzi-va si la alte masini bushite
am pus special masini care teoretic ar trebui sa fie mai sigure decat e30. sunt cu cel putin zece ani mai noi |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
sa va mai dau un exemplu... motorul de M5 pe care tocmai l-am achizitionat provine de la un e34 rasturnat de 5 x in prapastie! Nu a murit nimeni, doar cateva zgarieturi! :nod: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
AT, nu a fost nici un hit and run, pur si simplu am vrut sa va las si sa va citesc parerile!
Cineva mi-a zis ca M3-ul E30 ar fi o masina nesigura(desi nu cred ca din experienta lui proprie) si din ce am mai citit pe forumul s14.net. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
interesant ar fi sa ne spui cu ce a comparat M3-ul cand a spus ca e nesigur...
dupa cum se vede din imaginile cu m3 bushite, s-au cam strambat interioarele... ![]() nu cred ca alte masini , in conditii similare, ar fi suferit mai putine deformari . daca ar fi sa comparam M3-ul cu un Hummer, probabil ca acesta din urma ar fi mai sigur. nu si daca ar trebui sa mergi pe niste drumuri de munte f inguste, fara parapetzi si unde ar trebui sa franezi in catziva metri la viteze mari ,:unibrow: aberez ! ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2024 - 10:45 PM |