![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Asta il va inlocui pe ala crapat?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
mie cei de la bavaria mi-au dat 40 de milioane pretz la niste faruri de e39 , pe care le-am luat cu 16 de la METEOR - tot Hella & Bosch, tot nemtzeshti, tot BMW scrie pe ele si aveau si niste sarme cu mufe atarnate de ele- bonus. Ce mama draq? si mi-am luat si spoiler nou M5 , ca pe ala vechi mi l-a lovit unu cu spatele in parcare. nu l-am platit ca a fost pe asigurarea lu ala, da i-a costat toata afacerea 57 milioane pe cei de la asigurari ![]() |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Kane) Cumparat azi de la Bavaria far dreapta adaptiv. 1020 EUR fara drosser, bec xenon si calculatoare. Complet era 2200 EUR
Partial off-topic: Este un exemplu bun pentru ceea ce inseamna pretul pieselor de schimb la masinile moderne, in comparatie cu cele de acum 2 decenii, de exemplu. E normal, tehnologia costa - dar saltul financiar este spectaculos. Am vrut insa sa punctez ideea pentru ca, odata cu mult -asteptata "liberalizare" a importurilor de masini second-hand din EU (care evident se va intampla la un moment dat in viitorul apropiat), multi vor dori, pe buna dreptate, sa-si schimbe BMW-urile vechi de 20-30 de ani cu altele moderne, cu o vechime sub 5-6 ani. Din pacate, costurile de intretinere sunt mult mai mari. Altfel spus, desi cineva isi permite acum sa intretina la un nivel tehnic bun un Serie 3 E30 din 1988 (am dat un exemplu oarecare), este posibil ca un Serie 5 E39 din 2000 sa-l puna pe butuci, dpdv financiar. Nu numai costul majoritatii pieselor de schimb este mai mare, dar multe din operatiile de montare nu vor mai putea fi efectuate in fatza blocului, cu doua chei fixe, un ciocan si o carpa. Va trebui sa ajunga mult mai des la un service autorizat - iar manopera costa serios. Daca imi permiteti o recomandare: faceti calcule de buget, inainte de a decide cumpararea unui BMW second hand de generatie recenta. In astfel de calcule trebuie incluse si alte cheltuieli semnificative, pe o perioada de cativa ani dupa cumpararea masinii (poate un credit pentru locuinta, naste sotia, etc etc) |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
316: dap, ala crapat in parcare
![]() La masinile peste 2000 eu zic ca un Casco e necesar 100%. Mai ales daca ai vreun accident, ca te rupe in doua manopera + piesele. Bine... la un E39 ai sanse mari sa gasesti piese din dezmembrari si sa nu fii nevoit sa ajungi la dealer. Eu in 12000km cat am facut cu masina am facut doar prima revizie pana acum. A costat 6.5 milioane... 8 litrii ulei, filtru aer, filtru ulei, schimbat lichid de frane + inca 70 de euro pt cele doua filtre de polen. In curand o sa trebuiasca sa schimb si placutele care sunt cam 220euro pe fata si 180 pe spate. Consumabilele astea mai sunt cum mai sunt, mai ales schimbul de ulei care este chiar ieftin (la Passat aceleasi lucruri schimbate ma costau 7 milioane si intrau doar 4 litri de ulei). Mai nasol e daca iti cade vreo caseta de directie sau ceva ca e in jur de 1500 de euro si aia nu mai poti s-o gasesti avariata in parcare ![]() Pfff, ce cancer e afara si tre sa ma apuc sa-i dau bara jos :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ti-l montezi tu? :eek: |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
Eu cu un prieten. La Filaret trebuie programare + ca dureaza prea mult + ca mi-l prind in suruburi si sanatate. La modelele astea cu formele Bangle lufturile sunt la ordinea zilei (M6-le de la Siab de ex. avea luft intre bara, capota si aripa si era nou nout). De exemplu data trecuta i-am desfacut un surub sa-i slabesc aripa ca sa scot semnalu si mi-a fugit mizeria
![]() Ah, normal, si decat sa dau vreun milion jumate mai bine bag benzina de banii aia ![]() |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
marfa..
stiu multi oameni cu masini mult mai vechi care nu se baga sa schimbe o siguranta.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
Hehe
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu are 2 filtre? :dis: |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
Nope. Are 2 de polen doar.
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
injector .4.5 milioane:( si 4 amortizoare care nu stiu cat vor costa.plus cauciucuri de 18 2 bucati.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 139 Joined: 19-October 05 Member No.: 36 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
eu mi am luat astea .nu am avut bani de sachs boge sau bilsteindar tot e mai bine decat sa incarc alea vechi.garantie 3 ani -------------------- |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
cat sunt amortizoarele?
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sa stii ca articulatiile sport facute de KW folosesc amortizoare AL-KO
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
sunt foarte bune alko si sa nu iti para rau ca ai economisit niste bani
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
ultimele achizitii: faruri st-dreapta, becuri philips vision plus si mp3-player alpine 9827R... :unibrow: -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
da nu aveai ma faruri?
le vinzi pe alea care le aveai pe masina? |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (florin83) da nu aveai ma faruri?
le vinzi pe alea care le aveai pe masina? sunt la alex acum.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 02:25 PM |