![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
daca are cineva schma electrica de la e21 imi trebuie si mie pls
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
hai chiar nu are nimeni asa ceva......??????????????????.
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
zi la ce iti trebuie.poate sarim in ajutor ![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
sal am si eu nevoie de ajutorul vostru daca se poate. am un e21 320 1976 anu'..el initial a fost 2.0L aku are un motor 1.9L....iar de la carburatorul normal i s-a facut o modificare la carburator + calculator (nu stiu foarte bine denumirea lui) problema mea este ca au ramas o parte din firele vechi acolo prin motor...si as vrea sa le scot....iar in bord a avut o tehnica incredibila de ai pune alarma si inchidere incat a taiat unele fire de la contact, a facut modificari in instalatia interioare, si eu acuma am ramas cu multe fire nefolositoare...sau folositaore ..cine stie...., problema mea acum incepe....
1. nu mai imi merge nici un buton sau bec in bord 2. ca sa pornesc motoru tre sa pun un contact din bord (aprind farurile, dau drumu la aeroterma) dupa care am un fir de la electromotor care fac atingere la baterie si prnesc motoru.... 3. dupa ce porneste motoru merge 1 min dupa care moare....sau il tin din acceleratie vreo 10 min ca sa isi revina dupa care merge fara sa mai se opreasca 4. in timp ce merge motoru....scade un pic turatia, si parca nu merge "rotund" parca merge in 3 pistoane, desi da scanteie la fiecare bujie....si knd scot fisele de la fiecare bujie nu se simte mare diferenta in schimbarea de turatie.... va rog ajutati-ma si pe mine ca ma tot chinui sa inteleg ce combinatie a mai avut in fire...si nu gasesc pe nicaieri o schma electrica pt modelu meu sau pe cineva care sa imi dea si mie o solutie buna o sa pun si o poza sa vedeti modelul de carburator... dar sa nu ploua... -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Motor de 1,9 cu carburator cu calculator? Asta nu poate sa fie BMW..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sfatul meu e sa gasesti un e21 cu firele intacte si sa iti iei instalatia curata de acolo,ai prea multe "magarii" facute de fostul proprietar si o sa albesti incercand sa le faci cum erau plus ca o sa ai nevoie de un bax de role izolatoare si nu o sa fie asa frumos ce o sa ai sub bord This post has been edited by db85amd: Mar 10 2009, 09:14 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
N-am vazut injectie monopunct la BMW, ever. Sunt curios despre ce e vorba.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
da o greseala de scriere....e 1.8 scuze....si ce zice eugen zice foarte bine ca el a vazut masina si stie despre ce e vb....o sa mai incerc sambata sau duminica ...daca nu ploua.. sa mai ma joc la firele ei, sapt trecuta am rezolvat o mica parte, sa vad daca reusesc sa fac sa se aprinda bordu si ce o mai iesi pe acolo sau..... de acolo
![]() N-am vazut injectie monopunct la BMW, ever. Sunt curios despre ce e vorba. are un calcurator bosch legat la un carburator dublu corp k soc automat si alte prostii pe la el...nu am idee de pe ce masina o fi luat si pus.....dar vb ta...am cautat 3 zile pe net toate combinatiile posibile si nu am gasit asa ceva la bmw.....bine ca macar merge...chiar daca nu merge momentan perfect.............si daca nu o iesi in final trecem pe carb simplu si gata ![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
deci am cautat pe net sa aflu ce inseamna combinatia de la mine si ceea ce zicea eugen monopunct........si am gasit asta printre altele: "La injectia monopunct, asa cum se poate deduce si din denumire, exista un singur injector care distribuie benzina la toti cilindrii motorului. Ansamblul corp injector (unde se face amestecul benzina-aer) este montat in locul carburatorului pe galeria de admisie, deasupra clapetei obturatorului intr-un tub cu sectiune variabila specific ajutajelor convergent-divergente prin care amestecul benzina-aer ajunge la cilindri. (Sisteme de injectie monopunct tip Bosch sunt montate si pe autoturismele romanesti Dacia berlina si Nova). Injectorul creaza un jet conic de benzina care este proiectat pe directia de curgere a aerului cu viteza ridicata. Valorile presiunii la injectia mono- punct sunt foarte mici, de numai 0,1-0,2 Mpa. Desi a fost destul de raspandita, injectia monopunct a fost acuzata de o lipsa a promptitudinii motorului ( de o reactie cu intarziere) la comenzile de accelerare. Injectia monopunct se utilizeaza si in prezent mai ales pe unele motoare de cilindree mica unde utilizarea injectiei multipunct ar fi imprecisa datorita cantitatii prea mici de carburant ce s-ar injecta in fiecare cilindru si care nu ar putea fi controlata prea bine. (La injectia monopunct se injecteaza mult carburant, iar presiunea aerului fiind mica nu-l pulverizeaza suficient si o parte din el se prelinge pe peretii galeriei de admisie si inrautateste procesul de ardere. Apare o pelicula de carburant pe peretii galeriei de admisie la sarcini mari si turatii reduse, datorita distantei mari dintre injector si cei 4 cilindri ai motorului). Acest fenomen are o influenta negativa si asupra consumului. " bine mi-a fost lene sa scot partea exacta ![]() la ce se zice mai sus monopunct = calculator + 1 injector la toate 4 pistoane.........bun dar eu am un calclator + 1 carb dublu corp = ???? eu pe net pe site-uri straine am gasit niste chestii la 320i din 81...cam la ala am gasit ceva asemanator....numai ca din toata injectia pe care o are ala eu am doar mufa de conectare pt diagnostic....si in una din poze ... apare injectia km o stie toata lumea, iar in alta poza apare un model de injectia dar cam diferit....asta sa fie monopunct pacat ca nu pot sa pun pozele ca sunt salvate in adobe si nu stiu km sa le scot de acolo ca va aratam....dar le am printate, deci in concluzie la mine ce draq o fi...vreo mutatie intre carb si injectie =)))))))))))) bine din cate am zis mai sus poate am zis si o prostie nefiind sigur pe mine de asta va intreb p voi daca aveti ceva idei....maine dim sper sa nu uit sa fac poze sa va pun sa vedeti -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cred ca corpul de amestecare de monopunct poate seamana foarte mult cu un carburator. Diferenta majoare e ca la carb benzina este trasa in venturi prin jiglere din cauza depresiunea, ia din ce inteleg din povesta de sus, ja injectie munopunct este vorba de un injector, adica injectie de benzina sub presiune.
Daca la tine nu sunt jiglere, camera de nivel constant, etc, nu e carburator ci injectie. Poate ne pui ceva poze cu instalatia, ce o fi, de ca se vedem. Asa de curiozitate. Mersul necorect de motor poate fi si din cauza ca injectie / carburator e facut pentru un motor diferit. Dar in primul rand ai de verificat toate legaturi, senzori, vacuumuri, etc, ce tin de carburator sau injectie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
toate mufele de conectare sunt verificate, si celelalte chestii pe akolo.....prob e ca nu e injector....e carburator, si nu inteleg de ce draq a mers inainte foarte bine.....si aku nu mai merge, aia de la service nu i-au facut niminc decat sa o indrepte
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Ala e suta la suta carburator dublu corp.
Sa nu fi taiat vreun fir pe acolo,o masa ceva? -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
da ma asta stiam si eu ca e carb dublu corp......ce am scris mai sus.....si are toate firele legate......s-ar putea sa fie vreun releu sau vreun fir de prin bord....buba......ce ma roade cel mai tare este ca a mers ok pana sa o duc in service....... -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
ceva idei mai are cineva.....eu duminica o sa mai lucrez la partea electrica poate o sa o scot la capat...si o sa-i mai fac proba motorului...poate si-a revent
![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca are o cutie neagra fabricatia Bosch, are si un cod Bosch pe el. Baga la google si vezi daca apara ceva.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
duminica o sa vad daca are cod si ce zice google tx
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
am rezolvat problema......numai ca se mai tureaza singura ...de la 900 la 1000 rpm am luat codul de pe calculator si am cautat pe net...am gasit ceva, o lista ca mai multe tipuri de ECU si acest model au fost montate pe bmw 316 318...doar atat am gasit modelul este BOSCH 0 260 200 005 daca stie cineva mai multe....sa imi zica si mie va rog mult -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
stia cineva la e21 la turometru in spate are o mufa pt ceasu digital.....unde o gasesc si eu..sau daca stie cineva ce legaturi tre sa fac...ca sa mearga
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 09:01 PM |