![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am debitmetrul de la fosta mea injectie,jetronic si am vazut pe realoem ca are acelasi cod cu cel de acum de la motronic...
o fi vreo eroare?nu de alta dar sa stiu sa il opresc ca m-au mia intrebat cativa de el daca il vand...poate vreodata imi va folosi,desi e desigilat... ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ar putea fi acelasi... la vremea aia debitmetrele nu erau mari filosofii
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
nu are cum sa fie acelasi, eu stiu cat am cautat unul sigilat pt jetronicul meu 0280202090, pt motronic se gaeau pe toate gardurile...probabil ca a fost schimbat al tu daca are cod de motronic -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Debitmetrul pt jetronic are 5pini la mufa,iar cel pt motronic are 4!
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu are cum sa fie acelasi, eu stiu cat am cautat unul sigilat pt jetronicul meu 0280202090, pt motronic se gaeau pe toate gardurile...probabil ca a fost schimbat al tu daca are cod de motronic nu e vb ca il aveam eu schimbat,nici nu am comparat pe viu ce cod am la debitmetru de jetronic si la cel de motronic doar ca pe real oem imi da acelasi cod la un e28 520i din 82(jetronic) si la un e34 520i din 89(motronic)...e una din muuuuultele erori ale acestui site...la fel si pe bmwfans,am dat de enorm de multe piese in realitate diferita si acolo au acelasi cod ![]() primul link e de la e28 520i '82 iar al 2lea de la e34 520i din '89,se vede ca debitmetrele au acelasi cod http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 This post has been edited by db85amd: Mar 2 2009, 11:54 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
nu e vb ca il aveam eu schimbat,nici nu am comparat pe viu ce cod am la debitmetru de jetronic si la cel de motronic doar ca pe real oem imi da acelasi cod la un e28 520i din 82(jetronic) si la un e34 520i din 89(motronic)...e una din muuuuultele erori ale acestui site...la fel si pe bmwfans,am dat de enorm de multe piese in realitate diferita si acolo au acelasi cod ![]() primul link e de la e28 520i '82 iar al 2lea de la e34 520i din '89,se vede ca debitmetrele au acelasi cod http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 Cautare dupa serie |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
poi dupa serie sunt..prima e 8585142 seria de la e28 care am luat motoru de la el si bb31171 e seria de la e34 de unde am motornicul.....mi-a zis si mirel ca stie de treaba asta cu realoem sau bmwfans si ca site adevarat sa zic asa fara erori e cu bani,ceva oficial de la bmw..... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu e vb ca il aveam eu schimbat,nici nu am comparat pe viu ce cod am la debitmetru de jetronic si la cel de motronic doar ca pe real oem imi da acelasi cod la un e28 520i din 82(jetronic) si la un e34 520i din 89(motronic)...e una din muuuuultele erori ale acestui site...la fel si pe bmwfans,am dat de enorm de multe piese in realitate diferita si acolo au acelasi cod ![]() primul link e de la e28 520i '82 iar al 2lea de la e34 520i din '89,se vede ca debitmetrele au acelasi cod http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 eu am cumparat debit. sigilat dupa cod. pe asta 'nou" scrie e34. posibilitatea sa fie dat jos de pe un e34 din 88, 89 e foarte mare. e 34 cu mot de 2300 nu a existat, iar codul e identic |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 06:40 AM |