IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme alimentare?, nu trece de 3700 de ture
alexct
post Feb 8 2009, 02:19 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp



Am si eu o micutza problema de cand am luat masina, nu se tureaza mai mult de 3700-3800 de ture. Daca ajung la pragul asta, merge motorul in 2-3 pistoane cam 30 de secunde dupa ce o las. E posibil sa fie pompa de benzina? Face un zgomot destul de mare. Ma gandesc ca e posibil sa nu aiba debit destul? Asta o face in toate vitezele si pe liber. Motorul are o bataie la axa cu came, dar nu cred sa fie asta motivul. Poate a mai avut cineva o problema asemanatoare si imi poate da un sfat va rog.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Feb 10 2009, 10:03 PM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (alexct @ Feb 8 2009, 02:19 PM) *
Am si eu o micutza problema de cand am luat masina, nu se tureaza mai mult de 3700-3800 de ture. Daca ajung la pragul asta, merge motorul in 2-3 pistoane cam 30 de secunde dupa ce o las. E posibil sa fie pompa de benzina? Face un zgomot destul de mare. Ma gandesc ca e posibil sa nu aiba debit destul? Asta o face in toate vitezele si pe liber. Motorul are o bataie la axa cu came, dar nu cred sa fie asta motivul. Poate a mai avut cineva o problema asemanatoare si imi poate da un sfat va rog.




sad.gif .... cred ca ai dat de belea.... Asa am patit si eu cu un motor ( exact la fel se comporta )... am mers vreo 50 de km cu prea putin ulei si a trebuit sa schimb motorul.... Sper sa n-am dreptate dar zgomotul ala in motor cam asta insemna...

Cred ca asta e sindromul " duble R " (RESEGMENTARE, RECTIFICARE ) sau sindromul C.A.M. ( cumpara alt motor )

" E posibil sa fie pompa de benzina? " - NU ! Cand pompa de benzina e dusa nu-ti bate axul cu came...
" Motorul are o bataie la axa cu came, dar nu cred sa fie asta motivul " . Chiar iti pare un lucru minor ? Atunci daca e sa moara un motor cum crezi ca face ? Incepe sa fredoneze un cantec din copilarie si isi scrie testamentul ?
Nu ! Un motor cand moare exact asa se comporta..... sad.gif

Se pare ca cel ce ti-a vandut masina ti-a tras o mare tzeapa daca zici ca asa ai cumparat-o.... sad.gif

Acesta " micutza problema " s-ar putea sa fie " Big Trouble "
Sper sa ma inse dar nu cred si iti doresc bafta

This post has been edited by the_rifle: Feb 10 2009, 10:08 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexct
post Feb 11 2009, 09:52 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp





mersi pentru idee man. M-ai cam speriat sincer. Masina am luat-o de la un bisnitar. Am luat legatura cu fostul proprietar si mi-a spus ca motorul nici nu se auzea pornit cand a plecat de la el. A mers o vreme destul de bine pe metabond. tre sa ii bag din nou. dar face chestia cu turatia si tremuratu care e deranjanta.
P.S. Nu mananca gram de ulei motorul.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Mar 5 2009, 11:27 PM
Post #4


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



Cum s-a rezolvat problema ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexct
post Mar 6 2009, 09:06 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp



nu s-a rezovat problema. o sa incerc sa imi cumpar un m40 1.8. A inceput sa fie din ce in ce mai puturoasa si tacanitul ala se aude mai tare.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Mar 7 2009, 01:26 AM
Post #6


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp





QUOTE (alexct @ Mar 6 2009, 09:06 AM) *
nu s-a rezovat problema. o sa incerc sa imi cumpar un m40 1.8. A inceput sa fie din ce in ce mai puturoasa si tacanitul ala se aude mai tare.




.... daca tot te gandesti sa schimbi motorul zic ca ar fi mai ok un M42 .... Cred ca a fost pus pe E36 1.8is... Cred ca omologarea e 6 milioane si o faci cand vrei sau cand vinzi masina...

Cred ca ar trebui sa te duci cu un mecanic sa-i ia compresia sa nu nimeresti un motor terminat...

uite un link pe 4tuning...
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...8is-266335.html

This post has been edited by the_rifle: Mar 7 2009, 01:32 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexct
post Mar 7 2009, 09:04 AM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp



Nu zic ca nu ar fi ok, dar e partea financiara care ma retine sad.gif . un m40 1.8 e pe piata cam 200e, pe cand un m42 1.8is e in jur de 600e.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Mar 8 2009, 11:10 AM
Post #8


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Da, dar merita diferenta. Sunt totusi 40 CP diferenta, ca sa nu zic de cuplul suplimentar..Il poti omologa fara probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Mar 8 2009, 10:52 PM
Post #9


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (sebaa @ Mar 8 2009, 11:10 AM) *
Da, dar merita diferenta. Sunt totusi 40 CP diferenta, ca sa nu zic de cuplul suplimentar..Il poti omologa fara probleme.



...plus ca are distributia pe lant , doua axe cu came , serpisori de evacuare din fabrica etc.... Provine din legendarul motor de urs M....

Daca are omul probleme care il retin el stie mai bine.... Si eu vreau un motor de M5 de E39 dar momentan inghit in sec si ma uit pe mobile.de toata ziua...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexct
post Apr 17 2009, 01:51 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp





am rezolvat problema, am schimbat axa si tachetii si nu mai am nici o problema. inainte imi arunca cenusa pe toba, acum e curata. axa veche era foarte tocita si toti tachetii erau blocati.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 05:11 PM