IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> electrician bun?, am nevoie/recomandari
lucian
post Feb 16 2009, 04:23 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



am o problema mai veche care revine pe neasteptate.
nu se invarte electromotorul. cateodata nu vrea pur si simplu, parca e inexistent. se intampla mai ales cu motorul cald.
l-am dat jos, la un atelier, l-am verificat-totul e ok: bobina noua, carbuni buni. traeba nasoala e ca nu face tot timpul, poate o data la 100 de porniri si nu ma pot duce la electrician in momentul cand ii vin pandaliile. as avea nevoie de cineva sa-mi verifice instalatia electrica, sa fac masuratori.
recomanda-ti un meseriaS bun, cu rabdare?
merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 10)
Mihai_AMD
post Feb 16 2009, 05:58 PM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



nu poate fi si din contact problema?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Feb 16 2009, 06:38 PM
Post #3


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (db85amd @ Feb 16 2009, 05:58 PM) *
nu poate fi si din contact problema?

daca face asa...pot fi mai multe..
dar intai verifica firele cre vin al electromotor sa fie oke...tzapene....
apoi vezi ca la selenoid(bobina) are un contact de cupru...daca ala nu e oke ...poate fi se acolo...
dar daca spui ca face cand e motorul cald poate sa fie de la bucsele alea de bronz din capa...bucsa de fapt ca e una singura....


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Feb 16 2009, 08:27 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



la contact m-am gandit. am vrut sa-l dau jos dar e cam complicat. i-am pus prin toamna niste wd 40 in el.
firele sunt aparent ok. am verificat si bornele bateriei, firul de masa de la mot. la sasiu.
bobina merge. se aude tzacanitul ala specific cand arunca furca, numai ca elctromot. nu invarte.
cand invarte adica 99% din cazuri o face viguros si dat. faptului c am bat. de 100.
eu suspectez tot electromot. ar trbui verificat cumva, masurat. asa pus pe direct la curent merge brici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Feb 16 2009, 10:20 PM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (lucian @ Feb 16 2009, 08:27 PM) *
la contact m-am gandit. am vrut sa-l dau jos dar e cam complicat. i-am pus prin toamna niste wd 40 in el.
firele sunt aparent ok. am verificat si bornele bateriei, firul de masa de la mot. la sasiu.
bobina merge. se aude tzacanitul ala specific cand arunca furca, numai ca elctromot. nu invarte.
cand invarte adica 99% din cazuri o face viguros si dat. faptului c am bat. de 100.
eu suspectez tot electromot. ar trbui verificat cumva, masurat. asa pus pe direct la curent merge brici.

nu e din contact....e de la selenoid daca zici ca invarte bine....
are un contact acolo...d cupru....
am scris si mai sus..
nu e greu de desfacut....


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 16 2009, 10:27 PM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Schimba contactul si problema ta se va rezolva. Si eu am avut vara trecuta aceeasi problema. L-am schimbat si s-a rezolvat.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 17 2009, 01:28 AM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(316i @ Feb 16 2009, 10:27 PM) *
Schimba contactul si problema ta se va rezolva. Si eu am avut vara trecuta aceeasi problema. L-am schimbat si s-a rezolvat.

tot contactul sau numai partea electrica sau mecanica a contactului?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Feb 17 2009, 07:53 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



contact schimbat inseamna alta cheie, 3 yale...
s-o gasi oem? o sa incerc dinou sa-l demontez.
acu' ma gandesc ca s-o fi defectat din cauza cheii duplicat pe care o folosesc si care l-a inceput mergea mai greu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 17 2009, 10:57 AM
Post #9


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Doar parte electrica!


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Feb 18 2009, 08:41 AM
Post #10


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp






Incearca sa verifici si masa dintre motor caroserie!

This post has been edited by hanneman: Feb 18 2009, 08:42 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Feb 18 2009, 02:32 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (hanneman @ Feb 18 2009, 09:41 AM) *
Incearca sa verifici si masa dintre motor caroserie!

am verificat snururl ala impletit, e ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 08:20 PM