![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o problema mai veche care revine pe neasteptate.
nu se invarte electromotorul. cateodata nu vrea pur si simplu, parca e inexistent. se intampla mai ales cu motorul cald. l-am dat jos, la un atelier, l-am verificat-totul e ok: bobina noua, carbuni buni. traeba nasoala e ca nu face tot timpul, poate o data la 100 de porniri si nu ma pot duce la electrician in momentul cand ii vin pandaliile. as avea nevoie de cineva sa-mi verifice instalatia electrica, sa fac masuratori. recomanda-ti un meseriaS bun, cu rabdare? merci |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu poate fi si din contact problema?
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nu poate fi si din contact problema? daca face asa...pot fi mai multe.. dar intai verifica firele cre vin al electromotor sa fie oke...tzapene.... apoi vezi ca la selenoid(bobina) are un contact de cupru...daca ala nu e oke ...poate fi se acolo... dar daca spui ca face cand e motorul cald poate sa fie de la bucsele alea de bronz din capa...bucsa de fapt ca e una singura.... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
la contact m-am gandit. am vrut sa-l dau jos dar e cam complicat. i-am pus prin toamna niste wd 40 in el.
firele sunt aparent ok. am verificat si bornele bateriei, firul de masa de la mot. la sasiu. bobina merge. se aude tzacanitul ala specific cand arunca furca, numai ca elctromot. nu invarte. cand invarte adica 99% din cazuri o face viguros si dat. faptului c am bat. de 100. eu suspectez tot electromot. ar trbui verificat cumva, masurat. asa pus pe direct la curent merge brici. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
la contact m-am gandit. am vrut sa-l dau jos dar e cam complicat. i-am pus prin toamna niste wd 40 in el. firele sunt aparent ok. am verificat si bornele bateriei, firul de masa de la mot. la sasiu. bobina merge. se aude tzacanitul ala specific cand arunca furca, numai ca elctromot. nu invarte. cand invarte adica 99% din cazuri o face viguros si dat. faptului c am bat. de 100. eu suspectez tot electromot. ar trbui verificat cumva, masurat. asa pus pe direct la curent merge brici. nu e din contact....e de la selenoid daca zici ca invarte bine.... are un contact acolo...d cupru.... am scris si mai sus.. nu e greu de desfacut.... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Schimba contactul si problema ta se va rezolva. Si eu am avut vara trecuta aceeasi problema. L-am schimbat si s-a rezolvat. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Schimba contactul si problema ta se va rezolva. Si eu am avut vara trecuta aceeasi problema. L-am schimbat si s-a rezolvat. tot contactul sau numai partea electrica sau mecanica a contactului? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
contact schimbat inseamna alta cheie, 3 yale...
s-o gasi oem? o sa incerc dinou sa-l demontez. acu' ma gandesc ca s-o fi defectat din cauza cheii duplicat pe care o folosesc si care l-a inceput mergea mai greu. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Doar parte electrica!
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Incearca sa verifici si masa dintre motor caroserie! This post has been edited by hanneman: Feb 18 2009, 08:42 AM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 08:20 PM |