![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare?
multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc. masina este o pisica coupe din 97. a avut motor de 1800 is si vreau sa-i pun motor de 2500 24 v din 94. la fire nu am umblat , ma refer la mufa de care se leaga instalatia masinii cu cea a motorului, nu am avut de ce ca firele practic sunt la fel (am verificat ![]() totusi...... am pus aparatul de masura pe mufa care intra in fiecare bobina de inductie si imi arata 6 volti... curios,nu? cum dadeam la contact...... 0 volti.....de ce? sa fie intradevar o masa sau un plus ne la locul lui? da-ti-mi o sugestie,va rog! merci. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi. AM REZOLVAT PROBLEMA!!!!! masina mea fiind din 97 ca orice masina de dupa 95 are IMOBILIZATOR! problema a fost doar din 2 fire care trebuia legate intre ele (firul care ducea in calculator la pinul 10 cu cel care ducea tot in calculator la pinul 80) acestea doua trec prin instalatia masinii si duc in imobilizatorul care se afla sub torpedou . le-am identificat ,le-am taiat si le-am legat intre ele. simplu nu? masina a plecat la sfert. problema celor doua fire este aceea de a taia scanteia pentru a nu fi furata masina:) pentru 2 fire am stat 3 saptamani sa pornesc un motor. nu imi atribuii vre-un merit pentru ca fara ajutorul unui prieten din bucuresti , adi , care se ocupa numai de bmw-uri nu as fi rezolvat nimic. asta e , s-a rezolvat problema,si sunt fericit:)) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
e fiecare are zilele lui proaste .asa ca orice om are si bune si rele.om topic bine ca ai rezolvat.eu acuma am vazut topicul .aveam de proba un calculator.soo enjoy the engine
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! da scuzele mele. sincer ma cunosc mai demult cu el dar pana nu am bagat id-ul lui nu am stiut ca il cheama si oprisan. si asta s-a intamplat dupa ce am scris ca am rezolvat problema. scuze inca odata pentru adi...oprisan ( super om) ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 27-January 09 Member No.: 2,492 Car: E 36 Engine: 1600 73 kw ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! buna ziua am si eu o mare problema am un bmw e 36 din 92 si nu mai porneste!am fost cu el la bmw si mi-au spsu ca este calculatorul de bord l-am schimbat si tot nu merge dc????ma poate ajuta cineva am inteles ca domnul adi este expert in bmw ..cum il pot gasi????va multumesc daca e un nr de telefon ceva/// |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 27-January 09 Member No.: 2,492 Car: E 36 Engine: 1600 73 kw ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare? multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Sterge calculatorul cu o carpa sa nu fie umed sau scoate senzorul de temperatura si vezi daca porneste.... nu uita sa pui senzorul la loc daca o pornesti ca altfel iti consuma mai mult....
cu senzorul scos calculatorul are impresia ca afara sunt -40 de grade si astfel ii da mai multa benzina.... Mie intr-un timp doar asa imi pornea.... Bafta si zi-ne ce-ai facut This post has been edited by the_rifle: Jan 27 2009, 04:24 PM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
adica... despre ce senzor de temp vorbesti, de ala din bara care iti indica temp de afara?
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
buna ziua am si eu o mare problema am un bmw e 36 din 92 si nu mai porneste!am fost cu el la bmw si mi-au spsu ca este calculatorul de bord l-am schimbat si tot nu merge dc????ma poate ajuta cineva am inteles ca domnul adi este expert in bmw ..cum il pot gasi????va multumesc daca e un nr de telefon ceva/// Pe Adi il poti gasi la 0726440552,sau str Marin Grigore 36 zona Aparatorii Patriei asata daca esti din Bucuresti!Mergi pe str pana vezi multe BMW-uri parcate! This post has been edited by hanneman: Jan 28 2009, 03:18 AM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
adica... despre ce senzor de temp vorbesti, de ala din bara care iti indica temp de afara? ![]() Nu ala din bara. Cel din motor. E pus pe partea dreapta a motorului . Pt a putea ajunge la el trebuie sa desfaci tulumba aia in care sta filtru de aer. Daca mi-aduc bine aminte e senzorul albastru. Bagi mana cam pana la cot sa ajungi la senzorul asta de care vorbesc.... Ce e incercuit cu alb nu te intereseaza ( am luat poza de pe net ) Ce e incercuit cu rosu e firul care duce la senzor. Pe langa tulumba in care sta filtru de aer mai ai un tub pe care trebuie sa-l scoti ca sa-ti ajunga mana. Ai textul trecut pe poza Vezi ca senzorul ala are o siguranta pe care trebuie s=o scoti ca sa iasa. Nu trage de el pur si simplu. Apesi pe niste lamele puse pe senzor. Lamelele de la siguranta sunt dintr-o sarma de otel.... E o siguranta de prindere sa nu-ti cada senzorul in mers nu o siguranta elctrica sau altfel de siguranta. are forma unui dreptunghi caruia ii lipseshte o latura This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 07:38 AM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
E o siguranta de prindere sa nu-ti cada senzorul in mers nu o siguranta elctrica sau altfel de siguranta. are forma unui dreptunghi caruia ii lipseshte o latura ( una din laturile lungi ) Tu apesi pe cele doua laturi scurte.... (strangi cu degetele laturile scurte ale dreptunghiului... )
Bineinteles ca pot fi si multe alte cauze.... Pompa de benzina, releul de la pompa de benzina , siguranta din panou responsabila cu pompa de benzina, sa nu-ti dea scanteie bujiile, sa fie ude bujiile ( cu benzina ) sa fie bateria slaba etc etc This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 07:46 AM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
DA ARE LEGATURA !!!!! Am mai auzit de problema asta cu alarma .... Un prieten cu un opel a avut acceasi problema.... Scoate borna de la baterie las-o cateva minute scoasa , pune borna la loc si incearca s-o pornesti.... Ai probleme cu partea electrica... Asta cu alarma e de belea.... Alarma aia taie benzina de aceea scoti borna.... Pt ca calculatorul masinii sa uite de alarma aia.... ( calculatorul se reseteaza si isi face singur setarile cand pui borna la loc ) Sunt sigur in proportie de 99 la suta.... This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 08:04 AM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Daca nu o rezolvi asa insemna ca e ori de la releul pompei de benzina, de la siguranta din panou responsabil cu pompa de benzina sau s-a stricat pompa de benzina....
Aia de la reprezentanta sunt niste retardati ! oricum trebuia sa zica si ei ceva .... Au gasit o explicatie de dragul explicatiei.... Si cu cat mai grea explicatia cu atat mai bine pt ei.... Ce-ai fi vrut sa zica ? Nu stim de la ce nu porneshte ? ( Scuze ca nu am scris totul intr-un post . Tot am editat pana a expirat timpul de editare si am fost nevoit sa pun mai multe posturi ) This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 08:12 AM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Scuze ca intervin,dar de senzorul de la volanta ai auzit!Nu mai pune omul sa schimbe sonda de temp ca nu are nici o treaba cu pornirea!In caz ca nu reusesti ca nu reusesti pune-i o sufa in bot si adu-o la noi la garaj ca o facem noi sa porneasca!Asta daca esti din Bucuresti This post has been edited by hanneman: Jan 28 2009, 10:11 PM |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Scuze ca intervin,dar de senzorul de la volanta ai auzit!Nu mai pune omul sa schimbe sonda de temp ca nu are nici o treaba cu pornirea!In caz ca nu reusesti ca nu reusesti pune-i o sufa in bot si adu-o la noi la garaj ca o facem noi sa porneasca!Asta daca esti din Bucuresti Da' tu de senzorul de pe fulia de pe vibrochen ai auzit? Vezi ca M50 nu e M20 Motronic 1 sa aiba senzorii pe volanta. M50 are un singur senzor care citeste pe fulia de pe vibrochen. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Da poate fi si de la camshift sensor dar ma inoiesc ca e de la ala sincer ( dar nu exclus )...
De ce spun asta ? pt ca senzorul ala e pur si simplu un magnet cu un fir. Daca firul nu e rupt iar magnetul nu e spart ( ca sta infipt in motor ) nu prea are cum sa se strice.... Cat despre tine hanneman.... ce sa zic.... poate ai citit cateva carti de bucate daca-mi zici ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul... Eu incercam sa ajut omul ca am trecut prin exact ce trece si el si poate am invatzat una sau alta... dar tu daca citeai mai cu atentie observai ca n-am pus omul sa schimbe sonda.... L-am pus s-o scoata . Pana una alta ori eu am chef de scandal ori tu n-ai de cine sa te legi.... Hai s-o lasam asa.... Pana una alta ai 2.5 24 de valve cu vanos sa te pricepi la simptomele aceastui tip de motor ? LOL... am vazut ca esti mecaaaaanic.... ![]() ![]() This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 01:57 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:18 AM |