![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
ma refer la amortizorul de la capota dupa caz portbagaj
un capat l-am scos prin defiletare, dar celalalt nu stiu cum.... poate imi aduceti voi la intalnire un papagal sa incerc sa-l desurubez, am eu patent |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Iese pur si simplu dar ca poate iese un pic mai greu,ce poti face daca il inlocuiesti este ca la cel vechi care este pe masina sa ii scoti lamela acea arc care este pe post de siguranta si sigur va iesi mai usor ,la cel nou nu te sfatuiesc sa o scoti atunci cand il vei baga pe bila aceea pt ca te ve chinui sa o pui la loc siguranta ,este un otel cam tare siguranta aceea
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 08:03 PM |