IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme alternator, electrica
Dani88br
post Sep 22 2008, 10:54 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 522
Joined: 6-October 07
From: Braila
Member No.: 1,196
Car: e36
Engine: M41 1.7TDS 90CP



am avut acum 2 luni un scurt pe instalatie a luat foc..am stinso am un instinctor destul de mare:)) cu o zi inainte sa faca scurtul asta nu se mai aprindea becul ala de la incarcare din bord si a doua zi nici bujiile nu mai se puneau am pornit-o asa ca aveam neaparat nevoie de ea cu un fir pe direct pe bujii si cand sa vin acasa am oprit la o rampa sa imi schimb inelele la tobe erau cam uzate si cand am plecat de acolo,am pornit-o in viteza la coborare de pe rampa in momentul ala s-a aprins becul de la incarcare cans se aprinde cand se stingea in relantiu si cand o turam statea stins am mai mers cativa metrii s- a oprit motorul si a iesti un fum alb de sub capota si de atunci nu am mai miscat-o din loc... era sa uit in ziua cand nu mi s-a mai aprins incarcarea cand luam viraje mai puternice motorul vroia sa se opreasca cum o puneam in linie dreapta iar mergea asta iar nu am inteles presupun ca era firul de la electrovalva de pe pompa de injectie cand facea contact cand nu facea.
Dupa ce a luat foc am adus-o acasa mai pe seara am cautat o gramada de electricieni mai nimeni nu vroia sa se bage si in sfarsit vine unu la mine acasa si cam a uitat unde venea unele fire sad.gif( nu inteleg am mai stat vreo saptamana nu am mai dat de nici un electrician sa se bage la harpanu' meu (deoarece masina mea a fost un 525i 170Cp si acum este un 524 TD)instalatie electrica fiind o corcitura de 525i si 524td ,era sa uit scrutul s-a produs in zona elternatorului (firele care duceau sper el) si electromotorului(firele care duceau sper electromotor) ,pana la urma am dat jos toata instalatia de pe motor si am schimbat tot ce era ars lipite sau in stare nasoale etc...am montat-o si dupa ce pun contactul tot nu s-a aprins becul la incarca si din cate stiu eu daca nu se aprinde ala nu merge alternatorul asa mi-a spus un electrician si faza e ca eu am mai patit o data faza asta nu se mai aprindea ala si cand am dus alternatorul la reparat se desprinsese un fir de pe rotor a fost lipit la loc si a mers pana cand a lut foc instalatia,am dus alternatorul la reparat si ala imi zica ca electromotorul este bun dar o sa-l mia tina cateva zile pentru teste si i-am zis ca electricianul ala a uitat de niste fire pe acolo si l-am intrebat cate fire duce la alternator la mine momentan este o masa pe sasiu - si un fir de + ,la care electricianul imi zice ca trebuie sa fie si un fir pentru incarcare cica sa il caut ! Intamplarea a facut ca am avut mai din vechi probleme cu aeroterma de caldura asa ca am dat bordul jos de am schimbat-o si m-am uitat la toate firele de pe acolo si nu sunt arse lipite sau in stare jalnica este totul ok!
Acum intrebarea mea este cate fire trebuie sa duca la un alternator + si - si firul de la incarcare indicator bord?
Daca este un fir de incarcare si din intamplare are cineva un e34 525i 12V a mea e din 89 daca se poate sa-mi spuna si mie culoarea la firul de la incarcare va rog frumos poate va pot ajuta cu niste piese le donez.
Acum am aflat ca mi s-a ars si releul de la bujii si joi saptamana asta o sa fac rost de alu' sa vad daca imi cupleaza si incalzeste bujiile

This post has been edited by Dani88br: Sep 22 2008, 11:05 PM


--------------------


Uploaded with ImageShack.us

www.bmwinfo.com
www.autodata.ltd.uk
www.e34.de
www.e36.de
www.e30.de
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- Dani88br   probleme alternator   Sep 22 2008, 10:54 PM
- - Dani88br   se poate inchide am gasit culoarea oridinea si toa...   Oct 3 2008, 05:33 PM


Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th June 2025 - 06:38 AM