![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
...deci pt 520i M20 jetronic din 83...este cel din poza...al meu,ca majoritatea celor din ziua de azi nu mai functioneaza si din cauza lui nu pot regla mersul motorului.spun "majoritatea" pt ca am inteles ca nu au rezistat in timp,sau cel putin trebuia schimbate odata la 10 ani.cica ar avea inauntru o membrana de parafina care cu timpul se deterioreaza.deci cine are si il stie functional sa dea un semn.
0767.451.624 db85amd@yahoo.com This post has been edited by db85amd: Jun 19 2008, 10:28 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
...deci pt 520i M20 jetronic din 83...este cel din poza...al meu,ca majoritatea celor din ziua de azi nu mai functioneaza si din cauza lui nu pot regla mersul motorului.spun "majoritatea" pt ca am inteles ca nu au rezistat in timp,sau cel putin trebuia schimbate odata la 10 ani.cica ar avea inauntru o membrana de parafina care cu timpul se deterioreaza.deci cine are si il stie functional sa dea un semn. 0767.451.624 db85amd@yahoo.com am eu unul. a fost pe masina mea. l-am schimbat din gresala. debitmetru era de vina. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 06:14 PM |