IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> E30 316 (M40) problema regulator relantii, ma dispera
aalpine1
post Mar 11 2008, 10:34 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3-September 07
From: socal
Member No.: 1,120
Car: E34
Engine: M50B25TU



Am schimbat motorul masinii cu un motor M40 316 si am o problema : cum conectez mufa la regulatorul de relantii (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AB11&mospid=47251&btnr=13_0290&hg=13&fg=15 (NR5)) se opreste motorul........... am schimbat vreo 3 reguloare si tot la fel face, am schimbat si debitmetru si tot la fel face........

ce trebuie schimbat sau reglat ?

Multumesc!


--------------------
(OO=[][]=OO)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Mar 11 2008, 11:53 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Mmmm.... problema grea daca ai schimbat motorul.
Eu as judeca in felul urmator: daca se opreste motorul cand conectezi mufa, inseamna ca ii baga mult prea mult aer (probabil regulatorul se deschide la maxim). De altfel poti incerca asta conectand un alt regulator la mufa in timp ce merge motorul si privind la supapa lui. Probabil se deschide complet.

In cazul asta, ar trebui verificata tensiunea pe mufa regulatorului. Daca este tot timpul mare (de ex +12v) inseamna ca este o problema cu comanda regulatorului. Poate un scurt pe un alt fir de 12v.

Daca tensiunea variaza in timp ce motorul merge, inseamna ca totusi comanda regulatorului functioneaza si ECU-ului i se pare ca motorul are turatie prea mica si incearca sa i-o creasca dand mai mult aer. De ce i se pare ECU-ului ca motorul are turatie pra mica ...? Dintr-un milion de cauze (din pacate). M40 are electroncia BOSCH Motronic 1.3 si asta isi ia parametrii de functionare din tot felul de sonde, nu numai de la debitmetru. POate chiar computerul are o problema. Este conectat corect, are pini oxidati? Sunt conectate toate sondele motorului? Sonda de temperatura functioneaza? Turometrul arata ceva? Dar economizorul?

Sunt multe intrebari de pus aici si in mod sigur problema asta este legata si de altceva...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aalpine1
post Mar 12 2008, 09:35 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3-September 07
From: socal
Member No.: 1,120
Car: E34
Engine: M50B25TU





toate mufele sunt conectate, furtunele de vacum sunt ok, o sa incerc zilele astea sa schimb computerul .......

am scos mufa de la "colectorul de gaze" si parca merge mai bine motorul.........

da chiar asa face conectez mufa, se tureaza motorul, se aude in admisie cum trage aer si moare............


--------------------
(OO=[][]=OO)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2025 - 10:40 PM