![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Cum nu avem un topic dedicat exclusiv acestei problematici.. hai sa vedem ce optiuni avem pt LSD pe E46..
![]() http://www.diffsonline.com/product/customdiff2.shtml Problema e ca sunt in State.. acolo costa cam 3000$ (cu diff-ul original la skimb, dar nu mai conteaza la pretul asta ![]() http://www.kaazuk.com/index.php Gasisem acu ceva timp si un link cu preturi de la un reseller din UK dar nu mai dau de link - oricum, era ceva de genul 700 de lire. Sunt doar mecanismele, nu si carcasa; e indicat daca aveti incredere in vreun mecanic sa va umble in diff-ul original ![]() Am citit ca ar fi totusi un pic cam zgomotoase LSD-urile Kaaz.. http://www.quaife.co.uk/Differentials Citisem pe forumuri ca sunt din DE ![]() ![]() Daar, ce am mai gasit io - ca si alternativa la LSD - sunt asa numitele 'lockers', dispozitive care blocheaza 100% un diff open Cel mai bun exemplu este http://www.offroaders.com/tech/axles/arb-widetrack.htm Un locker ar merita luat pt cazurile in care ramai inzapezit/impotmolit si pt liniute / cerce E clar ca nu poti merge cu el pe drum uscat in curbe, presiunea asupra planetarelor si diff-ului fiind enorma In RO am vazut ca cei de la 4x4shop.ro au in oferta asa ceva - io vreau sa pun la RAV ![]() Mai iei si un compresor de aer si te-ai scos Un gānd maret: nu vad pe nicaieri sa fi facut cineva asta, dar oare nu ar merge sa pui mecanismele de la un diff de E34 / E36 in diff-ul de E46? ![]() This post has been edited by Iulika0069: Mar 8 2008, 04:30 PM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 09:02 AM |