![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
f. frumos! Ce mai ai de facut la ea? CAnd o scoti pe strada? pai ar mai fi asa:sa montez curelele de servo si alternator,sa prind toba finala ca atarna,sa schimb cilindri si garniturile spate de frana ca am dat tamburii jos sa vad ce e pe acolo,sabotii saunt ok dar cilindrii erau cursi,sa aerisesc franele si ambreiajul,la fel si circuitul de racire,sa vopsesc fusta zender si oglinzile ca le-am schimbat,sa schimb parbrizul,sa transfer pielea de pe spatarul banketei de e23 la cea de e28...si o mai fi ceva.da,sunt kestii usoare dar cum am inceput facultatea..in 2 ore care le am libere pe zi abia ma apuc de treaba si trebuie sa strang sculele ca se insereaza ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Desi nu am camera sa mai pun poze
![]() ieri si azi am transplantat pielea de pe spatarul banchetei de e23 pe cea de e12.ceva interesant,eu unul nu stiam ,ca spatarul model cu cotiera mare(cum mi-a dat TiL si inca o data ii multumesc)se desface in 3 bucati:cele doua spatare stg+dr si cotiera.asa mia fost mult mia usor sa schimb pielea.pe lateral miau aparut ceva cute,asta pt ca bancheta de e23 mia are 10cm in plus fata de e12 si a nu sa mulat exact,dar nu e deranjant la ochi,e piele,mia merge o cuta-doua ![]() ramane sa vad ce fac cu cotiera ,la bancheta de e23 e mai lata cu 5 cm si daca nu o pot pune(si ce misto era cu compartiment),ramane sa imbrac cu pielea de pe ea cotiera de e12. Pe la motor am cam terminat,mam enervat cu toba de la e28 ca undeva sub picioarele pasagerului din dr pe unde vine ea,imi atinge de podea vreo 2cm.. ![]() Urmeaza sa pun curelele de servo si transmisie si sa INCERC sal intreb pe motor de vb,o vorbi cu mine oare? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
foarte frumos e12-le -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am terminat si interiorul cu tot cei apartine,si spatarul de bancheta lam terminat de imbracat in pielea de e23.a iesit bine,dar nu f bine.cotiera am reusit sa o las pe cea de e23 cu compartiment,ia modificat niste gauri..in fine am terminat cu ea.
azi am dat jos alternator si iam schimbat bucsa aia prin care trece surubul lung de prindere ca avea maaaare joc si cand strangeam cureaua imi apropia/inclina alternatorul spre fata masinii,am avut una ca noua de pe un alt alternator,oricum ma gandeam so iau noua dar nua fost cazul.si cadn sa pun alternatoru la loc am strans prea tare surubu lung si mia crapat o ureche de pe suportu ala de aluminiu care tine si alternator si pompa de servo pe bloc,luni il sudez in argon la loc...va mai tin la curent si sper sa fac si poze ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am mai facut si eu niste poze la masina..maine o duc la doctor pt a mia regla cate ceva pe la motor..urmeaza omologarea rar la motor si culoare si..Back on roads
![]() scuze ca nu e spalata masina in unele poze si ca am facut pozele cu telefonul bube momentane ![]() si..o mai fi cate ceva nelalocul lui -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Frumos tare! |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am fost azi la mecanic
![]() ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire.. mia mai reglat avansul si aerul trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
am fost azi la mecanic ![]() ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire.. mia mai reglat avansul si aerul trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez ![]() keep up the good work imi place ce vad ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Mirel zicea ceva si de alta injectie, daca iti cade in mana cu timpul......un Motronic!
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Mirel zicea ceva si de alta injectie, daca iti cade in mana cu timpul......un Motronic! da,si eu mi-as dori un motronic sa scap de atatea miliarde de furtune si furtunase de vacuum,si mai ales de delco..dar deocamdata o las asa,poate de la vara incolo cand ma mai reglez cu banii si imi achit datoriile ![]() si bine ar fi sa gasesc prin apropiere sa mearga cu mine sa demontez sau macar sa vada motorul de pe care iau ca sa nu am surprize apoi.dar...e timp -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Am auzit ca ai schimbat la servofrana ce trebuia si acum masina merge mai bine la ralanti. Asa e??
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am auzit ca ai schimbat la servofrana ce trebuia si acum masina merge mai bine la ralanti. Asa e?? ![]() ![]() This post has been edited by db85amd: Mar 30 2008, 08:53 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok. uite pozele pt tine lucian si...altele de pe la interior -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Multumesc. Vad ca ai ceva asemanator cu ce are MeHigh la motronic numai ca la tine pana la urma cele doua furtune se unesc. La M30 e unul singur inca de la supapa.
Frumos interior, nu visa bancheta aia sa mai scape de remat ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok. Servo frana lucreaza pe vacuum, nu avea rost sa fie dupa debitmetru. Dupa clapa de acceleratie ai depresiune mare, cu conditia ca nu ai picior pe acceleratie.. Si chiar atunci, pentru ca are supapa mai functioneaza servo cativa pedale chiar cand motor nu merge. Daca totul e ok si nu sunt scurgeri, servo mai functioneaza chiar daca motor a fost oprit ceva timp. La septar chiar trec zile pana nu mai are depresiune in tulumba. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La MeHigh sunt doua furtune, unul in admisie si unul dupa debitmetru. Nu mi-e clar , dar e posibil ca si la db85amd sa fie conectat pe dedesubt, nu se vede in poza. Depresiune se face si in mers, din cauza filtrului de aer, dar ma gandesc ca e aceeasi depresiune in furtun si in admisie cand clapeta e deschisa... in fine, treaba lor de ce or fi facut asa, poate ca 2.0 face mai putina depresiune si s-au gandit sa incerce sa o ia de oriunde. Bine ca la M30 e simplu ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Multumesc. Vad ca ai ceva asemanator cu ce are MeHigh la motronic numai ca la tine pana la urma cele doua furtune se unesc. La M30 e unul singur inca de la supapa. Frumos interior, nu visa bancheta aia sa mai scape de remat ![]() cu placere si..mersi,intr-adevar cand am vazut bancheta care mi-ai trimis-o atunci mi s-a facut parul maciuca,atat ca avea scheletul bun,nu usor mi-a fost sa jupoi textilul si sa-i pun haina de piele ![]() This post has been edited by db85amd: Mar 31 2008, 05:59 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
![]() Nu chiar ca si db85amd a avut probleme cu servo si cu ocazia am mai zis cum ar trebuie sa fie 'feeling' la un circuit bun ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 11:06 PM |