IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E32 730i, Iata, am luat septar :)
Rating 5 V
bartro
post Nov 23 2007, 08:43 PM
Post #1


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut smile.gif ).

De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar.

Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina:

BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem )
Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244.
Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu.
In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina.
KM dupa ceas 292.877 in moment asta.

Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta.

- Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta.
- Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune.
- Bucse fata, nu stiu care din ele exact.
- Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32.
- Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta.
- Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta.
- Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa.
- Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare.
- Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart.
- Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc.

Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.

Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Nov 23 2007, 10:24 PM
Post #2


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 23 2007, 10:29 PM
Post #3


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 23 2007, 10:54 PM
Post #4


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (manole74 @ Nov 23 2007, 10:24 PM) *
Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!!

Multumesc smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 23 2007, 11:01 PM
Post #5


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 23 2007, 10:29 PM) *
bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos

Mersi, stapan sa fiu. Deja am observat ca nu e cel mai potrivit masina pentru stat la cozi. O sa mai schimbe cand rezolv probleme de mers la relantiu, dar oricum m-am permit masina asta cu gand ca de baza merg la munca cu bicicleta. Cand e prea frig sau ploua, macar cu masina asta stau relaxat la semafor.

Diferenta la motor intre 2002 4 linie carburator si asta e imens, cand accelerez zici ca e turbina. Sunt si respectat mai mult in trafic. Cred ca pot sa adorm la semafor verde si nimeni nu claxoneaza.
Ca consum sper sa ajung la 18 in oras. E real cifru asta?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 23 2007, 11:42 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





QUOTE (bartro @ Nov 23 2007, 08:43 PM) *
Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.


Masina de boier biggrin.gif

Da, poti sa scoti 18 in oras, chiar daca ai automata, avand in vedere faptul ca tu mergi cuminte.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 24 2007, 06:20 AM
Post #7


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



stiu masina,o avea in plan candva si peter pan.s=o stapanesti sanatos


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 24 2007, 08:59 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



am vazut masina acum 2 zile, cu anuntul de vanzare in geam (asfaltasera strada mea si a trebuit sa ocolesc...). stand in coloana am avut timp sa ma uit si sa salivez... smile.gif

sa o stapanesti sanatos!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 24 2007, 10:16 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Felicitari, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea! Si sper sa reusesti sa rezolvi problememe pe care le mai are.
Referitor la consum, eu scot 17 in Bucuresti, cu mersul la servici si inapoi prin aglomeratie. Cred ca 18 e o cifra realista pentru E32 730i in Bucuresti.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 10:30 AM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc





Felicitari....foarte frumoasa...sa ai parte de ea!


--------------------
BMW Shop : www.bmw-shop.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 24 2007, 10:40 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! smile.gif

pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 10:54 AM
Post #12


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (florin83 @ Nov 24 2007, 10:40 AM) *
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! smile.gif

pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea tongue.gif


Multumesc toti pentru urari smile.gif

Pozele sunt facute asa cred, ca sa nu vezi ca e atinsa capota si grila smile.gif

@ionusunt, este o masina cu plusuri si minusuri. Probabil ati gasit mai multe minusuri wink.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 12:18 PM
Post #13


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



tongue.gif pozeeeeee.....


--------------------
BMW Shop : www.bmw-shop.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 24 2007, 12:37 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





Sa o stapanesti sanatos!

Masina merita pus la punct tot ce e pe lista de reparatie . smile.gif


Dintre cele mai importante:

- daca schimbi bujiile poti incerca sa pui unele cu platina. Un efect tot au.
- la parbriz ar trebui sa fie incalzire numai la stergatoare; modulul de clima ce butoane de dezaburire are? Daca sunt 2, iar prin unul se activeaza implicit si celalalt, atunci are. Daca nu functioneaza, poate fi ceva corelat cu dezaburirea de la luneta.
- apropo de clima in masina, daca te intrebi cumva candva, in spate vine numai aer rece (de afara).

in rest..cu rabdare se fac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Nov 24 2007, 12:49 PM
Post #15


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



felicitari pt achizitie....e bine ca a mai aparut cineva care sa mai umple rubrica E32 smile.gif ...nu numai CRM

cu rabdare se fac toate.....

cheers
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 02:14 PM
Post #16


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



bine bine dar pozele?biggrin.gif


--------------------
BMW Shop : www.bmw-shop.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 02:17 PM
Post #17


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,508
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce am facut azi pana la ora asta:
- Reparat (sper, cu bineinteles azi nu sunt aburite geamuri) dezaburire luneta. Era siguranta ars, ca in loc de 30A cum trebuie era una de 15A. Ars, bineinteles. Am masurat curent prin circuit, este 20A.
- Curatat senzor de turatia cu o carpa, nu am scos de pe loc ca nu stiu daca stiu s-o pun la loc cum trebuie.
- Curatat contacte in capac delcou + curatat contacte la rotor. Nu sunt arse, dar aveau o chestie pe ele.
- Scos o fie ca am vrut sa vad care merge si care nu, m-am curentat zdravan, avand picoare in balta de pe jos si pantaloni lipt de caroserie, asa ca m-am lasat. Am inlocuit o bujie si merge destul de bine acuma.
- Scos motoras de relantiu ca s-o curat. Am citi ca mai fac figuri daca sunt murdari.
- Scos furtun intre chiulasa si admisie ca nu stiu daca mai e etansat bine. Pana gasesc alta probabil pun ceva scotch ca sa ma asigur ca nu trage aer fals de acolo.
- Verificat sonde temperatura aer din admisie, temperatura apa, full throttle, throttle closed, debitmetru, toate sunt bune
- Slabit un pic cablu de acceleratie ca nu avea joc deloc cand nu era apasat pedala, cea ce mi se pare incorect avand in vedere functionarea switch-ul de throttle closed.

Bujiile sunt Beru, din site de Beru am gasit in catalog ca sunt ce e recomandat de beru pentru masina, dar cel mai standard. Poate le schimb in viitor, ca daca a mers foarte bogat masina nu e prea bine pentru ele. Dar intai vreau sa ma asigur ca restul de sistemul de aprindere si injectie functioneaza cum trebuie.P

anou de clima are 2 butoane de dezaburire, cel din stanga pentru luneta, si cel stanga din grup de butoane de mijloc pentru parbriz/aeroterma (vezi poza).

In spate la mijloc nu scoate nimic smile.gif nici rece nici cald, dar la picoare scoate cald.

This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 02:19 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 24 2007, 05:20 PM
Post #18


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (CRM112 @ Nov 24 2007, 12:37 PM) *
..cu rabdare se fac.

referitor la minusuri biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 24 2007, 05:40 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. biggrin.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Nov 24 2007, 06:36 PM
Post #20


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



QUOTE (Ionut @ Nov 24 2007, 05:40 PM) *
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. biggrin.gif

asa e si la mine la bordul de e28,cand pornesc aeroterma nu merge pe 1,tre sa dau pe doi apoi inapoi la 1 si merge si 1.exact cum a zis ionut mai sus sigur e ceva oxidat acolo,deci se curata


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th September 2018 - 06:11 AM