![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Mi se abureste putin sticla exterioara de la unul dintre faruri (e36 coupe).
![]() Aveti idee cum e prinsa acolo? Are niste clame de metal, dar pare si lipita. As umbla la ea s-o curat putin, dar cineva mi-a zis ca daca o desfac e mare riscul sa se agraveze problema. Aveti idee cum se procedeaza? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Daca e lipita inseamna ca cineva s-a mai jucat pe acolo si poti agrava problema. O sa-ti pun mai tarziu o poza sa vezi cum e compus farul la E36 (original). Sticla din fatza se demonteaza din clemele metalice si mai are niste cleme de plastic. Intre sticla si corpul farului exista un cheder de cauciuc care in cazul tau nu mai izoleaza bine, deci poti reconstrui acel cheder cu silicon (ceea ce eu personal n-as face) sau poti sa-ti comanzi unul nou si sa-mi spui si mie cat costa.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
chiar daca dai sticla jos nu poti ajunge la geam pe dinauntru sa-l stergi pt ca sunt si cele 2 geamuri rotunde de la interior, sau desfaci geamurile alea(sunt prinse cu mastic) , stergi si apoi le lipesti la loc s-ar putea sa fie nasol chederul sau sa ai o spartura mica in sticla(de la pietricele), la fel patesc si eu si nu am putut rezolva problema -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Ai dreptate io's. CCC, daca dezlipesti sticlele rotunde, sa folosesti un silicon de lipit care rezista la temperaturi inalte.
Eu am schimbat partea din fatza a farului ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Mai, la far nu e umblat, pare totul original, fara aiureli. Cand am zis lipit, am vrut sa zic ca sticla din fatza pare a fi cumva fixata, nu doar cu cleme, pt ca nu se misca atunci cand le scoti...
Eu pe ea vreau s-o scot ca s-o sterg, sticlele rotunde dinauntru nu au nimic si raman la locul lor. Deci inca o data: se poate scoate doar sticla de afara fara sa stric farul? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (ccc) Mai, la far nu e umblat, pare totul original, fara aiureli. Cand am zis lipit, am vrut sa zic ca sticla din fatza pare a fi cumva fixata, nu doar cu cleme, pt ca nu se misca atunci cand le scoti...
Eu pe ea vreau s-o scot ca s-o sterg, sticlele rotunde dinauntru nu au nimic si raman la locul lor. Deci inca o data: se poate scoate doar sticla de afara fara sa stric farul? am inteles perfect ce vrei tu sa faci, dar daca scoti sticla, nu poti ajunge inauntrul ei din cauza celor 2 sticle rotunde... capisi? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
NU! Chiar nu inteleg... Daca scot sticla, inseamna ca cele 2 faruri rotunde raman inauntru. Deci pe ea (sticla mare) ar trebui sa pot s-o sterg. Or am I missing something?
N-aveti vreo poza cu un far dezmembrat? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (ccc) NU! Chiar nu inteleg... Daca scot sticla, inseamna ca cele 2 faruri rotunde raman inauntru. Deci pe ea (sticla mare) ar trebui sa pot s-o sterg. Or am I missing something?
N-aveti vreo poza cu un far dezmembrat? deci, daca scoti sticla aia o sa ramana doar farul cu becurile si oglinzile iar pe sticla aia sunt si cele 2 sticle rotunde care delimiteaza farurile de scurta si lunga...dar ce mai dicutam atat, pune mana si scoate un far de pe masina, demonteaza-l si o sa vezi singur despre ce e vb... nu e greu deloc -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Eu am impresia ca tu vorbesti de alt model...
Eu asa am: http://www.turnermotorsport.com/image/elec...36_light_lg.jpg Oricum o sa incerc sa-l desfac maine, ca masina nu-i cumine... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ba exact de modelul asta vorbesc ![]() pe e 36 nu stiu daca exista alt model de far -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Vrei sa zici ca odata cu sticla aia ies si cele 2 sticle interioare??? Hmmm :retard:
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (ccc) Vrei sa zici ca odata cu sticla aia ies si cele 2 sticle interioare??? Hmmm :retard:
ezact....asta se vede si din atasamentul care l-ai pus -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Alea nu sunt faruri originale de E36. Uite cum trebuie sa arate.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (Darren) Alea nu sunt faruri originale de E36. Uite cum trebuie sa arate.
Multumesc pentru desen. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pana la urma de care ai? Din-ala original sau tuning? Vezi ca ai cleme metalice si sub far si mai sunt niste cleme de plastic pe laterale.
Ca sa demontezi rama din fatza cu sticlele farului trebuie sa dai farul jos de pe caroserie. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 03:33 PM |