IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 2002
bartro
post Jul 22 2007, 04:49 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am zis ca pun si eu cateva poze cu masina mea pe forum asta. Masina mea este un BMW 2002, an de fabricatia este 1968. Este din primul serie de BMW '02' cu motorizare de 1990cmc, mai precis nr. 5993 din fabrica. Eu am cumparat masina in primavara anul 2000 dupa ce am vazut un anunt la un ziar local. De atunci sunt primele 4 poze de mai jos. Stare tehnica si stare de interior erau destul de bune, insa la tabla avea tot feluri de gauri mai mult si mai putin ascunse. Dupa ce a fost sudat ce era mai urgent, am mers cu masina pana in toamna 2001, traversand de 2 ore europa cu ea, pana cand s-a stricat consecutiv alternatorul si o cruce de la cardan.

Pentru ca am avut intentia si loc pentru o restaurare, am inceput sa scot motor, cutie, dar din lipsa de timp, cunostinta si fonduri masina a ramas asa pana in vara anul 2005, cand am decis sa fac urgent ceva ca altfel ajungea la dezmembrari.
Caroserie am dat cineva pentru o reparatie mai buna de gauri veche sudate de mine, si repatatie de tabla unde au aparut probleme noi intre timp. La motor am desfacut chiulasa, am inlocuit semeringi de supape, lant de distributie, rectificat scaune supape, si cam atat. Dupa ce a fost pus la punct caroserie, a fost vopsit, din pacate nu a iesit foarte bine, dar am gandit ca macar nu mai rugineste. Toate asta a durat cam un an de zile, si in decembrie 2006 am reusit s-o inmatriculez ca masina de epoca. Urmatoare 6 poze de mai jos sunt din primavara 2007. Mai am inlocuit o gramada de pise mai mici, cum ar fi faruri, grile fata, schimbator de viteze, pentru ca nu erau originale.

This post has been edited by bartro: Jul 22 2007, 04:50 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jul 22 2007, 04:54 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Salut BATRO este foarte frumoasa, sa o stapanestii sanatos si tu si ea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 22 2007, 05:37 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Mersi Iorgos.
Mai era ceva de povestit; la sfarsitul de Martie 2007 am fost accidentat cand am oprit la o trecere de pietoni, rezultat e ca masina e lovit in spate si in fata pentru ca a din cauza o lovitura din spate am fost si impins in masina care era in fata mea. Noroc ca capota si capota portbagaj au ramas intreg. O sa incep cu lucrari la masina in max. 2 saptamani. Pentru spate am gasit niste elemente de tabla cu ajutorul carei sper ca pot fi refacut linia la aripa spate. Fata am gasit intreg nou si o sa fie inlocuit. Nu pentru ca a fost lovita tare acuma, dar pentru ca, ca multe 2002-uri pe care am vazut, masina a fost lovita in fata de mai multe ore si chiar inainte de ultimul accident nu mai prea se potriva radiator si grile. Sper sa scap si de trapa de sticla pe care nu suport. Si daca am si mai mult noroc cu vopsire de data asta, o sa iese mai bine decat inainte. Sper sa am noroc asta. Am atasat poze de dupa accident. Am si primit intre timp de la cineva ceva informatie despre exemplarul meu de 2002:

Dear Mr,

Thank you for your new email. Here's the data you want:

The BMW 2002 VIN 1605993 was manufactured on May 3rd, 1968 and delivered on
May 7th, 1968 to the german BMW dealer Erb in Laar. The original colour was
Polaris metallic, paint code 060.

We hope, this is helpful for you.

Yours sincerely,

BMW Group
Andreas Harz
Mobile Tradition
Group Archives / ST-1
General Archive Services
80788 München
Phone: +49 89 382-68281
Fax: +49 89 382-24765
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 22 2007, 11:14 PM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



si asa lovita tot e frumusica
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jul 23 2007, 07:55 AM
Post #5


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Pacat de ghinion, pentru ca e marfa masina si daca zici ca ai traversat Europa cu ea de doua ori , tot respectul. De curiozitate, cati km are la bord si daca a fost facut motorul vreodata ? Ma refer la partea de pistoane, arbore si camasi.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 23 2007, 09:37 AM
Post #6


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (nmg @ Jul 23 2007, 08:55 AM) *
Pacat de ghinion, pentru ca e marfa masina si daca zici ca ai traversat Europa cu ea de doua ori , tot respectul. De curiozitate, cati km are la bord si daca a fost facut motorul vreodata ? Ma refer la partea de pistoane, arbore si camasi.


Nu stiu cat are la bord, ca merge pana la 99.999 de km si dupa asta e din nou pe 0. Cand am cumparat masina avea 25.000 la bord, dupa uzura cred ca masina a mers 225.000 sau 325.000. Eu mai am mers vreo 30.000 cu ea. Nu prea mult, si de obicei afara, in oras nu prea am mers. Era masina de vacanta. Nu stiu daca a fost facut motor odata. Bloc e ok, chiulasa trebuie refacuta, are joc la ghidaje de supape si sa aud tacheti. Am dat jos odata chiulasa, si motor nu este bucsat, nici zgriaturi nu avea in cilindrii. Poate urmeaza acuma o segmentare, si verificare de bloc daca tot incep cu lucrari la masina. Oricum chiulasa trebuie reconditionata ca trage ceva ulei prin ghidaje de supape.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jul 23 2007, 10:53 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Salut BARTO, imi pare bine ca te apuci s-o refaci. Oricum este foarte frumoasa, ti-ai pus si aprinderea pe cara ai cumparato. Si multa bafta la reparatii si vopsit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 23 2007, 07:36 PM
Post #8


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (iorgos @ Jul 23 2007, 11:53 AM) *
Salut BARTO, imi pare bine ca te apuci s-o refaci. Oricum este foarte frumoasa, ti-ai pus si aprinderea pe cara ai cumparato. Si multa bafta la reparatii si vopsit.


Nu am pus aprindere :-) am facut un inceput dar nu am finalizat, nu mai stiu de ce. Cred ca nu am reusit sa desfac ceva. sau avans centrifugal nu s-a potrivit ca e prea veche a mea.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jul 24 2007, 04:50 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Imi pare rau ca nu ai reusit sa pui aprinderea. Referitor la BMW-ul dupa B-UL NICOLAE GRIGORESCU sar putea ca sa fie de vanzare. Trebuie sa ma interesez mai mult. Revin cu detalii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 24 2007, 05:51 PM
Post #10


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Am pus niste poze la topic vanatoare de epave cu masina de pe grigorescu. Asta trebuie sa fie gratis ca e de lucru acolo o gramada.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jul 24 2007, 10:12 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



OK. Sunt de acord tu tine. Dar nu se stie de unde apare un impatimit BMW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 25 2007, 09:31 PM
Post #12


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mai am gasit cateva poze mai veche, cum era masina in august 2004.
Frumos. Gauri erau toate acoperit cu fibra de sticla. Sa nu folositi nociodata asa ceva pe masinile voastre.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 12 2007, 03:53 PM
Post #13


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Saptamana asta incepe lucrare la masina. Am facut rost de o fata completa, si niste table pentru spate, sper sa scap si de trapa de sticla, a inceput sa ploua in masina. Ultimele poze facute azi:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Aug 12 2007, 05:08 PM
Post #14


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Succes!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 2 2007, 08:02 PM
Post #15


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pana la urma a inceput lucrarea vineri biggrin.gif
O sa vad si la motor ce mai trebuie facut ca sa merge decent, de fapt contez pe ajutorul lui Interceptor, care e si mai princeput si mai responsabil cu lucraruri la BMW-uri.
Intre timp, sper sa pregatesc niste carburatoare de 2002ti pentru masina. Ca sa mai cresc consum, se zicem:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 19 2007, 01:56 PM
Post #16


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pentru ca in luna asta imi expira placute de inmatriculare, am fost azi la Udriste ca sa vad ce imi trebuie pentru prelungire. Se pare ca, acuma cand RO e in EU, treb sa fac acte vamale la masina ca sa obtin placute noi. Incepe distractie din noua. In loc sa fie mai simplu, a devenit mai complicat. Luni dimineata intentionez sa caut un punct vamal undeva pe b-dul timisoara. Sunt curios la ce acte imi trebuie, ca nu am nimic decat carte de identitate si talon romanesc sad.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 20 2007, 07:49 PM
Post #17


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Inca in lucru:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 6 2007, 02:39 PM
Post #18


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





A aparut o alta problema, inmatriculare.
Pentru ca Romania e in EU acuma, nu mai am sedere temporara. Si pentru ca nu mai am sedere temporara, nu pot sa inmatriculez masina pe sedere temporara.
Deci treb sa fac acte vamale (asa zice politia). Am fost la 2 puncte vamale, si am avut o surpriza neplacuta. La primul m-a cerut sa platesc TVA in valoare de 1300 si ceva de Euro, la celalt aceasi TVA, plus inca 10% pentru ca masina nu are certificat E1 sau ceva de gen asta, si nu e considerat din EU.

Acuma ma cert cu ei pe trei motive:
1. TVA sa plateste la cumparare vanzare din cat stiu eu, care nu este caz aici. E masina mea.
2. Masina e de epoca, deci de colectie. Pe obiecte de colectie (macar unele categorii) nu se plateste TVA.
3. In lista de scutiri la vama scrie ca bunuri personale ale membrii de EU sunt scutite de TVA.

Din pacate ofiter vamal de azi a considerat ca din cauza ca am inmatriculat masina pe sedere temporara anul trecut (2006) sa considere intrare in tara 2006, si nu am treaba cu scutiri de EU. Mi se pare incredibil ce mi se intample. E mai usir sa inmatriculez masina in Turcia in momentul de fata. Vorbesc serios.

Daca nu rezolv problema renunt la masina asta. M-am obosit. Numai cheltuieli neprevazute am (accident fara vina mea, piese scumpe, si acuma vama) si de fapt in ultimul 2 ani jumate in cat muncesc la ea, am pot sa merg cu ea decat 4 luni. Nu mai merita.

Mai am 2 posibilitati. Sau dau de un ofiter vamal care intrerpreteaza alfel cazul, in avantajul meu, sau merg iar in alte parte si nu spun ca a fost inmatriculat temporar in Romania. Dar pentru asta treb sa recuper acte originale de la politia :-(


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 6 2007, 02:44 PM
Post #19


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



Welcome to Romania mellow.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 6 2007, 05:24 PM
Post #20


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,946
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (ionusunt @ Nov 6 2007, 02:44 PM) *
Welcome to Romania mellow.gif

Nu mai tine numai de Romania. EU garanteaza circulatie libera de persoane si bunuri. EU vrea oameni sa lucrez in straninitate. Noi (sau eu in caz particular) ca cetatean de EU am de dat astia in judecat sau ceva de gen asta. Si nu sa fie cat un ofiter vamal obosit care pleace maine in concediu care interpreteaza lege cum stie el. Idea e ca m-am chiar obosit. In afara de niste oameni de pe forum aici n-am primit nici un sprijin, nici macar am fost tratat normal. Undeva exista o limita. Am cam atins-o.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 06:01 AM