![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Dacă nu mergi cu ea, caută un garaj sau o curte unde s-o poţi lăsa, pune-i o prelată şi scoate-o la plimbare măcar o dată pe lună.
E mai bine decāt s-o vinzi. Un moş care stă prin zona unde stau eu are un E21 alb foarte frumos, deşi mai are unele zgārieturi, tot arată mai bine decāt majoritatea E21-urilor pe care le vezi pe stradă īn general. Oricum nu vei mai pierde bani la ea dacă o păstrezi, poate doar creşte īn valoare peste ani, mai ales dacă o şi recondiţionezi īncet īncet īn timp. |
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Daca te referi la cel alb ( cu instalatie gpl ) care se afla vis-a-vis de o benzinarie, il stiu.
De tinut am unde sa o tin, dar vreau sa mai merg cu ea in continuare momentan, cel putin pana expira itp, adica peste cateva luni. Dupa aia o sa o bag in garaj si o sa ma plimb cu BAV, ca tot e criza. ![]() De lasat o sa o las jos din nou, dar doar ca o sa o las mai cu simt de raspundere, nu ca inainte. Un spoiler BBS pe fata, eleronul Zender, jantele Rial 15", interior negru ( scaune fata mai sport asa, iar pe spate originale negre aproape ca noi ) as avea nevoie de un tapiter bun pentru a reconditiona scaunele fata pe alocuri, daca cunoasteti pe cineva ... Iar cu timpul mai vedem. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, la cel alb mă refer, cel parcat vizavi de Petrom-ul din zona Favorit. |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, la cel alb mă refer, cel parcat vizavi de Petrom-ul din zona Favorit. Mai circula si un E21 318i verde parca prin Drumul Taberei, arate bine, a fost lovit cuma ceva ani fata lateral (avea si roata stramba) dar vad ca a fost reparat. Arata bine cand am vazut-o ultima data. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Nu stiam eu de ce trage atat de greu masina ... ![]() Cred ca pregatesti ceva si noua nu ne spui!... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
mai bine treceai 2.0ul ljetronic in carte si nu mai munceai atat
![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Lasa ITP-ul... Ce urmeaza pe urma?...
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
mai bine treceai 2.0ul ljetronic in carte si nu mai munceai atat ![]() Imi face placere sa lucrez la ea, in caz contrar faceam cum ai zis. Si oricum, omologam un motor pe care stiu sigur ca mai incolo il dadeam jos sa pun altul ... Lasa ITP-ul... Ce urmeaza pe urma?... ![]() ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Tot 2000cmc? Sau ne pregatesti ceva?...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Prin garaj mai am un 2.3, poate il pun si pe ala sa vad ce zice, ce face, ce vrea de la viata ...
![]() Oricum, deocamdata am ceva probleme cu rugina la stalpi, sa vad cum o sa rezolv, problema asta ar avea prioritate inainte de orice altceva. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Prin garaj mai am un 2.3, poate il pun si pe ala sa vad ce zice, ce face, ce vrea de la viata ... ![]() Oricum, deocamdata am ceva probleme cu rugina la stalpi, sa vad cum o sa rezolv, problema asta ar avea prioritate inainte de orice altceva. Doi virgula treeeeeeiii? ![]() Suna interesant... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
In mod normal ar trebui sa traga interesant ... ![]() Deocamdata sunt curios sa vad cum o sa mearga cu asta din acte, inainte avea solex 4a1 si nu prea dadea randament, poate era din el, poate din carburator, nu stiu ... Ideea e ca o sa inlocuiesc carburatorul cu o admisie de 2.3 cu tot cu injectoare, chiulasa o sa fie una de 2.7 eta, bloc de 2.0. Ce sa mai, 3 in 1. ![]() This post has been edited by 05aBi: Aug 17 2010, 07:37 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
3 in 1 da tot cafea iti da...in loc de redbull
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
In mod normal ar trebui sa traga interesant ... ![]() Deocamdata sunt curios sa vad cum o sa mearga cu asta din acte, inainte avea solex 4a1 si nu prea dadea randament, poate era din el, poate din carburator, nu stiu ... Ideea e ca o sa inlocuiesc carburatorul cu o admisie de 2.3 cu tot cu injectoare, chiulasa o sa fie una de 2.7 eta, bloc de 2.0. Ce sa mai, 3 in 1. ![]() Lasa combinatiile, treci direct pe 2,3 nu mai pierde timpul... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nu m-ai inteles, eu acum numai am itp la masina. Dau jos 2.0 care nu e in acte, ca sa pun 2.0 care e in acte ( pentru a putea face itp ) , iar deabia dupa asta as putea sa pun daca mai am timp 2.3 ...
![]() This post has been edited by 05aBi: Aug 17 2010, 09:22 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Nu m-ai inteles, eu acum numai am itp la masina. Dau jos 2.0 care nu e in acte, ca sa pun 2.0 care e in acte ( pentru a putea face itp ) , iar deabia dupa asta as putea sa pun daca mai am timp 2.3 ... ![]() Serioooss!? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
un fel de cooperativa-munca-n-zadar, in loc sa treci direct in carte 2.3-ul, na....ca e M20 si s-a pus pe E21(cu K-jetronic ce-i drept, dar s-a pus)
This post has been edited by Sportivu: Aug 17 2010, 09:44 PM |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ca sa platesc bani buni statului degeaba ? O sa ramana mereu 2.0 in acte ...
Daca era sa nu fi avut conditii de lucru, probabil ca omologam 2.0 care a fost pana acum pe masina si cu asta basta. Om trai si om vedea ce o mai fi si ce o sa mai fac la masina ... This post has been edited by 05aBi: Aug 17 2010, 09:56 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 09:23 PM |