IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Porneste si moare
florin83
post Apr 12 2007, 09:01 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant.

bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri.

am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face.

oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific.
am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 12 2007, 09:15 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



deci.. eu am mai vb cu tine pe tema asta
eu am mai intalnit simptomul asta la computer naspa, am chiar in casa un computer naspa iar simptomul masinii este identic cu ce ai tu , porneste 3-5 secunde dupa care moara iar daca vreau sa accelerez nu se accelereaza
pompa de benzina poti sa o verifici in felul urmator: alimenteaz-o separat (tragi 2 fire +/- ) si o lasi sa mearga 30 sec, ar trebui sa bage 1,5l
altceva... nu stiu ce sa-ti zic
a, incearca sa strangulezi furtunul de retur, poate nu mai tine regulatorul presiunea in rampa, dar nu ft mult timp sa nu-ti plezneasca ceva pe acolo


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 13 2007, 04:02 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Am fost si eu cand a incercat pompa. La prima impresie pompeaza suficient, chiar daca sunetul pompei mi s-a parut ciudat, ca si cand ar fi niste scurturi sau contacte imperfecte acolo.

Intrebare: pompa are senzor de presiune care, atunci cand pui contact o face sa nu pompeze timp de ~ 1 secunda? (stiti bazaitul tipic, scurt care se aude la injectie). Pentru ca ma asteptam ca atunci cand pune contact sa arunce putina benzina dupa regulatorul de presiune, spre retur. Dar la el nu arunca decat in momentul in care incearca sa-l porneasca. E normal?

Si eu ma tem ca poate fi dus computerul dar zic sa verifice pompa si regulatorul de pe rampa intai.

Furtunul de retur e cam greu de strangulat ca-i scurt si gros. Oare ce se intampla daca-l scoate si astupa iesirea din regulator cu degetul? biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Apr 13 2007, 04:12 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Bazaitul ala de care zici tu e doar la Jetronic din cate stiu eu.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Apr 13 2007, 07:54 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (TiL @ Apr 13 2007, 05:02 PM) *
chiar daca sunetul pompei mi s-a parut ciudat, ca si cand ar fi niste scurturi sau contacte imperfecte acolo.


sunetul ala gen scurt il face cand nu porneste masina (vechea problema cu pornitu).. se rezolva miscand manunchiul gros de fire de sub bord..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 15 2007, 06:54 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





acum nu mai porneste deloc.
nu are scanteie sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Aug 15 2007, 10:55 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



dude...cel mai bine nu mai face pe minitehnicus...si du-te la cineva care se pricepe


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Aug 16 2007, 05:18 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Eu stiu ce are!!! tongue.gif Ii lipseste usa de la torpedou lgh (24).gif lgh (12).gif lgh (24).gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Aug 16 2007, 06:14 AM
Post #9


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (florin83 @ Apr 12 2007, 10:01 PM) *
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant.


Nu stiu cat de relevant este dar exact aceleasi simptome le-am avut si eu cand am pornit de cateva ori cu mufa de la debitmetru scoasa.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Aug 16 2007, 06:57 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





Incearca sa iei un debimetru de la cineva, inprumut sa vezi daca face la fel. Si la mine facea la fel, dar nu asa de rau ca la tine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 16 2007, 07:55 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nu are scanteie.. ce treaba are debitmetru ?
oricum o sa incerc si cu altul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 16 2007, 08:34 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 16 2007, 11:19 AM
Post #13


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (alex230ro @ Aug 16 2007, 09:34 AM) *
deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua


Si cu si fara debitmetru face la fel. Si cu si fara ICV face la fel. Calculatorul se duce destul de greu. Capacul de la delcou e nou, rotorul e cam paliu dar mai merge. Mai raman senzorii de pe cutie de masurat si releul de la ECU.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Aug 16 2007, 11:37 AM
Post #14


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





eu raman la parerea mea, e din computer


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 16 2007, 06:22 PM
Post #15


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Maine. mellow.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 16 2007, 09:15 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am luat computerul de la da_joint.. l-am pus, a pornit, dar la fel.. dupa 2-3 secunde moare.. (ieri cu al meu nici nu mai pornea si ma gandeam ca s-a dus al meu)..
l-am pus inapoi pe al meu si face la fel.. porneste si dupa 2-3 secunde moare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 16 2007, 09:45 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Sper sa rezolvi cat mai repede problema si sa apari la intalniri cu masina to_become_senile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 16 2007, 10:35 PM
Post #18


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





FZR will rise again. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 16 2007, 11:07 PM
Post #19


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



deci ai scanteie .nu mai ne minti .daca a pornit inseamna ca are scanteie ,deci poate a ramas pompa de benzina blocata sau sa stricat pur si simplu
bazaia cand pui comntactul??poate ai scanteie da nu ai alimentare
ia verifica pompa..da joint daca nu vii maine cu masina nu mai am cand sa o fac asta off topic

simptomele astea le am avut si eu
si ghici ce era pompa de benzina .care baga cat de cat nu cum trebuia.asa ca verifica pompa repet pompa benzina sau supapa retur


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 17 2007, 11:53 AM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pai inainte pornea da murea, apoi nici nu mai pornea (nu avea scanteie)..
am luat calculatorul de la jointu si pornea dar murea. l-am pus pe al meu si pornea si cu asta, dar la fel.. murea
benzina vine, pompa se aude, dar poate totusi n-are debitul necesar. o sa incerc sa fac rost de o pompa sa incerc..sad.gif
chiar, are careva o pompa sa-mi dea si mie imprumut? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2025 - 10:39 PM