IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages V  « < 4 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> e46 330i coupe, masinutza mea :D
Ciupanezu
post Mar 26 2009, 12:29 AM
Post #101


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



La E60 şi E63/64 este cu totul altă situaţie.

Toată partea din faţă a maşinii este din aluminiu, prin urmare bara de torsiune este absolut necesară.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 26 2009, 11:28 AM
Post #102


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



QUOTE (Ciupanezu @ Mar 26 2009, 12:29 AM) *
La E60 şi E63/64 este cu totul altă situaţie.

Toată partea din faţă a maşinii este din aluminiu, prin urmare bara de torsiune este absolut necesară.


si ce-i cu asta ?

In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune smile.gif Probabil ca s-o simti si diferenta pe viraje stranse sau chestii de genul asta.


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 26 2009, 04:10 PM
Post #103


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (poleposition @ Mar 26 2009, 11:28 AM) *
si ce-i cu asta ?

In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune smile.gif Probabil ca s-o simti si diferenta pe viraje stranse sau chestii de genul asta.

pai aluminiu e cam foarte moale si flexeaza mult mai rau decat tabla.d-aia bara de torsiune la E 60 si derviatele o fi imperios necesara.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 26 2009, 10:39 PM
Post #104


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (poleposition @ Mar 26 2009, 11:28 AM) *
si ce-i cu asta ?

In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune smile.gif Probabil ca s-o simti si diferenta pe viraje stranse sau chestii de genul asta.


Adică pe o maşină normală nu este absolut necesară o bară de torsiune şi probabil este foarte greu să ajungi în situaţii în care chiar să ai nevoie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 26 2009, 10:42 PM
Post #105


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



evident ca nu e absolut necesara, dar nu asta e ideea topicului.

Cat despre cat este de greu sa ajungi in situatii in care o bara de trosiune este necesara... asta sigur nu o stabilim noi (tu sau eu)


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 26 2009, 10:56 PM
Post #106


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





Păi aici nu stabilim nimic, sunt doar nişte păreri.

Părerea mea este că aceste bare sunt achiziţionate pentru look nu pentru un câştig de sportivitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 26 2009, 11:04 PM
Post #107


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



pai ar fi interesant sa vedem cum se comporta un e46 stock 330 vs un e46 330 cu strut bar...nu ? ca si dinamica, pe un fel de circuit sau macar un stress factor.

Apoi putem spune daca merita sau nu.

Pana atunci, nu vad cu ce ar dauna.


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Mar 26 2009, 11:12 PM
Post #108


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Păi nici n-am spus că dăunează.

Şi eu aş vrea să cumpăr una dar sunt sigur că nu voi constata o schimbare spectaculoasă.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 26 2009, 11:20 PM
Post #109


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



pai cine stie.... eu presupun ca ai simti o diferenta atunci cand "ataci" curbele cu o anumita agresivitate.


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Mar 27 2009, 10:27 AM
Post #110


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





se simte diferenta..iar aluminiul ala e duraluminiu, nu e chiar asa moale...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Mar 27 2009, 06:32 PM
Post #111


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



QUOTE (poleposition @ Mar 26 2009, 10:42 PM) *
evident ca nu e absolut necesara, dar nu asta e ideea topicului.


ideea topicului era un 330 ci din 2000. rolleyes.gif
glumesc,
io's eu zic sa testezi.in aceasi idee am luat si eu strubaru ca era pret bun aveam banii si am zis ca daca tot ii trantesc suspensii merita si un strut bar,indiferent daca o sa simt cine stie ce diferenta sau nu...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Mar 27 2009, 11:17 PM
Post #112


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



o sa-l testez, lasa-ma 2-3 zile ca am niste probleme de rezolvat si te sun

wink.gif

edit: appropos... da merge de la coupe la sedan? unsure.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Mar 28 2009, 12:14 AM
Post #113


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5



din ce am mai auzit si eu am inteles ca strut bar-ul e bun atunci cand se schimba suspensia stock a masini cu una sport ca sa rigidizeze caroseria(oalele amortizoarelor primind socuri mult mai mari)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Mar 28 2009, 04:19 AM
Post #114


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp





QUOTE (io`s @ Mar 27 2009, 11:17 PM) *
edit: appropos... da merge de la coupe la sedan? unsure.gif


pfff,nu vad dc nu ar merge.nu cred k difera pana si oalele.oricum eu il am de pe un m3 e46 din 2002.de potrivit se potriveste cei drept cu modificari.dar are el niste clipsuri de unde se poate modifica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter Pan
post Mar 29 2009, 12:05 AM
Post #115


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP



Eu zic sa scriem la mit busters sa cerceteze asta cu strut bar'ul biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 30 2009, 04:15 AM
Post #116


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (batz @ Mar 28 2009, 05:19 AM) *
pfff,nu vad dc nu ar merge.nu cred k difera pana si oalele.oricum eu il am de pe un m3 e46 din 2002.de potrivit se potriveste cei drept cu modificari.dar are el niste clipsuri de unde se poate modifica.

tinand cont ca nimic de la sedan nu merge la coupe(referitor la caroserie ),eu zic sa te mai gandesti..uiti ca toata masina e mai lata ca sedanu ? unsure.gif

This post has been edited by ionusunt: Mar 30 2009, 04:16 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 30 2009, 06:39 AM
Post #117


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



se potriveste


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Mar 30 2009, 07:02 PM
Post #118


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(ionusunt @ Mar 30 2009, 05:15 AM) *
..uiti ca toata masina e mai lata ca sedanu ? unsure.gif

la ce te referi? ce e mai lat? unsure.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Mar 30 2009, 08:42 PM
Post #119


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



eu zic ca se potriveste:) nu e mai lata decat sedanu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Apr 1 2009, 07:16 PM
Post #120


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



@batz, gata... am rezolvat problemele , cred ca te sun maine sa vedem cum facem biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 04:35 PM