IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> schimbare diferential
bytzu
post Mar 13 2007, 08:41 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745?

se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 8)
io'sŪ
post Mar 14 2007, 12:54 AM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (bytzu @ Mar 13 2007, 08:41 PM) *
am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745?

se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica?

nu stiu daca intra, din ce imi aduc aminte ar trebui sa schimbi capacul din spate
da, ala de 745 e LSD, are raport 2,92
ai doar diff de 745 sau sunt si alte piese?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Mar 15 2007, 11:38 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





probabil ar mai fi si alte piese, ce te intereseaza? mersi pt rasp, deci 2.92, trebe sa mai aflu acum cat e asta de pe 524td, poate a facut cineva un schimb asemanator..cum trage masina cu asta de 2.92...demaraj, reprize, viteza max, si mai ales, dc se potriveste la locul lui


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 15 2007, 11:53 PM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



asa de interesat nu prea ma intereseaza mai nimic ca am si eu juma de masina ramasa.. dar e bine totusi sa dau un ochi ca nu se stie ce vad si imi trebuie..a .. vasul pt spalatorul de parbriz cred (de sub acumulator)..vezi.. se mai investe ceva biggrin.gif:D
nu stiu cum o sa-ti traga masina (dieselul).. banuiesc ca mai naspa fiind mai lung raportul din diff, nu stiu ce sa-ti zic, o sa vezi dupa ce il montezi iar de potrivit cred ca se potriveste doar daca ii pui alt capac la diff, un capac de E28, nu cred ca merge cu capacul cu care e acum


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Mar 16 2007, 12:26 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



pai iau capacul de la al meu...nu-i problema..din cate cred eu, o sa aiba viteza mai mare la aceeasi turatie, indiferent de treapta, doarca o sa ajunga mai greu acolo....cred ca ideal ar fi sa gasesc o cutie de 524 aspirat, aia are primele rapoarte mai scurte;o sa ma uit de vas,k?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 16 2007, 02:41 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Diful meu are 3.15. M-am uitat dimineata pe placuta aia a lui.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Mar 16 2007, 03:13 PM
Post #7


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



am un dif de e 28 de 4 ,27 .


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 17 2007, 04:28 AM
Post #8


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (bytzu @ Mar 16 2007, 12:26 PM) *
pai iau capacul de la al meu...nu-i problema..din cate cred eu, o sa aiba viteza mai mare la aceeasi turatie...
...o sa ma uit de vas,k?
da, cred ca o sa se potriveasca
da, exact, o sa creasca viteza pt aceiasi turatie dar ajungi mai greu acolo.. si cred ca scade si consumul extraurban
chiar te rog, poate ne vedem intr-o zi sa vin sa dau si eu un ochi, nu stiu ce mai vad si-mi trebuie biggrin.gif lasa-mi un nr pe PM, pe al meu il gasesti la semnatura


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Mar 21 2007, 07:56 PM
Post #9


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



0724518181..vb sa vedem cum facem sa ne vdem..eu weekendul asta il am cam plin..nu stiu dc o sa pot, s-ar putea sa nu fiu around


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 04:05 AM