![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 93 Joined: 10-January 07 Member No.: 522 Car: E36 Engine: M50 2.5 ![]() |
Pai la debitmetru se vede ca e umblat dar ti-am zis pana acum nu a dat niciun semn ca ar fi pb de la el.Asta s0a intamplat azi motorul era cald si s-a intamplat dintr-odata.Apoi si-a revenit si nu mai are nimic nici acum.Si chiar am mai plecat cu ea dupa cateva ore deci se racise motoru ...si merge bine si rece.Nu stiu ce sa zic....sper sa fie de la ce am zis eu.Zilele astea o sa scot si sorbu ala din portbagaj sa vad ce e cu sita aia de acolo...daca mai e daca nu mai e...Til lasa un id de mess sa vb daca se poate.Salut
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poate ai ceva contacte imperfecte. Ia conectorii de la debitmetru, sonde, injectoare la bibilit. Daca ai cu ce, curata-i, sau macar hâţână-i putin, sa se curete prin frecare
lucit2000@yahoo.com -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 08:43 AM |