![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#981
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 2-November 08 Member No.: 2,299 Car: E90 M3 Engine: V8 ![]() |
Probleme avem cu totii se pare mai mari sau mai mici..
Unele cu care ma confrunt eu ar fi: 1. Frustratii pe Romania care n-au nici o idee ce dracu se petrece in tarile in care si-ar dori sa emigreze in ciuda faptului ca au un nivel de trai de multe ori peste mediu, dar nu-s multumiti de el. In aceeasi categorie intra si imigrantii care, o data ajunsi in partea cealalta, isi dau seama ca nici acolo nu-i viata roz asa cum credeau, dar sunt prea "smecheri" sa se intoarca, si ajung sa critice in mod egal ambele parti. 2. Toti posesorii de BMW care se plang ca le consuma mult masina, dar n-ar vinde-o, ca se depreciaza in ochii fetilor. Mai bine zis modelul cocalarului balcanic, care stie oricand sa arate mai mult decat este. Chiar daca e o caricatura vie. Respect tuturor celor sinceri cu ei insisi si prieteni cu realitatea mare. |
|
|
![]()
Post
#982
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
E o societate bulversata intr-o nesfarsita tranzitie... Nu mai apucam noi sa vedem ordine in tara asta mai ales ca nimic nu evolueaza spre bine, asa ca trebuie sa ne adaptam...
@coman cosmin: am mai auzit si de alti mecanici care au patit acelasi lucru ![]() |
|
|
![]()
Post
#983
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Si eu tin sculele in portbagaj...poate e nevoie ...am o trusa cu cateva scule uzuale.3 seturi mi-au furat pana acum printre care si sculele tatalui meu,o trusa originala wurth.Acum scot si subwooferul din portbagaj si il vand,si statia ca si asa ma innebunea de cap cand ii dadeam drumul.Ocupa si loc si e posibil sa-mi sparga si portbagajul sa mi-l ia.Si asa au mai incercat si au tras ca taranii din coltul portbagajului au crezut ca e dacie. Ce spunea baiatul cu E90 V8-"Toti posesorii de BMW care se plang ca le consuma mult masina, dar n-ar vinde-o, ca se depreciaza in ochii fetilor.".Nu am facut masina de ochii fetelor,am facut-o din pasiune si cu multe probleme pe cap si cred ca sunt f multi pe forum care au facut la fel .Daca nu ai bani destuti sa circuli zi de zi cu bmw ul,asta nu inseamna ca nu poti sa ai o pasiune...nu?poate daca imi dau "mami si tati" banuti.Dar e adevarat ca sunt si multi care sufera de "bmw" dar ... This post has been edited by eugene12: May 1 2009, 05:13 PM |
|
|
![]()
Post
#984
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si mie mi au furat un rand de scule acum ceva ani....dintr un e 34 ...ideea e ca au inceput sa fure pe rupte...si politia nu vrea sa faca nimic....cat despre parte cu consumul si lamentarea.............asta e imi consuma mult si ma plang ...dar noroc ca nu am masinile pt fetite....poate se referea asa in general eugene...oricum nu tre sa te superi de parerea fiecaruia ......tre sa fi indiferent si sa ti vezi de pasiune....la ce discutii am eu cateodata pe bmw club ar trebui sa vand masinile si sa mi iau un tico
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#985
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 17-September 08 From: Bucuresti Member No.: 1,796 Car: E31 Engine: 4990 ![]() |
Eu nu ma plang de masinile mele care consuma mult. O fi din cauza ca nu le tin pentru fetite, si nici pentru altcineva?
![]() Ma bucur ca azi am stat pe acasa, si n-am vazut multimile de petrecareti de 1 Mai, cu mici indesati in gura. N-as fi suportat sa plec pe undeva si sa aud cohorte de manelisti. M-am chinuit ore in sir la niste suruburi de la capsula de termostat (erau intepenite, iar unul era postat exact sub o curea, si nu aveam loc de tubulara), l-am inlocuit cu termostat nou, am spalat si aerisit radiatorul, am reusit sa pun toate suruburile la locul lor (adica nu mi-a ramas nici unul in plus ![]() Apropos de truse de scule, aseara m-am enervat si mi-am mai luat vreo 2 tipuri de chei de 10, ca sa am pentru toate suruburile de 10, indiferent de pozitia ocupata. Ca bonus, am inlocuit semnalul din dreapta si am scos bancheta din spate si am spalat-o bine cu tot felul de solutii de tapiserii. Normal, acum am criza de spate, de-abia ma misc, dar maine incep din nou. Am aripa noua de vopsit si montat. Sper sa am chef maine de asta si aripa existenta sa nu aiba o tona de mastic cum a avut cea din stanga la imbinarea cu caroseria pe coama, ca sa pot sa o demontez mai usor. This post has been edited by Tigresse: May 1 2009, 09:23 PM -------------------- BMW 850i 4990 cmc 1990 - Black Beauty - NOT FOR SALE
Mercedes W116 2000D 1978 - Amalia - NOT FOR SALE Mercedes W123 2800 E 1984 - Tigresse - SOLD Ford Granada 230GL 1984 - Motănoiul Racket - Făcut piese, păstrat īn suflet Ford Explorer XLT 4000 cmc 1991 - Haiduc |
|
|
![]()
Post
#986
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Eu nu ma plang de masinile mele care consuma mult. O fi din cauza ca nu le tin pentru fetite, si nici pentru altcineva? ![]() Ma bucur ca azi am stat pe acasa, si n-am vazut multimile de petrecareti de 1 Mai, cu mici indesati in gura. N-as fi suportat sa plec pe undeva si sa aud cohorte de manelisti. M-am chinuit ore in sir la niste suruburi de la capsula de termostat (erau intepenite, iar unul era postat exact sub o curea, si nu aveam loc de tubulara), l-am inlocuit cu termostat nou, am spalat si aerisit radiatorul, am reusit sa pun toate suruburile la locul lor (adica nu mi-a ramas nici unul in plus ![]() Apropos de truse de scule, aseara m-am enervat si mi-am mai luat vreo 2 tipuri de chei de 10, ca sa am pentru toate suruburile de 10, indiferent de pozitia ocupata. Ca bonus, am inlocuit semnalul din dreapta si am scos bancheta din spate si am spalat-o bine cu tot felul de solutii de tapiserii. Normal, acum am criza de spate, de-abia ma misc, dar maine incep din nou. Am aripa noua de vopsit si montat. Sper sa am chef maine de asta si aripa existenta sa nu aiba o tona de mastic cum a avut cea din stanga la imbinarea cu caroseria pe coama, ca sa pot sa o demontez mai usor. FELICITARILE MELE!!!O vopsesti tu??? |
|
|
![]()
Post
#987
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Mai rar persoane de sex feminin cu astfel de pasiuni
![]() ![]() Nu cred ca vorbea de pasionati cand se referea la consum. Eu prefer sa fac economie la carburant (desi nu consuma foarte mult) pentru a avea mai multi bani de investit in masina. Ma plang mai mult de pretul exagerat al combustibilului si de proasta lui calitate. Pe cei care si-au luat pisici 316, 318 "pentru fetite", trag de ele fara a investi nimic si se plang ca le consuma mai mult decat masina anterioara (batrana dacie) nici eu nu-i prea agreez. |
|
|
![]()
Post
#988
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 17-September 08 From: Bucuresti Member No.: 1,796 Car: E31 Engine: 4990 ![]() |
FELICITARILE MELE!!!O vopsesti tu??? Normal, chiar mai bine decat am vopsit-o pe cea stanga anul trecut. Motivul nu e neaparat de bani (desi si astia imi trebuie, ca sa termin odata bmw-ul), insa imi place. Atunci mi-am facut mana, ca sa zic asa, si am prins curaj. De data asta am luat filler crem (nu gri), si o sa dau ca prim strat o vopsea caramizie, si dupa aia vopseaua mea portocaliu metalizat si lac (pentru a avea o rata mai mare de acoperire). Nu-mi dau seama daca are si asta mastic, ar fi munca de o zi sa-l dau jos de sub aripa, ca sa pot sa o scot. Vad maine, ca azi a venit ploaia si am pus suruburile la loc. Data trecuta singura solutie a fost sa cracanez aripa veche si sa bag un cutter pe dedesupt si sa tai fasiute mici pana s-a desprins. M-am taiat la mana, a fost un chin. As vrea sa incerc sa fac si petele de rugina de pe portbagaj (vreau sa-mi pun sigla adevarata de 2800E, si trebuie sa-i stea bine acolo ![]() A, am uitat ceva. Stie cineva de unde iau eu maine vopsea insonorizanta (din aia care se da pe partea din interior)? Eu am luat anul trecut un bidon de vreo 5 litri, insa l-am dus la garaj si n-am chef sa trec pe acolo. This post has been edited by Tigresse: May 1 2009, 10:26 PM -------------------- BMW 850i 4990 cmc 1990 - Black Beauty - NOT FOR SALE
Mercedes W116 2000D 1978 - Amalia - NOT FOR SALE Mercedes W123 2800 E 1984 - Tigresse - SOLD Ford Granada 230GL 1984 - Motănoiul Racket - Făcut piese, păstrat īn suflet Ford Explorer XLT 4000 cmc 1991 - Haiduc |
|
|
![]()
Post
#989
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
am fost aseara la biserica..SINGUR ma simteam ca un gandac. toti cu prieteni cu familia cu iubitele eu miel negru .....i fine am luat lumina am fost la cimitir la bunici apoi m am dus acasa am lasat lumina am ciocanit un ou cu mamaie apoi m a dus la cimitir la maica mea i am pus lumina un ou la cap si cand saplec ......era o caplea in cimitir micuta rau inauntru 1 oameni si o slubja ....initial am zis ca intr u si eu asa sa ma uit..si am stat pana la 3 30 cu cei 10 oameni ..popa ala super vb asa frumos paca povestea...nu am stat niciodata asa mult in biserica la o slujba...in fine uitasem si de datorii si de turbo si de fiare de tot.m am simtit cu nici o grija.....acum stau ca un retard pe net si ma uit dupa piese si masini......in fine life suck s and then u die. mi as fi dorit sa scot intereptorul sa l alerg putin...ca sta din decembire pe dr.. si mai ales ca ma freaca unu la creier cu o pisica ca ma face ca m aface..ca stie ca merge rau masinuta ..si el are o pisica de 1600 ![]() ![]() nu i-ai zis florin ca daca ambalezi un pic interceptoru il tragi pe admisie? ![]() auzi,cu 1,6 sa aiba tupeu sa ridice vocea la 2.5 tau...zi-i ca ai un polizor in garaj daca vrea sa faca cu ala o liniuta ![]() si eu am fost la inviere si ma bufnea rasul acolo ca era sa dau foc la o baba la par cu lumanarea in imbulzeala aia,,,de fapt am atins un pic si mirosea a parlit am plecat apoi repede ca lasasem masina cu pozitiile aprinse ca mi-era ca in loc de oua sa ciocneasca astia e12-ele meu -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#990
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nu e 3.0 interceptorul? ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#991
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#992
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Mai rar persoane de sex feminin cu astfel de pasiuni ![]() ![]() Nu cred ca vorbea de pasionati cand se referea la consum. Eu prefer sa fac economie la carburant (desi nu consuma foarte mult) pentru a avea mai multi bani de investit in masina. Ma plang mai mult de pretul exagerat al combustibilului si de proasta lui calitate. Pe cei care si-au luat pisici 316, 318 "pentru fetite", trag de ele fara a investi nimic si se plang ca le consuma mai mult decat masina anterioara (batrana dacie) nici eu nu-i prea agreez. eu cu alea de 10 am marele razboi.mai ales cu alea la care au umblat fostii propietari ,ori infiletate prost,ori stranse pana la refuz si rotunjite. am unu de 10 bocat care se invarte in gol fix la broasca de la portbagaj si e foarte nasol ca nu prea am cum dracului sa il scot de acolo.daca bag bormasina in el mi-e panica sa nu stric bucata de tabla din caroserie in care se prinde broasca.am incercat sa il tai cu bonfaierul dar miam dat seama repede ca e in zadar daca el se invarte in gol pe filet.foarte eenervant . cat despre consum ,eu mi am luat masina de consum, smart for two . nu a fost scumpa rau ,a meritat investitia,consuma infim ,nu am probleme cu ea,in loc sa bag banii in rezervor ii bag in urs si alte acarete ![]() ![]() la noi e altceva. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#993
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu e 3.0 interceptorul? ![]() ba da 3.0 este scuzele mele am gresit deci...sentimentul de rusine al 316-elui ar trebui sa se amplifice ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#994
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
am unu de 10 bocat care se invarte in gol fix la broasca de la portbagaj si e foarte nasol ca nu prea am cum dracului sa il scot de acolo.daca bag bormasina in el mi-e panica sa nu stric bucata de tabla din caroserie in care se prinde broasca.am incercat sa il tai cu bonfaierul dar miam dat seama repede ca e in zadar daca el se invarte in gol pe filet.foarte eenervant . Dat cu spray, batut putin si fixat cat de cat sa nu se mai invarta si cedeaza el... Daca nu, nenea Flex e tata lui ![]() Am schimbat si eu azi electromotorul cu unul de e34 cu care porneste acum foarte frumos. Bobina nu era chiar la fel, am pus un fir gresit si misca doar turometrul cand dadeam la electromotor. Bine ca nu l-am ars. Dupa nervii de rigoare, m-au ascultat si suruburile. Se aude un zarait enervant din fata, de la distributie ![]() |
|
|
![]()
Post
#995
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
n-ar trebui sa se auda nimic...vezi ce atinge sau ce ar putea atinge..etc..
foarte util in cazuri de suruburi blocate este o minibormasina cu minipanza de taiat, 3 cm diamteru..face minuni...si nu e scumpa deloc.. -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#996
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa dea un moderator spam ceva userului TEEXTCHUCHE ca umple forumul de prostii
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#997
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sunt mai multi..o sa faca ei ordine:PP
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#998
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 17-September 08 From: Bucuresti Member No.: 1,796 Car: E31 Engine: 4990 ![]() |
Tocmai am fost la meci. Superba priveliste de sus. Pacat ca scorul a fost doar 1 la 1. Am invatat niste expresii noi, lumea destul de linistita, nu s-a manifestat cum ma asteptam, adica inafara de niste petarde, nimic spectaculos. -------------------- BMW 850i 4990 cmc 1990 - Black Beauty - NOT FOR SALE
Mercedes W116 2000D 1978 - Amalia - NOT FOR SALE Mercedes W123 2800 E 1984 - Tigresse - SOLD Ford Granada 230GL 1984 - Motănoiul Racket - Făcut piese, păstrat īn suflet Ford Explorer XLT 4000 cmc 1991 - Haiduc |
|
|
![]()
Post
#999
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Tocmai am fost la meci. Superba priveliste de sus. Pacat ca scorul a fost doar 1 la 1. Am invatat niste expresii noi, lumea destul de linistita, nu s-a manifestat cum ma asteptam, adica inafara de niste petarde, nimic spectaculos. ma mir, eram la dr. taberei mai devreme, inainte de meci, si era o grupa mare de suporteri care era la baut de bere la loc de joaca pentru copii. Au venit vreo 30 politisti care au gonit baieti de acolo, baieti aruncand cu petarde de s-au suparat toate masinile in zona, si lasand in urma cutii de bere, plase, sticle sparte. Mizerabili, cel putin in manifestare de grup. Golanie grupata. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#1000
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i-am zis sa-mi tina actele 5-10 min ca ma duc in primul peco si imi fac, nici nu a vrut sa auda, cica e o directiva sa-i arda (pe fraierii ca mine) pe cei care nu au ![]() sa-mi fie invatatura de minte... pt cativa roni.. da' am uitat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 11:56 PM |