![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am dat bascula jos, si-am fost la un prieten care are
![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Maner pentru deschis portiera, complet de pe o portiera foarte frumoasa, 200mii cu bon cu tot de la dezmembrari.
Sunt super multimit acum, ca nimeni nu reusea sa deschida portiera din interior, era rupt suportul pentru limba aia. In fine, am gasit pe portiera respectiva si geamuri electrice, si cei de acolo mi-au spus ca ma costa 2 mil amandoua instalatiile. Banui ca-s usor de schimbat macaralele cu motoarele acelea, imi da si instalatia electrica.. Oare se merita sa le iau? (trebuie sa iau si fetele de portiera - care oricum arata putin mai bine decat ale mele). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
daca e instalatia completa merita.. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Asta ma gandeam si eu daca merita sau nu. Baietii imi dau tot ce-i in portiera, dar am vazut ca ies doua mufe mari prin margine, si nu m-am gandit sa ma uit daca am spatiul acela si eu. Pe dreapta nu are nici o comanda pe portiera, doar pe stanga la sofer.
Damn, daca spui ca pretu-i ok, trebuie sa ma uit si eu daca am spatiu in portiera sa trag cablaria. Si de vreo 5 minute ma tot gandesc sa cumpar amandoua portierele alea cu totul... Nu stiu daca are rost, dar .. parca parca, macar de rezerva, sunt bune, as putea lua si oglinda de pe dreapta daca-i electrica (oare de ce nu m-am uitat?) eu am si sticla sparta la oglinda aia (model antifurt de la previous owner - avea probleme ca-i tot suteau hotii sticla si pana la urma a luat una si a spart-o si n-au mai furat-o). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
- avea probleme ca-i tot suteau hotii sticla si pana la urma a luat una si a spart-o si n-au mai furat-o). super tare ![]() ![]() ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ti-au cerut la demolari 2mil pe ce? O macar, sau doua? Coupe sau Sedan? Vezi ca ai nevoie atat de instalatia din usa cat si de cea din interior care e foarte mare.(aia care cuprinde si mufele pentru butoane) -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca-i da toata instalatia. Oricum, cred ca e ceva bataie de cap sa ti-o montezi. Probabil e model patru usi, ca a lui xox asa e.
xox, vezi ca instalatia iti adauga ceva extragreutate in usi, care poate fi incomoda. Pretul mi se pare destul de mic dar m-as gandi daca ma pun sa ma leg la cap. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am montat deja geamuri electrice si in a mea si pe un coupe (RZW) si ca sa pui instalatia originala la interior iti ia cam o zi. La 4 usi ia 2 zile. Trebuie scoase scaunele, banchetele, mocheta de pe podea (se taie in jurul aerotermei) ca sa poti sa tragi firele originale.
Nu se adauga nici un fel de greutate prin schimbarea instalatiei din usi. Instalatia de geamuri electrice din usi are fix o mufa cu 2 craci in plus fatza de cea normala -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
2 milioane inseamna doua motoare si cablaria. Probabil ca am sa-i cumpar si fetele de portiera, dupa cum ziceam sunt in stare foarte buna si daca le las pe cele care le am acum, raman cu doua gauri urate.
Instalatia e doar pentru usile din fata, pentru ca asta e tot ce au avut, le-au primit de la Bacau (cei de acolo de la un atelier de dezmembrari de acolo le-au trimis, in fine nu prea conteaza ce si cum). Din ce am vazut, e destul de simplu mecanismul, inlocuiesc macaraua manuala cu un motor. Probabil ca operatiunea de montare/demontare va fi mai complicata si s-ar putea sa am nevoie si de schimbarea macaralelor(sper sa ma insel). Greutate.. nu cred sa aiba 1kg un motor de genul ala, nu l-am tinut inca in mana, dar e destul de mic, si daca ma gandesc ca e vorba de un magnet cu o bobina.. Posibil sa ma insel totusi. Bun, si ultima problema ar fi ca inca n-am vazut usa de pe partea stanga, deci nu stiu daca sunt acolo comenzile pentru geamuri. Daca sunt pe consola din centru.. treaba devine cel putin gri, pentru ca ar insemna sa astept pana vine un alt urs cu geamuri electrice la dezmembrat sa-i fur si consola respectiva (nu prea m-as apuca sa-l gauresc dupa cum imi tuna prin cap). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
2 milioane inseamna doua motoare si cablaria. Probabil ca am sa-i cumpar si fetele de portiera, dupa cum ziceam sunt in stare foarte buna si daca le las pe cele care le am acum, raman cu doua gauri urate. Instalatia e doar pentru usile din fata, pentru ca asta e tot ce au avut, le-au primit de la Bacau (cei de acolo de la un atelier de dezmembrari de acolo le-au trimis, in fine nu prea conteaza ce si cum). Din ce am vazut, e destul de simplu mecanismul, inlocuiesc macaraua manuala cu un motor. Probabil ca operatiunea de montare/demontare va fi mai complicata si s-ar putea sa am nevoie si de schimbarea macaralelor(sper sa ma insel). Greutate.. nu cred sa aiba 1kg un motor de genul ala, nu l-am tinut inca in mana, dar e destul de mic, si daca ma gandesc ca e vorba de un magnet cu o bobina.. Posibil sa ma insel totusi. Bun, si ultima problema ar fi ca inca n-am vazut usa de pe partea stanga, deci nu stiu daca sunt acolo comenzile pentru geamuri. Daca sunt pe consola din centru.. treaba devine cel putin gri, pentru ca ar insemna sa astept pana vine un alt urs cu geamuri electrice la dezmembrat sa-i fur si consola respectiva (nu prea m-as apuca sa-l gauresc dupa cum imi tuna prin cap). comenzile de la geamuri nu sunt pe consolo, pe undeva pe langa maciuca ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
![]() ![]() Kit ambreiaj Sachs 5.130.000 Manopera 2.000.000 Parca am alta masina !!!! Din ce am schimbat,ambreiaju` era varza,rulmentu idem, iar placa presiune aproape noua, prin urmare se vinde placa presiune sachs (asa se scrie "sachs" :? ![]() sunt ferice!!! mai am de schimbat oloiurile din cutie + dif si am terminato pan la vara,cand vreu ma apuc de motor !!! si mai bajetzi m`am uitat pe dif , scrie BMW peste tot si un singur cod : BM017 stie cineva dupa codul asta ce tip de dif am ??curiozitatea ma macina.... This post has been edited by jorj3l: Nov 26 2006, 01:45 PM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
kit ambreaiaj sachs (3000 104 002)
5 850 000lei (nu am avut norocul lui jorjel) manopera montaj 2 mil |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
caseta de directie 550 ron, capete de bara 2x50 ron + manopera 100 ron
din pacate nu am gasit amortizor nou... asa ca am pus unul pe care-l aveam eu prin garaj ![]() ![]() This post has been edited by cristic: Dec 4 2006, 02:22 PM -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
De unde-ai luat caseta? -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Caseta cu servo sau fara?
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
e fara ca n-are conductele prin care trece lichidu
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
pai eu nu am servodirectie
![]() caseta am luat-o de la crest (un magazin din ploiesti).. cred ca puteam s-o gasesc si mai ieftin, dar nu m-am zbatut sa caut si la alte magazine ![]() capetele de bara sunt ruvile (sper ca am scris corect) .. ce stiti de firma asta?? sunt buni.. cica e firma nemteasca ![]() This post has been edited by cristic: Dec 4 2006, 05:53 PM -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu stiu nimic de ele, eu am role intinzatoare Rouville. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Capac delco - 31ron
bujii NGK(d-alea ieftine) - 12ron/buc. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
caseta e noua?
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 07:17 PM |