![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am urmatoarea dilema:
pe masina mea, am montat alternatorul acesta: ![]() ( Link ) cu suportul: ![]() ( Link ) Pe acest suport exista (cel putin) o rola de suport pentru curea: ![]() ( Link ) As putea sa pun un alternator care sa arate asa: ? ![]() ( Link ) avand in vedere ca "din poza" seamana cu cel potrivit pentru masina mea?? : Link S-a mai jucat cineva cu inlocuit alternatoare care "nu arata la fel"? Ca ma tenteaza sa schimb 80A pe 105A. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu prea poti ca inseamna sa modifici tot ceea ce inseamna fulii si aliamente
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
in principiu daca au prinderi identice da....dar trebuie sa schimbi rola pe care vine cureaua.... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
diferenta cea mai vizibila este ca modelul de pe masina mea are ventilatorul in carcasa, nu il are in exterior ca cel de IS.
Apoi, eu m-am uitat la cel de pe masina si mie mi se pare ca acea rola este prinsa direct pe corpul alternatorului, nu pe un suport de care e prins alternatorul. o sa ma uit mai atent, din schemele de pe realoem asa reiese (suportul tine rola, alternatorul e separat) @Ionut: de ce sa schimb rola pe care vine cureaua? Care rola? Cea care e pe alternator? sau cea auxiliara de pe suport? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cea de alternator caci altfel nu prea ai cum
rola respectiva de care spui tu vine prinsa pe suportul de alternator si servodirectie dar dece vrei tu sa schimbi alternatorul nu mai baga cum trebuie sau vrei sa pui o discoteca pe masina? -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Merge bine ce am acum, ma bate gandul la discoteca. Pentru 25 de amperi... parca ar merita schimbarea, nu? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 06:04 PM |