![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 4-October 07 Member No.: 1,189 Car: e36 Engine: m50 325is 200cp ![]() |
Am un bmw e36 din 95 cu motor de 2.5is si am o problema ciudata, a inceput de la un timp sa curga apa jos pe asfalt (nu curge de la radiator) curge deundeva de pe blocul motor pt ca se prelige pe baia de ulei + ca in timp ce merg cu masina apa incepe sa fiarba daca nu merg cu viteza. si m-am gabdit ca ar putea sa fie de la vasc si am cuparat al vasc acuma intrebarea ar fi cum scot vechiul vasc ?!?! si 2 ar fi de ce curge apa jos !?! sa fie pompa de apa de vina !?!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Scurgerea poate fi de la pompa de apa numai daca e in partea din fata a motorului, in dreptul rolei pe care e montat vascul. Are o garnitura si poate aceasta a crapat, asta cred ca ar putea fi singura explicatie.
Ca sa scoti vascul trebuie sa scoti plasticul ce pe radiator care protejeaza elicea, dai jos elicea (ai nevoie de inbus de 6, daca-mi amintesc bine) si trebuie sa desfaci surubul central al vascului, care are filet invers si e foarte mare, parca 24 (nu sunt absolut sigur). Sper sa il poti desface, la multe masini e blocat si se desface foarte greu. Am descris pe undeva prin aria E34 cum am facut eu la mine sa schimb pompa de apa si termostatul, daca te apuci de treaba cauta pe acolo. Si daca schimbi pompa de apa ar fi bine sa iei una cu palele metalice, si iti recomand sa schimbi si termostatul. La mine a avut un efect foarte mare schimbarea termostatului, temperatura apei sta acum fix la jumatate pe bord, in timp ce inainte varia in functie de viteza (scadea la viteze mari), semn ca termostatul nu mai lucra bine. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 4-October 07 Member No.: 1,189 Car: e36 Engine: m50 325is 200cp ![]() |
problema e ca spatiul e foarte restrans surubul la vasc e de 32 iar imbusul in tradevar e de 6 intrebarea e cum fac sa tin blocata pompa de apa pt ca nu atunci cand incerc sa desfac surubul de la vasc invart tot motorul |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
vezi sa nu fi ciupit garnitura de chiulasa, daca iti curge de undeva de pe bloc si mai ales daca se incalzeste, ca nu are treaba vascul cu prelinsul apei de undeva de pe bloc...identifica intai de unde curge si pe urma apucate sa desfaci vascul si alte chestii...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ti-a fiert pentru ca a scazut prea mult nivelul apei sau iti fierbe in general?
Scurgerea poate sa fie de la pompa sau chiar numai de la garnitura pompei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sigur e pompa de apa. O garnitura de chiulasa nu se prajeste cu una cu doua. Ca sa scoti vascul, desfaci ce ti-a zis george dupa care pui cheia pe vasc, iei un ciocan si te distrezi. Ai mare grija sa nu dai cu ciocanul in altceva decat in cheie. Trage frana de mana si scoate masina din viteza cand faci asta. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 11:00 PM |