IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> probleme cu apa
ruffryder
post Oct 4 2007, 04:04 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4-October 07
Member No.: 1,189
Car: e36
Engine: m50 325is 200cp



Am un bmw e36 din 95 cu motor de 2.5is si am o problema ciudata, a inceput de la un timp sa curga apa jos pe asfalt (nu curge de la radiator) curge deundeva de pe blocul motor pt ca se prelige pe baia de ulei + ca in timp ce merg cu masina apa incepe sa fiarba daca nu merg cu viteza. si m-am gabdit ca ar putea sa fie de la vasc si am cuparat al vasc acuma intrebarea ar fi cum scot vechiul vasc ?!?! si 2 ar fi de ce curge apa jos !?! sa fie pompa de apa de vina !?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 5)
georgem
post Oct 4 2007, 06:22 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Scurgerea poate fi de la pompa de apa numai daca e in partea din fata a motorului, in dreptul rolei pe care e montat vascul. Are o garnitura si poate aceasta a crapat, asta cred ca ar putea fi singura explicatie.
Ca sa scoti vascul trebuie sa scoti plasticul ce pe radiator care protejeaza elicea, dai jos elicea (ai nevoie de inbus de 6, daca-mi amintesc bine) si trebuie sa desfaci surubul central al vascului, care are filet invers si e foarte mare, parca 24 (nu sunt absolut sigur). Sper sa il poti desface, la multe masini e blocat si se desface foarte greu. Am descris pe undeva prin aria E34 cum am facut eu la mine sa schimb pompa de apa si termostatul, daca te apuci de treaba cauta pe acolo. Si daca schimbi pompa de apa ar fi bine sa iei una cu palele metalice, si iti recomand sa schimbi si termostatul. La mine a avut un efect foarte mare schimbarea termostatului, temperatura apei sta acum fix la jumatate pe bord, in timp ce inainte varia in functie de viteza (scadea la viteze mari), semn ca termostatul nu mai lucra bine.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ruffryder
post Oct 4 2007, 08:19 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4-October 07
Member No.: 1,189
Car: e36
Engine: m50 325is 200cp





problema e ca spatiul e foarte restrans surubul la vasc e de 32 iar imbusul in tradevar e de 6 intrebarea e cum fac sa tin blocata pompa de apa pt ca nu atunci cand incerc sa desfac surubul de la vasc invart tot motorul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Oct 4 2007, 09:10 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



vezi sa nu fi ciupit garnitura de chiulasa, daca iti curge de undeva de pe bloc si mai ales daca se incalzeste, ca nu are treaba vascul cu prelinsul apei de undeva de pe bloc...identifica intai de unde curge si pe urma apucate sa desfaci vascul si alte chestii... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 4 2007, 03:09 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ti-a fiert pentru ca a scazut prea mult nivelul apei sau iti fierbe in general?
Scurgerea poate sa fie de la pompa sau chiar numai de la garnitura pompei.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 4 2007, 07:02 PM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Sigur e pompa de apa. O garnitura de chiulasa nu se prajeste cu una cu doua.
Ca sa scoti vascul, desfaci ce ti-a zis george dupa care pui cheia pe vasc, iei un ciocan si te distrezi. Ai mare grija sa nu dai cu ciocanul in altceva decat in cheie. Trage frana de mana si scoate masina din viteza cand faci asta.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 11:00 PM