![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
Nu cred ca exista 147 break.
Apropo , nu am mai vazut demult in targ alfa 156 din 98 care se vinde la ~6500e , totate sunt din 2001 la 8500e+ , ce s-a intamplat cu modelele mai vechi ca ma tenteaza.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
e hatckback..
![]() cat despre faza... lol.. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
se cheama cum vreti voi dar dupa mine asa arata... oricum cam atat de mult ma intereseaza Alfa... ![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
QUOTE (GicaContra) Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita? |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (ccc) QUOTE (GicaContra) Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.
Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita? aaaa, pentru ca pot? Glumesc. Old story. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (Darren) Eh, Robert, nu dadeam in ingineri, ma gandeam la tipul care inginereste pe la Quality Control. Mecanic nu puteam sa-i zic.
Mie mi-e greu sa cred ca un arbore cotit care trece de QC de la BMW se va rupe vreodata in utilizare normala. Cu toate astea, nu-mi explic cum se poate rupe un arbore.. decat daca materialul a avut defect din fabricatie. Atunci.. QC mai da gres? Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc. hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru? :retard: .. asta iti vine sa crezi? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Andreea) hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?
Hm... asta e o surpriza mare de tot... Ar fi trei scenarii posibile: 1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate). 2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita). 3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.) Tine-ne la curent, e foarte interesant. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
o sa rog persoana in cauza sa va povesteasca mai multe amanunte
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (Robert) QUOTE (Andreea) hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?
Hm... asta e o surpriza mare de tot... Ar fi trei scenarii posibile: 1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate). 2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita). 3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.) Tine-ne la curent, e foarte interesant. e diesel cu cutie automata .. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (Andreea) hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru? :retard: .. asta iti vine sa crezi?
Mda, mi-e greu sa-mi imaginez care sunt sansele ca pe aceeasi masina sa se rupa 2 arbori cotiti la un interval de km relativ mic. Pe langa ce a spus Robert la partea cu transmisia (cu toate ca daca transmisia e prost aliniata, nu ar trebui neaparat sa se rupa arborele, ci sa se strice ceva in transmisie), eu ma gandesc si la ECU (daca a fost schimbat doar motorul, fara ECU). Despre ce model de motor vorbim? Common Rail? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
Mare lucru, masina aia e exceptia care intareste regula. Ceasu rau, pisica neagra, cine stie de unde atat ghinion pe proprietar.....
Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (Darren) Mda, mi-e greu sa-mi imaginez care sunt sansele ca pe aceeasi masina sa se rupa 2 arbori cotiti la un interval de km relativ mic.
Pe langa ce a spus Robert la partea cu transmisia (cu toate ca daca transmisia e prost aliniata, nu ar trebui neaparat sa se rupa arborele, ci sa se strice ceva in transmisie), eu ma gandesc si la ECU (daca a fost schimbat doar motorul, fara ECU). Despre ce model de motor vorbim? Common Rail? a schimbat motorul fara ECU nu stiu ce tip de motor e.. diesel de 136 cp din 2002 al doilea arbore s-a rupt dupa 2 zile dupa ce l-a montat -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (GicaContra) Mare lucru, masina aia e exceptia care intareste regula. Ceasu rau, pisica neagra, cine stie de unde atat ghinion pe proprietar.....
Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil. este primul prorietar si n-a avut problema masina pana acum -------------------- |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
QUOTE (GicaContra) Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil.
:eek: E motor ca al meu???Zi ca da...zi ca da... :nod: sa ma tina si pe mine asa de muuult! -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (525da) QUOTE (GicaContra) Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil. :eek: E motor ca al meu???Zi ca da...zi ca da... :nod: sa ma tina si pe mine asa de muuult! Exact. Recent adus in Belgia. Ceva samsar era tipu. Cu siguranta ca un naiv o va cumpara, va merge cu ea de la 135 de mii la 200 de mii si va zice ce masina buna are ..... |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
Multumesc ,Gica Contra!
Off -topic ![]() -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
QUOTE (525da) Multumesc ,Gica Contra!
Off -topic ![]() Eu pe 316i E46 din 2000 aveam 58.000 km. M-a obsedat chestia asta, sa vad daca sunt dati inapoi sau nu. Am verificat la reprezentanta si timpii de functionare ai motorului, si ei au concluzionat ca sunt reali. Singura explicatie cred ca este faptul ca a fost lovita, si poate a stat foarte mult nereparata, probabil pe la o firma de asigurari. Tocmai am fost in targ si era o Alfa 156 2.0 JTS din 2003, cu 19.000 de km (am crezut prima data ca e pretul). Impecabila, ca iesita de pe banda fabricii. Avea piele rosie Momo, m-a fascinat ...... |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
QUOTE (GicaContra) Eu pe 316i E46 din 2000 aveam 58.000 km. M-a obsedat chestia asta, sa vad daca sunt dati inapoi sau nu. Am verificat la reprezentanta si timpii de functionare ai motorului, si ei au concluzionat ca sunt reali.
Singura explicatie cred ca este faptul ca a fost lovita, si poate a stat foarte mult nereparata, probabil pe la o firma de asigurari. Tocmai am fost in targ si era o Alfa 156 2.0 JTS din 2003, cu 19.000 de km (am crezut prima data ca e pretul). Impecabila, ca iesita de pe banda fabricii. Avea piele rosie Momo, m-a fascinat ...... Poate era un proprietar ca mine, mergea putin cu masina, aproape zilnic, dar pe distante scurte. Adevarul este ca Alfele au charisma, iau ochii.Cand am luat 147 selespeed abia aparuse, era si culoarea rosso Ferrari (eu urasc masinile rosii,dar asta era frumoasa), intorcea capete pe strada. -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Ai poza s-o vedem si noi?
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 246 Joined: 21-October 05 Member No.: 43 ![]() |
QUOTE (ccc) Ai poza s-o vedem si noi?
Da, una destul de nereusita, scanata dupa o poza (pana la bmw nu am avut pasiunea sa imi pozez masinile in amanunt,dar pe asta am pozat-o ca era frumoasa ![]() -------------------- E 39,525dA,2001
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 11:20 AM |