IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Se vinde o sportiva. Alfa 156
Viper05
post Jul 18 2006, 04:28 AM
Post #41


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



Nu cred ca exista 147 break.

Apropo , nu am mai vazut demult in targ alfa 156 din 98 care se vinde la ~6500e , totate sunt din 2001 la 8500e+ , ce s-a intamplat cu modelele mai vechi ca ma tenteaza.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 18 2006, 07:14 AM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



e hatckback.. biggrin.gif

cat despre faza... lol..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Jul 18 2006, 10:43 AM
Post #43


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





se cheama cum vreti voi dar dupa mine asa arata... oricum cam atat de mult ma intereseaza Alfa...wink.gif


--------------------
e46 316i 1895 cmc M43B19 black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Jul 18 2006, 09:14 PM
Post #44


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



QUOTE (GicaContra)
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.


Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GicaContra
post Jul 18 2006, 10:38 PM
Post #45


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85



QUOTE (ccc)
QUOTE (GicaContra)
Akajohn, pentru ca a fost super simpatica faza si m-am distrat un pic, iti ridic suspendul de pe bmwclub.


Ce tare e faza asta. Da d c i-ai dat suspend pe bmwclub? A avut vreo parere diferita?


aaaa, pentru ca pot? Glumesc.

Old story.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea
post Jul 21 2006, 11:26 AM
Post #46


BimmerfestGirl
****

Group: Members
Posts: 694
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 11
Car: E36 320i





QUOTE (Darren)
Eh, Robert, nu dadeam in ingineri, ma gandeam la tipul care inginereste pe la Quality Control. Mecanic nu puteam sa-i zic.

Mie mi-e greu sa cred ca un arbore cotit care trece de QC de la BMW se va rupe vreodata in utilizare normala. Cu toate astea, nu-mi explic cum se poate rupe un arbore.. decat daca materialul a avut defect din fabricatie. Atunci.. QC mai da gres? Totusi, rezistenta materialelor la piesele unui motor BMW nu le verifica nea'Mitica cu ruleta, ci banuiesc ca sunt testate cu niste utilaje pe baza de ultrasunete, laser, etc.



hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru? :retard: .. asta iti vine sa crezi?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 21 2006, 11:40 AM
Post #47


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?

Hm... asta e o surpriza mare de tot...

Ar fi trei scenarii posibile:
1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate).
2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita).
3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.)

Tine-ne la curent, e foarte interesant.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea
post Jul 21 2006, 11:44 AM
Post #48


BimmerfestGirl
****

Group: Members
Posts: 694
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 11
Car: E36 320i



o sa rog persoana in cauza sa va povesteasca mai multe amanunte


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea
post Jul 21 2006, 07:51 PM
Post #49


BimmerfestGirl
****

Group: Members
Posts: 694
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 11
Car: E36 320i



QUOTE (Robert)
QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?

Hm... asta e o surpriza mare de tot...

Ar fi trei scenarii posibile:
1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate).
2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita).
3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.)

Tine-ne la curent, e foarte interesant.


e diesel cu cutie automata ..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Jul 22 2006, 11:14 AM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





QUOTE (Andreea)
hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?  :retard:  .. asta iti vine sa crezi?


Mda, mi-e greu sa-mi imaginez care sunt sansele ca pe aceeasi masina sa se rupa 2 arbori cotiti la un interval de km relativ mic.
Pe langa ce a spus Robert la partea cu transmisia (cu toate ca daca transmisia e prost aliniata, nu ar trebui neaparat sa se rupa arborele, ci sa se strice ceva in transmisie), eu ma gandesc si la ECU (daca a fost schimbat doar motorul, fara ECU). Despre ce model de motor vorbim? Common Rail?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GicaContra
post Jul 22 2006, 01:14 PM
Post #51


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85



Mare lucru, masina aia e exceptia care intareste regula. Ceasu rau, pisica neagra, cine stie de unde atat ghinion pe proprietar.....

Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii smile.gif ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea
post Jul 22 2006, 03:57 PM
Post #52


BimmerfestGirl
****

Group: Members
Posts: 694
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 11
Car: E36 320i



QUOTE (Darren)
Mda, mi-e greu sa-mi imaginez care sunt sansele ca pe aceeasi masina sa se rupa 2 arbori cotiti la un interval de km relativ mic.
Pe langa ce a spus Robert la partea cu transmisia (cu toate ca daca transmisia e prost aliniata, nu ar trebui neaparat sa se rupa arborele, ci sa se strice ceva in transmisie), eu ma gandesc si la ECU (daca a fost schimbat doar motorul, fara ECU). Despre ce model de motor vorbim? Common Rail?


a schimbat motorul fara ECU
nu stiu ce tip de motor e.. diesel de 136 cp din 2002
al doilea arbore s-a rupt dupa 2 zile dupa ce l-a montat


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andreea
post Jul 22 2006, 03:59 PM
Post #53


BimmerfestGirl
****

Group: Members
Posts: 694
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 11
Car: E36 320i



QUOTE (GicaContra)
Mare lucru, masina aia e exceptia care intareste regula. Ceasu rau, pisica neagra, cine stie de unde atat ghinion pe proprietar.....

Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii  :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil.


este primul prorietar si n-a avut problema masina pana acum


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525da
post Jul 22 2006, 09:04 PM
Post #54


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 246
Joined: 21-October 05
Member No.: 43





QUOTE (GicaContra)
Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii  :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil.

:eek: E motor ca al meu???Zi ca da...zi ca da... :nod: sa ma tina si pe mine asa de muuult!


--------------------
E 39,525dA,2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GicaContra
post Jul 22 2006, 09:34 PM
Post #55


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85



QUOTE (525da)
QUOTE (GicaContra)

Tocmai am vazut un 525d din 2002 cu 460 de mii de km la bord (imediat dupa ce l-am vazut, s-au facut 135 de mii  :) ), si jurai ca e masina de 135 de mii, mergea impecabil.

:eek: E motor ca al meu???Zi ca da...zi ca da... :nod: sa ma tina si pe mine asa de muuult!


Exact. Recent adus in Belgia. Ceva samsar era tipu. Cu siguranta ca un naiv o va cumpara, va merge cu ea de la 135 de mii la 200 de mii si va zice ce masina buna are .....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525da
post Jul 22 2006, 10:54 PM
Post #56


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 246
Joined: 21-October 05
Member No.: 43



Multumesc ,Gica Contra!
Off -topic smile.gif Pe mine nu ma crede nimeni cand spun ca am 37800 km cu o masina din 2001...si sunt REALI, parol d'honneur!


--------------------
E 39,525dA,2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GicaContra
post Jul 22 2006, 11:57 PM
Post #57


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85



QUOTE (525da)
Multumesc ,Gica Contra!
Off -topic smile.gif Pe mine nu ma crede nimeni cand spun ca am 37800 km cu o  masina din 2001...si sunt REALI, parol d'honneur!


Eu pe 316i E46 din 2000 aveam 58.000 km. M-a obsedat chestia asta, sa vad daca sunt dati inapoi sau nu. Am verificat la reprezentanta si timpii de functionare ai motorului, si ei au concluzionat ca sunt reali.
Singura explicatie cred ca este faptul ca a fost lovita, si poate a stat foarte mult nereparata, probabil pe la o firma de asigurari.

Tocmai am fost in targ si era o Alfa 156 2.0 JTS din 2003, cu 19.000 de km (am crezut prima data ca e pretul). Impecabila, ca iesita de pe banda fabricii. Avea piele rosie Momo, m-a fascinat ......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525da
post Jul 23 2006, 10:34 AM
Post #58


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 246
Joined: 21-October 05
Member No.: 43





QUOTE (GicaContra)
Eu pe 316i E46 din 2000 aveam 58.000 km. M-a obsedat chestia asta, sa vad daca sunt dati inapoi sau nu. Am verificat la reprezentanta si timpii de functionare ai motorului, si ei au concluzionat ca sunt reali.  
Singura explicatie cred ca este faptul ca a fost lovita, si poate a stat foarte mult nereparata, probabil pe la o firma de asigurari.

Tocmai am fost in targ si era o Alfa 156 2.0 JTS din 2003, cu 19.000 de km (am crezut prima data ca e pretul). Impecabila, ca iesita de pe banda fabricii. Avea piele rosie Momo, m-a fascinat ......

Poate era un proprietar ca mine, mergea putin cu masina, aproape zilnic, dar pe distante scurte.
Adevarul este ca Alfele au charisma, iau ochii.Cand am luat 147 selespeed abia aparuse, era si culoarea rosso Ferrari (eu urasc masinile rosii,dar asta era frumoasa), intorcea capete pe strada.


--------------------
E 39,525dA,2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Jul 23 2006, 01:23 PM
Post #59


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Ai poza s-o vedem si noi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525da
post Jul 23 2006, 03:07 PM
Post #60


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 246
Joined: 21-October 05
Member No.: 43



QUOTE (ccc)
Ai poza s-o vedem si noi?

Da, una destul de nereusita, scanata dupa o poza (pana la bmw nu am avut pasiunea sa imi pozez masinile in amanunt,dar pe asta am pozat-o ca era frumoasa smile.gif )


--------------------
E 39,525dA,2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 11:20 AM