IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Pompa benzina e28
DCL
post Jul 8 2006, 12:01 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 8-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 376



Sal!! o pompa de benzina ce presiune trebuie sa aiba????????????stie cineva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jul 8 2006, 01:12 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



eu zic ca depinde de motor. eu stiam ceva de 2.5 sau de 3. acu nu prea stiu bine. sa ii lasam pe cei care stiu sa se pronunte. robert stie. el are e28.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 8 2006, 02:26 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





cred ca o pompa de benzina trebuie sa fie in stare de 4-6 bar.

In rampa de injectie sunt ~ 2-3 bari pentru ca supapa de retur regleaza presiunea pentru injectoare. Dar pompa trebuie sa poata ceva mai mult de atat.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 8 2006, 09:17 PM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (DCL)
o pompa de benzina ce presiune trebuie sa aiba?

E28 are doua pompe de benzina:
- cea de transfer (din rezervor);
- pompa principala (plasata sub masina, in spate dreapta).

Pompa de transfer se testeaza astfel:
a) un ampermetru conectat pe circuitul de alimentare (iti trebuie niste fire izolate pentru a plasa ampermetrul intre conector si pompa) trebuie sa arate maxim 1,4 A, la o tensiune de 13V. E musai sa testezi la 13V. Daca bateria nu baga 13V, mai incarc-o la redresor. Daca baga mai mult, mai porneste consumatori (faruri, aeroterma, etc).
cool.gif un manometru de presiune, conectat la iesirea pompei, trebuie sa indice 0,3 bari, la temperatura ambientala de 20 grade Celsius.
Daca testele ies prost, scoate pompa, curata filtrul de la baza acesteia si apoi testeaza iar. Daca si dupa asta ies prost, trebuie schimbata.
Interesant este ca un E28 merge rezonabil chiar daca pompa de transfer e defecta, cu conditia ca filtrul acesteia sa nu fie colmatat. Totusi, in situatia asta este suprasolicitata pompa prinicpala, si pot aparea probleme cu alimentarea cand rezervorul are mai putin de un sfert benzina.

Pompa principala se testeaza astfel:
a) un ampermetru conectat pe circuitul de alimentare (la fel, iti trebuie niste fire izolate pentru a plasa ampermetrul intre conector si pompa) trebuie sa arate maxim 6,5A pentru pompe cod 0 580 464 013 (montate pe modelele E28 pana prin '86), respectiv maxim 5,0A pentru pompele cod 0 580 464 032 (montate de E28 incepand cu anul '86);
cool.gif scoate furtunul de bezina (returul) de la regulatorul de presiune (se afla in capatul rampei injectoarelor) si pune in loc un furtun scurt, cu capatul intr-un bidon. Bateria trebuie sa fie bine incarcata iar filtrul de benzina in conditii bune. Daca rulezi pompa timp de exact 1 minut, trebuie ca in bidon sa se stranga minim 1,8 litri de benzina. Daca se strange mai putin, nu este in regula. De vina poate fi pompa sau regulatorul de presiune;
c) eu nu am gasit nicaieri o specificatie de presiune pentru pompa principala.

OBS:
1. Desi testele de mai sus sunt pentru E28 535i, este foarte probabil ca sa fie valabile pentru toate modelele de E28 pe benzina. Tu ce model de E28 ai (+ anul fabricatie)?
2. Testele de mai sus se fac cu pompele instalate pe masina. Pentru a le opera cu motorul oprit, trebuie sa le activezi "scurtcircuitand" releele. Evdent, trebuie luate toate masurile de evitare a unui incendiu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jul 11 2006, 04:16 PM
Post #5


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



DCL, confirm, testele prezentate mai sus, pentru 535i, sunt valabile si pentru E28 528i 1983.
Tu ar trebui sa ai modelul vechi de pompa principala (BMW p/n: 16141178751).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 09:41 AM