![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
M-am hotarat sa nu mai stresez pe nimeni de data aceasta, cu spoilere_le mele si praguri etc.
In schimb a aparut o problema destul de serioasa. Am si eu o parte din aceeasi problema discutata la un topic de mai jos. Dar sa va explic. ... dupa cum v-am zis am cumparat masina prin noiembrie, si dupa cum stiti era destul de rece afara, a venit si iarna si iar rece afara.. ... acum e cald, ca sa zic asa, si noroc de topic de mai jos ca mi-a deschis ochii la problema care urmeaza sa v-o spun... ...deci dupa ce parcurg vreo 30 km maxim, si motorul se incalzeste, nu mai trage, parca se ineaca, nici macar ca un diesel normal nu se mai comporta, ma uit sub capota, nimic, totul normal, adica apa nu fierbe, deci are racire... ... daca opresc pe undeva dupa ce am parcurs km de mai sus, risc sa nu mai porneasca (ex. am facut un drum de la Roman la Iasi, in primii 30 km i-am dat 150 kmh, dupa ce s-a incalzit motorul nu a mai vrut mai mult de 120 kmh cu turatia la maxim, asta in conditiile cand motorul e rece, i-am dat 170 kmh si nu avea nimic), deci ceva se intampla... ... o alta problema, daca sta in soare, fara sa pornesc masina in ziua respectiva, ca sa zic asa, deci motorul e cald, se comporta la fel, ori nu porneste ori daca porneste nu mai trage... ...problema cu pornirea o facea si asta iarna, deci problema exista de cand am cumparat-o, si am schimbat piesele la electromotor, dar nu am avut cand sa merg asa mult cu ea, ca sa imi dau seama ce se intampla, si am zis ca era electromotorul de vina, si atunci temperatura era mult mai scazuta ca acum, deci nu prea se incalzea motorul... ...astept lamuriri, inainte sa ma duc cu ea la un service, pentru ca problema care o am, e destul de naspa... Multumesc anticipat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
din cate stiu eu, daca un diesel clasic nu porneste la cald are probleme cu pompa de injectie. asta e scenariul cel mai grav.
asta iarna, pe ger, o lua la sfert? pana una alta: -uita-te pe furtunul transparent care ajunge in pompa si vezi daca nu cumva are bule de aer atunci cand trage prost sau nu porneste (pune pe cineva sa dea la cheie). -filtrul de motorina; schimba-l daca nu l-ai schimbat; eventual goleshte-l de apa (are un mic "bushon" in partea de jos) -acul de temperatura sta intotdeauna la jumatatea scalei? caldura iti baga la toate vitezele? (astea sunt mai mult curiozitatile mele decat legate de problema ta) -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Iarna nu prea i-am dat "talpa", adica nu treceam de 100 km/h in afara. Probleme cu pornitul le facea si atunci, si am zis ca era electomotrul si l-am schimbat; dar problema cred ca a existat de atunci, pentru ca la fel nu pornea cand se incalzea motorul si de tras nu stiu ce sa zic, ca nu am avut cand sa-i dau. Deci: - am sa ma uit la furtunul transparent - filtrul de motorina l-am schimbat, ca si filtrul de ulei si uleiul; a mai ramas filtrul de aer; - cat despre acu de temeperatura nu prea a mers de cand am cumparat-o, am umblat pe la sigurante, dar degeaba; si apropo baga caldura indiferent de setarea rece/cald; singurul lucru care il fac ca sa nu mai bage caldura este sa comut de la motor de pe undeva de o "manetuta" mica de plastic; - vineri ma duc cu ea la un service; nu mai suport sa stau asa; -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
daca baga caldura permanent inseamna ca e defecta electrovalva de la calorifer.
pe mine ma interesa mai mult daca iti baga caldura si la turatii/viteze mari (>100 km/h). unde ei tu "manetuta" de oprit caldura? poti sa faci o poza? electrovalva ar trebui sa fie undeva sub tulumba de servo. later edit rezolva urgent prolema indicatorului de temperatura. nu merge deloc? merge cu intreruperi? care e problema lui? si la mine a bagat caldura permanent cand mi s-a ars o siguranta; deasemenea nu mai mergea SI, indicatorul de temperatura, indicatorul de combustibil; m-am uitat la sigurante si pareau in regula, dar problema tot nu s-a rezolvat. pana la urma le-am schimbat pe cele de jos din dreapta (alea aveau legatura cu problemele) cu unele noi si am curatat cat mai bine contactele. dupa operatia asta indicatoarele si caldura si-au revenit. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
eu cred ca nu ai compresie.
masoara compresia cu motorul cald, daca e ok ,probabil pompa este de vina.. as pun pariu pe compresie, tot asa imi facea si mie un diesel... rece pornea la sfert.. cum se incalzea ...nimic -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
un diesel fara compresie nu porneste la rece. plus ca ar trebui sa manance ulei. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai incercat sa apesi putin pedala de acceleratie cand incerci sa o pornesti la cald? Ma gandesc ca "socul" gatuie foarte mult motorina la cald si din cauza asta motorul nu porneste...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
!! Stati un pic oameni buni !!
Cred ca am explicat gresit problema si nu am tinut cont de un singur aspect. La mine porneste la cald, dar nu invarte electromotorul, pentru ca daca o imping, in 2 metri o ia imediat, deci cand spuneam ca nu porneste la cald era vorba de electromotor ca nu invarte. Deci cade automat faza cu pompa de injectie. Problema se pune altfel, cand e cald motorul sau e cald afara, nu prea mai trage, parca se infunda ceva.Dimineata cand plec la servici porneste fara nici o problema, trage foarte bine. Seara cand plec de la servici, si a stat toate ziua in soare, e posibil ca electromtorul sa nu invarta, si trebuie sa o zgaltii un pic, apoi porneste la prima cheie, dar parca nu mai trage asa ca dimineata (oricum nu mai trage ca dimineata, lucru verificat de mai multi colegi de ai mei) a doua chestie, daca plec la drum sa zicem de cca. 100 km, primii 30 km merge super, apoi nu mai vrea sa traga. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
asta schimba putin datele problemei
![]() trebuie sa ajungi la un electrician sa-ti repare electromotorul. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Intr-adevar schimba datele problemei. Dar imi poate spune cineva, de ce coincid aceste 2 probleme, faptul ca electromotorul nu porneste, iar cand proneste nu mai trage motorul. Problema e ca la cald nu mai merge asa de bine ca atunci cand motorul e rece, si implicit cand e foarte cald afara. Si aceste 2 probleme coincid, parca ar fi legate intre ele. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cam toate motoarele trag mai bine pe racoare, pentru ca aerul e mai dens. Dar nu stiu daca diferenta ar trebui sa fie chiar asa mare.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 12:13 PM |