![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Mare problema! De multe ori am gasit (si inca mai gasesc) apa in filtrul de benzina pe care l-am montat inainte de pompa de benzina (care este pe motor). Masina este e12 din '78, motor 2000, 6 cil, carburator.
La inceput am crezut ca apa provine de la statia de benzina (nu dau nume), unde mi se parea mie ca angajatii ar turna apa in benzina. Drept urmare am inceput sa alimentez de la alta statie, unde stiam sigur ca nu exista apa in benzina (am bagat si in sticle de plastic ca sa ma comving ca nu au pus apa in benzina). Apa tot apare!... si am ajuns la concluzia ca in rezervor se formeaza condens (mult). Uneori cand desfac busonul pt a alimenta, este plin de "roua" (picaturi mici de apa). Nu inteleg de unde atata condens?! Sa fie oare din cauza faptului ca toba este langa rezervor?! Acolo e pusa de fabrica. Mai au si alti posesori de e12 aceasta problema? Trebuie sa umblu numai cu rezervorul plin ca sa nu mai fie loc si pt condens?! O explicatie logica nu prea gasesc. vine benzina calda pe retur si cand se intalneste cu "frigul" din rezervor.... :paranoid: Astept un RASPUNS. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 12:37 AM |