IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> reglaj injectie kjetronic
bytzu
post Apr 17 2006, 01:38 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



care stie sa regleze o astfel de injectie? am pe capriu..si am o problema; pana acum masina a avut alimentarea sugrumata, adica teava era obturata si tragea benzina printr-un mic orificiu..si asa a fostreglata; dupa ce i-am pus sambata noapte rezervorul la punct, astfel incat nu mai intrerupe la plecarea in forja in 1a, nu prea mai porneste....porneste greu, la a 15a cheie, cu acceleratie....

exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Apr 17 2006, 08:00 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bytzu)
exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele?

Nu cred ca se poate intampla ceea ce spui mai sus, oricum majoritatea benzinei se intoarce in rezervor, dupa ce trece prin fuel accumulator.

La k-jetronic injectoarele pulverizeaza continuu benzina, cu cat presiunea e mai mare cu atat pulverizeaza mai multa benzina.
In principiu nu ai multe de reglat, daca toate componentele functioneaza bine, poti sa reglezi doar mestecul aer-benzina - la care m-am bagat si eu la mine duminica, in speranta ca o sa-mi scada consumul in oras.

Cred ca poti gasi pe internet documentatie despre k-jetronic, eu am gasit pentru vw-audi (unde e destul de comun k-jetronic la masinile din jur de 1990).


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post May 8 2006, 08:18 AM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





nup, ceea ce ai reglat tu e aerul de relanti; mai e un reglaj, care de fapt e amestecul, presiunea diferentiala..e in broasca, pt al regla se desface broasca..la bosch pe tester se regleaza, o sa ma duc si eu, sa-mi dea benzenu blana, se lucreaza cu manusi,....nu multi stiu de asta...


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 8 2006, 09:17 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (bytzu)
care stie sa regleze o astfel de injectie? am pe capriu..si am o problema; pana acum masina a avut alimentarea sugrumata, adica teava era obturata si tragea benzina printr-un mic orificiu..si asa a fostreglata; dupa ce i-am pus sambata noapte rezervorul la punct, astfel incat nu mai intrerupe la plecarea in forja in 1a, nu prea mai porneste....porneste greu, la a 15a cheie, cu acceleratie....

exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele?


Sa-mi zici ce ai rezolvat,si eu am o problema asemanatoare la urs.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post May 8 2006, 01:48 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bytzu)
nup, ceea ce ai reglat tu e aerul de relanti; mai e un reglaj, care de fapt e amestecul, presiunea diferentiala..e in broasca, pt al regla se desface broasca..la bosch pe tester se regleaza, o sa ma duc si eu, sa-mi dea benzenu blana, se lucreaza cu manusi,....nu multi stiu de asta...


Inteleg ca trebuie desfacut "capul" injectiei. Am inteles ca e mai delicat.
Iti urez multa bafta la Bosch. Masina mea e prea veche pentru a merita atentia lor. Nu imi pulveriza benzina injectorul nr. 1 la relanti si am incercat sa ma programez pentru un diagnostic al injectiei Bosch K-Jetronic la toate service-urile autorizate Bosch. Fara succes, nimeni nu a vrut sa se uite macar. Am rezolvat singur, era piesa "insert for injector" crapata si cea mai mare parte din ea lipsea si tragea aer fals pe langa injector.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 11:21 AM