IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Zuki Samurai
alex230ro
post Jul 22 2016, 04:10 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



sincer unele sunt supraevaluate.uite ceva la un pret corect http://olx.ro/i2/oferta/suzuki-samurai-sj4...al-ID6D45Q.html

s-a dat instant evident.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 22 2016, 04:27 PM
Post #22


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



Alex, vezi ca modelele pre '88 au puntile mai inguste cu 12cm decat cele de dupa 88. Asta influenteaza mult in sensul negativ stabilitatea masinii. Blocantul de fabrica e degeaba, nu e o piesa rezistenta si de multe ori ajunge sa se strice la prima ocazie cand ai nevoie de el. cel mai rezistent e cel pe care il aveam eu pe Terrano - ARB-ul, insa costul lui pentru o singura punte, cu tot cu compresor, ajunge la 1500 EUR fara montaj. eu unul deocamdata nu planuiesc sa montez ARB pe ea.

Recomandarea mea e sa te uiti doar la masinile fabricate intre '89-'94, in Japonia (seria de sasiu sa inceapa cu JSA0...) intrucat s-a constatat in randul utilizatorilor ca sunt cele mai bine facute. dupa 94 s-au produs doar in Spania.

La al meu spre exemplu, am piese japoneze inca originale pe masina, de cand a facut-o ma-sa in 89-90, care nu se cer schimbate (cardanele, crucile, culisantele) si as fi avut si ambele planetare (asa am doar una de cand e masina) daca nu vedea asa de multa apa. Am ajuns sa schimb o planetara pentru ca ii lipsea un simering, a intrat apa cu praf la ea pe la roata si s-a uzat... Am schimbat-o cu una tot japoneza, dar noua. Astept devizul, cred ca o sa ma ia inima cand imi zic baietii cat e factura asta.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 22 2016, 09:03 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42





blocantul de fabrica am auzit si eu ca e cam primitiv,la punti credeam ca doar modelele cu motor de 1.0 sunt afectate,eu inca mai ma uit dar sincer masinile mi se par destul de supraevaluate.Cu banii de Samurai iei lejer Pajero cu superselect si blocant spate by default.interesant nu stiam ca dupa 94 sunt doar Spania.

This post has been edited by alex230ro: Jul 22 2016, 09:03 PM


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 26 2016, 09:51 AM
Post #24


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



Duminica m-am intors dintr-o mini iesire prin zona Siriu, unde am facut o noapte de cazare la cort. Am campat intr-o zona cu foarte mult curent, in gol alpin, astfel incat a fost nevoie sa urc masina cu o roata pe marginea cortului sa nu il zboare vantul cand era gol. desi n-am facut decat vreo 25km de offroad, si asta mai mult noaptea, pot spune ca s-a schimbat radical comportamentul masinii dupa revizia puntii fata, directia e mai precisa iar jocurile nu mai exista. Inainte era dificil cand mergeam pe pietre mari, intrucat volanul tindea sa evite obstacolele, si de multe ori eu vroiam sa le urc, nu sa le ocolesc.




referitor la optiunile de masini Alex, recomandarea mea e sa mergi copilot la 2-3 iesiri, incerci sa stai in diverse masini pe anumite portiuni mai dificile astfel incat sa vezi exact cum se simte. Daca dupa asta, in continuare te atrage sportul asta, iei decizia tinand cont de care masina ti s-a parut mai fun, care ti-a parut mai capabila, care are piesele mai accesibile la pret si alte criterii personale care tin de confortul tau. toate masinile arata bine in poze, se simt intr-un fel in oras, dar cand ajungi in teren sunt diferente semnificative intre ele, prin prisma dotarilor (nu ma refer la AC si geamuri electrice, stii ce vreau sa spun) si a masei masinii.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 26 2016, 10:10 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



Am la activ vreo 7-8 iesiri ca si copilot,sincer cel mai bine pare sa se miste Patrol-ul Y60 ,in teorie cautam ceva pana in 2000 eur preferabil cu AC,in zona asta doar Vitara se afla.apoi am taiat ac de pe lista si a intrat si Samurai-ul in calcule daca as mai suplimenta catre 3000 as prinde chiar ceva Pajero cu 2,5 si superselect.e greu de ales ceva.Sambata am fost in zona Rucar-Vf Papusa de ex,dar a fost o tura lejera,in grup era si un Vitara de 2.0 care s-a descurcat ok.

This post has been edited by alex230ro: Jul 26 2016, 10:11 AM


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 26 2016, 10:47 AM
Post #26


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





daca deja ai inceput sa experimentezi e bine, intrucat te apropii de cifra 10 ca numar de iesiri ar trebui sa ai deja o parere formata smile.gif
mai tine cont de un lucru: tipul de teren pe care vei face offroad: daca e in camp deschis, poti lua orice masina, cu motor cat mai puternic si roti cat mai mari. Daca intri in padure, printre copaci si alte obstacole, uita-te dupa masina mica, sa incapi fara sa-ndoi tablele prea tare.

eu unul nu simt lipsa AC-ului la masina, daca e prea cald afara o decapotez complet, altfel merg doar cu bikini top sau cu soft top-ul complet dar cu luneta rulata sul, sa circule aerul prin masina. adevarul e ca la motorul de 60 cai al samuraiului, AC ii lipseste, sa mergi cu reductorul cuplat si prin oras smile.gif))

ne auzim pentru o tura cu samuraiul, acum e acasa. cu terrano-ul lui Madu ai experimentat?


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 26 2016, 11:52 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



ne auzim,nu cu terrano nu am fost . Am fost doar cu Patrol Y60 si Navara cumnatului ambele preparate destul de serios ARB fata spate suspension lift simexuri si asa mai departe.Am mai vazut in actiune Hilux,Wrangler Patrol ,Vitara ,Samuriai ,Pajero .A si mai light am mers cu un Duster,practic a fost excursie aia.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 26 2016, 12:22 PM
Post #28


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



un Y60 bun dar nepregatit pleaca destul de sus ca pret (peste 5k EUR), cand incepi sa pui pe el optionale, urci spre 8000. nu vorbim de masinile neinmatriculabile, ramase cu numere de prin celalalt colt al tarii, la care daca ti-a ridicat politia talonul pentru rotile de 33 trebuie sa vinzi masina la dezmembrari ca nu il mai poti recupera. si cele inscrise pe Bulgaria au pret apropiat, vorbim de cele inmatriculate cinstit si la care se platesc taxele, putand fi transcrise pe numele altui proprietar legal.

recomand ceva cu punte rigida pe fata, daca nu folosesti masina ca daily driver. eviti posibile probleme la planetare in cazul in care umbli la suspensia fata pentru un travel mai mare (flexare la traversare obstacole transversale). daca se poate punte rigida pe fata, si arcuri elicoidale, ar fi si mai bine, intrucat e mai confortabila decat suspensia pe foi de arc.

vezi si Toyota LJ70/73, mie unul imi place mult masina aia, si din iesirile de pana acum, am vazut ca se descurca bine pe roti de 33.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 26 2016, 01:21 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,070
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



sincer incerc sa imi dau seama ce vreau,gasesti Y60 http://olx.ro/oferta/nissan-patrol-ID6orb2.html#fde4f7995b
sincer ceva de genul as lua http://olx.ro/oferta/mitsubishi-pajero-2-5...html#be35020216 sau fara ac si pe bg dar ceva mai pregatit http://olx.ro/oferta/mitsubishi-pajero-sch...html#b0008cc4ed


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 26 2016, 01:41 PM
Post #30


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





eu am preferat sa cumpar masina nepregatita, astfel incat sa stiu eu ce pun pe ea si, prin urmare, sa stiu pe ce ma bazez cand sunt in teren. Altfel, daca nu iei masina de la un cunoscut, poate fi loterie. De ce zic asta? Simplu: un kit de inaltare IronMan, de 800-1000 EUR (arcuri + amortizoare) se lasa dupa 2-3 ani si cere schimbare. un troliu prost intretinut cere schimbarea multor componente din cutia de reductii. De-asta am preferat sa cumpar masina cat mai nepregatita si sa pun eu, in masura posibilitatilor, ce trebuie pe ea.
acum mai am doar Simex-urile de urcat pe masina, si e cam cum mi-am propus anul asta. restul le-am rezolvat pe toate: reductii, suspensie, revizie piese.

Nissanul pe care l-am avut si l-a luat un prieten a trecut prin operatiunea de schimbare capete de bara si placute de frana, in rest e ok masina si iese cat de des poate cu ea. de-asta zic de cunoscuti, oameni cinstiti care nu fac o afacere din vanzarea masinii deja pregatite si iti dau detaliile corecte. in ceilalti nu am incredere (vanzatorii de pe net).


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jul 27 2016, 01:24 PM
Post #31


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



mi-au sosit intre timp si restul facturilor, ceea ce ridica costul actual la 25437 RON (~5600 EUR), incluzand:
- 510 ron revizia sistemului de franare pe fata
- 1300 RON montajul suspensiei si costul kitului de directie HD (800 montajul, 500 kitul de bare si levier)
- 1825 RON revizia cu tot cu manopera a puntii fata (o lista lunga de componente aici, din care cei mai scumpi au fost rulmentii: 440 RON)

Am un excel frumos cu toate operatiunile, toate facturile si calculatia finala. m-am ambitionat sa il tin actualizat la zi, astfel incat sa tin evidenta TCO-ului pentru masina asta.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 5 2016, 08:59 AM
Post #32


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



in sfarsit, am primit piesele pentru directia HD high-steer si le-am si montat, deocamda dupa 10km parcurisi prin oras pot spune ca directia raspunde mai usor la rotirea volanului, dar voi verifica maine la un drum lung si teren accidentat exact cum se manifesta.

o sa pun si poza, dupa ce reusesc sa o scot din telefon.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 5 2016, 09:58 AM
Post #33


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



O galagie de bani tongue.gif
Renovez o casa si nu am ajuns la banii aia..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 8 2016, 10:13 AM
Post #34


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





intr-adevar iese scump la final, dar asta pentru ca vreau sa ma stiu ajung cu bine inapoi acasa dupa fiecare iesire, nu sa abandonez masina prin coclauri. Fiecare cu pasarelele lui.

acestea fiind spuse, ieri seara m-am intors dintr-o iesire pe creasta baiului, lacul Orjogoaia, unde am innoptat la cort. drumul pana acolo si de acolo a fost unul mediu ca nivel de dificultate, putine balti prin padure, insa ne-am distrat. am gasit niste portiuni tehnice unde modificarile pe care i le-am adus masinii pana acum si-au spus cuvantul, tinand cont ca dintre cele 4 masini cu care am fost, eu eram cel incaltat cu cele mai proaste cauciucuri.

si un link direct catre poza: https://goo.gl/photos/6GNBHqHC84KrsC1Z7


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 9 2016, 10:21 AM
Post #35


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



si pentru ca pe traseu am avut niste probleme tehnice (am pierdut un surub care prindea bratul de directie de port-etrier, am improvizat ceva si mers cu grija sa pot ajunge cu masina acasa), ieri am remediat, inlocuind surubul dezertor cu un altul, tarie 10.9, sper ca acum sa nu mai apara probleme. Oricum, am adaugat la costurile masinii inca 60 RON cat am dat pe suruburi, saibe si alte vaseline de uns pe-acolo. deocamdata toate bune smile.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 9 2016, 11:20 AM
Post #36


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca s-a desfacut nu era tarie neaparat problema, poate nu era strans corect.
Ca un apropos, vorbeam odata cu cineva despre suruburi etrier la mobra, cica nu se pune acolo suruburi foarte tari, e de preferat sa cedeaza surubul decat furca, etrier, adica piese care sunt mai scumpe de inlocuit. Si fortele acolo nu erau mari.
QUOTE (MeHigh @ Aug 9 2016, 11:21 AM) *
60 RON

Am inteles aluzie smile.gif nu mai zic nimic.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 9 2016, 02:09 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



trei saci de ciment


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 10 2016, 11:18 AM
Post #38


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30





am uitat sa mentionez, insa in noul setup al directiei am scapat de fenomenul de bump-steer, care la masinile cu punte fixa fata se manifesta in functie de configuratia directiei, e mai pronuntat sau aproape inexistent. am mai si reglat pe la carburator, parca merge mai bine acum. As incerca si alte variante de carburator, dar nu am nimic disponibil acum. umbla zvonul in US ca e un carb de toyota din '77-'79 (2T sau 3T sau 3A) care e aproape bolt on si are performante foarte bune pe motorisca de suzuki.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 22 2016, 10:31 AM
Post #39


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



am mai lucrat ceva pe la masina, costuri 0 la operatiunile de mai jos:
- desfacut bordul saptamana trecuta, cu scopul curatarii aerotermei si a canalelor de scurgere a apei, are un sistem foarte prost de aspirare aer in aeroterma si scurgere, astfel incat se infunda cu ace de brad, frunze si pamant. rezultatul e un flux foarte mic de aer cand pornesti aeroterma, si caldura putina. asta a intrat la categoria pregatire pentru iarna smile.gif
- cu ocazia desfacerii bordului, am facut si putina curatenie pe partea de instalatie electrica, am eliminat inchiderea centralizata pe care oricum nu o foloseam, nu vreau electronice inutile pe masina care nu rezista la umiditate si praf, iar in chinezariile astea nu am incredere, deci am scapat de vreo 300grame de cablaraie inutila de pe masina smile.gif
- am eliminat cele 2 scaune spate, cu scopul usurarii masinii, si am montat si bateria in spate intr-o pozitie fixa, fara sa mai fie nevoie de bagaje pentru imobilizarea ei, acum are prinderi si o sufa care o tine in loc. treaba buna pe inclinarile laterale, ca am eliminat riscul de a plimba bateria prin portbagaj smile.gif
- am reparat litrometrul, de fapt sonda de benzina din rezervor, pentru care a fost nevoie sa confectionez un capac prin podeaua portbagajului (nu are gaura de vizitare in caroserie, japonezii se bazau ca noi dam jos rezervorul sa umblam la sonda), acum functioneaza si indicatorul de benzina. in noile conditii trebuie sa ma obisnuiesc cu gradatiile lui si volumul de benzina pe care il mai am disponibil
- schimbat uleiul in puntea spate, intrucat aveam dubii cu privire la contaminarea lui cu apa, s-a dovedit ca era necontaminat dar rau nu e ca l-am schimbat...
- montat roata de rezerva in suportul ei, cu niste distantiere, ca sa scap de stresul penelor de cauciuc (am stresul asta dupa ce fostul meu Nissan a facut o explozie pe dreapta spate, la cauciucurile Simex, s-a desprins o bucata de cauciuc de pe el, deci nu poate fi reparat cu kitul de pana de la Petrom pe care il car eu dupa mine)
- spalat mocheta portbagajului, a iesit un jeg din ea de zici ca am decolorat-o, la un moment dat s-a varsat si niste ulei pe ea si era imbacsita bine, acum e curata si miroase si frumos smile.gif

Ce mai am pe to do list, si cu ce costuri ma pregatesc moral pentru saptamanile care urmeaza:
- cauciucuri simex 235 75 15: 4 x 564 RON
- hard top din 2 bucati: 400 EUR

Si cu ce cochetez deocamdata dar nu am facut niciun demers in sensul asta:
- schimbare motor fie cu un 1.6 8 valve de Vitara - 80 cai (aprox 600 EUR complet), fie cu un 1.3 de Swift GTI - 101 cai (aprox 800 EUR complet)


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 22 2016, 10:43 AM
Post #40


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Swfit gti versus vitara cum sta cu cuplu? Posibil sa fie mai ok la turatie mici motorul de vitara.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st September 2018 - 06:36 PM