IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> cu ce tratam rugina ?
05aBi
post Jul 22 2013, 06:04 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Mai devreme sau mai tarziu toti ajungem sa ne intrebam lucrul asta biggrin.gif
Problema la mine sta in felul urmator:
am de gand sa curat toata podeaua masini de grund,mastic,bitum, si ce se mai gaseste pe acolo pana la tabla curata, cu perie de sarma rotativa montata pe polizor unghiular. Iar intrebarea mea este ce produse as putea folosi pentru a tine rugina la distanta si de a proteja tabla in timp ?
M-am uitat pe internet sa vad cam ce as putea folosi dar in loc sa ma luminez mai mult m-am blocat...


This post has been edited by 05aBi: Jul 22 2013, 06:09 PM


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 22 2013, 06:46 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,777
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Multi o tratam indiferenta...

On topic, nu stiu. Ma gandesc ca daca ai curatat la tabla, nu mai ai rugina de tratat ci doar tabla de protejat. Tot mintea mea debiteaza ca grundul e bun de dat ca sa patrunda in rugina sa nu mai fie poroasa (ca buretele), sa nu mai tina apa in ea, oprind in felul asta extinderea ruginei. Si vopseaua are calitatile grundului dar nu e la fel de capabila, nu patrunde atat de bine in rugina.

Debitez bine sau zic prostii? pardon.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 22 2013, 07:22 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa





QUOTE (05aBi @ Jul 22 2013, 07:04 PM) *
Mai devreme sau mai tarziu toti ajungem sa ne intrebam lucrul asta biggrin.gif
Problema la mine sta in felul urmator:
am de gand sa curat toata podeaua masini de grund,mastic,bitum, si ce se mai gaseste pe acolo pana la tabla curata, cu perie de sarma rotativa montata pe polizor unghiular. Iar intrebarea mea este ce produse as putea folosi pentru a tine rugina la distanta si de a proteja tabla in timp ?
M-am uitat pe internet sa vad cam ce as putea folosi dar in loc sa ma luminez mai mult m-am blocat...


Curatare cu bormasina sau flex-ul cu perie de sarma pana dai de metal curat, apoi grund si apoi vopsea insonorizanta cauciucata.
Aceasta din urma se aplica cu pensula. Dupa uscare vei avea un strat de vopsea destul de greu si, asa cum descrie si numele - cauciucat si destul de rezistent.

Asta ar fi varianta cu happy end.

Daca poti ridica masina pe cric fara probleme, probabil podeaua e ok. Daca ai dificultati in aceasta privinta, reparatia va fi mult mai complicata si necesita si o experienta mai mare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Jul 22 2013, 07:50 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



CITAT(TiL @ Jul 22 2013, 07:46 PM) *
Multi o tratam indiferenta...

On topic, nu stiu. Ma gandesc ca daca ai curatat la tabla, nu mai ai rugina de tratat ci doar tabla de protejat. Tot mintea mea debiteaza ca grundul e bun de dat ca sa patrunda in rugina sa nu mai fie poroasa (ca buretele), sa nu mai tina apa in ea, oprind in felul asta extinderea ruginei. Si vopseaua are calitatile grundului dar nu e la fel de capabila, nu patrunde atat de bine in rugina.

Debitez bine sau zic prostii? pardon.gif


Rugina trebuie stopata intr-un fel, iar curatatul cu peria de sarma i-a grosul, in tabla atacata exista pori de rugina care nu pot fi indepartati decat chimic, sau eventual prin sablare.

In principiu ma gandeam sa tratez toata tabla astfel:
deruginol, grund, vopsea cauciucata
Dar problema sta in alegerea unei firme care are produse bune, care sa reziste in timp


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jul 22 2013, 07:57 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Daca ajungi la tabla curata cu peria de sarma nu mai ai nevoie de deruginol, dar e o practica buna sa-l folosesti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jul 23 2013, 12:26 AM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 765
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP





POR15
Costa ceva mai mult si dureaza ceva timp tot procesul de degresare a tablei si tratarea ruginei dar scapi de rugina si nu are cum sa mai apara il locul tratat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 23 2013, 07:14 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,058
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



POR 15 Mike Sanders Fertan Chelade astea pt tratarea ruginei.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th January 2018 - 02:02 AM