IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme bmw e21
Halogen
post Dec 14 2012, 05:23 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



QUOTE (xox @ Dec 14 2012, 04:11 PM) *
Esti curajos pe vremea asta smile.gif


Pai ori facem o treaba ori nu mai facem ? laugh.gif ma enervase asa rau la un momedat ca dupa ce am pus 2l de antigel nou s-a gasit sa pise pe jos pe la furtun ca nu-i placea lui cum era asezat cand l-am vazut imi venea sa-i dau foc biggrin.gif Se poate vedea partea frontala a radiatorului si termostatul...care e blocat pe deschis ?? ma gandeam sa-l pastrez pentru la vara cand or fi 40 de grade sa-l pun pe asta nu e bine ? biggrin.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 14 2012, 05:28 PM
Post #42


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



nu....nu e bine

un termostat nu trebuie sa fie lipsa sau blocat pe deschis.....etc

trebuie sa fie prezent si 100% functional....asa e cel mai bine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 14 2012, 10:44 PM
Post #43


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





De acord cu haifisch. Asta al tau veche posibil e blocat intre inchis si deschis, si cu ea nu vei avea niciodata circulatie de apa 100% prin radiator (=racire maxima) vara.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 15 2012, 12:11 AM
Post #44


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,685
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (Halogen @ Dec 14 2012, 05:23 PM) *
ma gandeam sa-l pastrez pentru la vara cand or fi 40 de grade sa-l pun pe asta nu e bine ? biggrin.gif


Daca-l pui la Dacia 1300, da, nu cred ca exista vreo problema laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 15 2012, 10:16 PM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



Mda am incercat sa ajung la circ am pornit-o....am ramas fara benzina m-am dus la benzina am luat 5L am pornit-o si am lasat-o cu socu tras pornita sa se incalzeasca culmea era socu la maxim ea nu se tura mai mult de 2000 RMP ....si daca lasam socu murea de tot...am zis oky pana se incalzeste s-a incalzit un pic am dat sa ies din parcare patinam in draci abia am iesit din parcare cu ajutorul a 2 oameni am pornit spre circ la nici 4 blocuri de mine s-a oprit motoru s-a aprins martorul de ulei si bateria am cautat un loc sa o trag pe stanga sa nu incurc traficul am dat sa o pornesc dau la cheie dau la cheie mult si bine nu se intampla nimic...o mai las dau la cheie iara se aude fas de la carburator dau o mai pornesc o las mai mult o sprituiesc dintr-o data mare boooommmm pornit alarme de la masini oameni pe geam si fum negru in spate...m-am cacat pe mine am zis gata am crapat motoru.....cand ma duc in spate si ma bag sub masina sa vad de unde a iesit fumu ala toba finala a pleznit toata no.gif ce sa mai m-am panicat chemat femeia hai sa impingem la un mic popas am zis hai sa incerc sa-i dau o cheie nexam sa porneasca tot bolborosea pe evacuare bum bum am zis lasa ca fac alta prostie....si am impins masina pana acasa suntem praf amandoi mai stau un pic si ma duc pana jos sa-i fac o poza la toba sa vad si eu ce kkt am bubuit....2 variante ori am avut dop de gheata la intrare in finala ori gase ne arse acumulate in toba finala si bum .....cert e ca acum nu mai porneste nici moarta ca experienta imi vine sa rad cu hohote ca intamplare mi-e sa nu se fi mai grava treaba la motor..... acum tre sa ma scarpin in c** de o toba si sper ca doar atat...
PS: oricum toba era extrem de urata si nu-mi placea parca era de dacie biggrin.gif

This post has been edited by Halogen: Dec 15 2012, 10:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 15 2012, 10:55 PM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP





cam asa arata bijuteria familiei.......mmasi de toba si de treaba din lac in put smile.gif scap de una dai de alta.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2012, 11:29 AM
Post #47


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



S-a umplut toba cu amestec benzina-aer, si o scanteie a fost destul pentru bum smile.gif
Nu mai tine masina asa mult pe soc, socul trebuie folosit cat mai putin posibil. Porbabil ai inecat masina, vezi cum arat bujiile.. cred ca-s negre.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 16 2012, 11:45 AM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



intrebarea mea de ce nu se tura mai mult de 2000 de ture ? smile.gif cand am lasat-o in parcare sa se incalzeasca....si nici in mers nu se tura cand i`am dat a 3a atuncea mi-a aprins martoru de ulei si benzina si a murit motoru....o sa cobor ca vad ca nu mai ploua/ninge sa verific scanteia de pe bujie si sa vad daca am cheie sa scot bujiile afara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 16 2012, 01:00 PM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



Am reusit de am pornit-o merge in 2 sau 3 pistoane capacul de la delcou e fisurat... oracaie toba ca toti draci spre fericirea mea nu sunt alte pagube mai mari. Pagube de rezolvat 1 toba noua 1 capac delcou nou posibil un set de bujii noi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2012, 01:38 PM
Post #50


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Dar de ce vrei sa merge motorul peste 2000rpm cand masina sta pe loc?
Nu asta e scopul socului.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 16 2012, 02:28 PM
Post #51


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



sincer eu nu pot intelege de ce te intrebi cum de ti s-a facut toba ca in desenele animate si de ce nu mai mergea masina?

in primul rand vb lui bart .... ai lasat socul mult prea mult tras si ce s-a acumulat acolo in tobe ar fi incantat un chinez de revelion

in al doilea rand cam cum mai vrei tu sa mearga cu capacul de delcou fisurat?....parerea mea pe langa capac de delco sa iei si lulea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2012, 02:56 PM
Post #52


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Metoda de incalzire folosita de tine e pentru oameni care au prea multi bani pentru benzina si bujii.

din manualul de 1602 - 2002 (motor M10):
tragi soc in functie de temperatura, la sub -10 tragi la max.
daca e foarte frig dai 1, 2 sprituri cu pedala cand motor sa invarte.
dupa ce a pornit se lasa se merge 3-5 secunde, apoi reduci socul cat merge motor rotund. Acuma pleci pe drum.
cand acul de temperatura intre in zona albastu, inchizi socul total.

Mai scrie ca socul functioneaza in 2 pasi, 1. ralantiu marit, 2. activeaza ajutor de pornire in carburator.

Asta e celalt extrem, dar ilustreaza bine pentru ce e socul.


Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 16 2012, 04:18 PM
Post #53


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



cu soc manual m-am intalnit si inca ma intalnesc la renault

eu personal cand o pornesc....trag putin socul....nu f mult...am observat ca renault-ul porneste mult mai repede daca folosesti socul cat mai putin si dai putin din piciorul stang tongue.gif

dupa ce porneste las socul cat mai mic si o tin putin accelerata ca sa nu fac praf bujiile si nici sa nu consume o tona cat o incalzesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 18 2012, 11:11 AM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP





Asa aratau bujiile dupa ce le-am dat afara afumate toate 4 le-am pus pe aragaz la rumenit un pic visam ca eram cu micu in mana laugh.gif le-am luat la peria de sarma am luat si degetu cu peria din greseala laugh.gif se vede clar sunt bujii vechi si una dintre ele nu are motu ala de se infige fisa in el, acea bujie am pus-o la cilindru nr 4. Am pornit motorul la prima cheie fara soc fara sprituri fara nimic am ramas tablou...doar ca merge intrerupt am scos fisa special de unde era bujiia acea si motorul nu-si schimba mersu de loc tot intrerupt mergea tre sa cumpar un set de bujii noi stie cineva cat e distanta intre electrod 0.7 ca la mine nu mai merge autodata ....
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 18 2012, 11:54 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,058
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



am niste NGK-uri de M54 pe acasa ,nu stiu daca sunt bune la tine,la mine aveau 70.000 km cand le-am scos.


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 18 2012, 12:52 PM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



QUOTE (alex230ro @ Dec 18 2012, 11:54 AM) *
am niste NGK-uri de M54 pe acasa ,nu stiu daca sunt bune la tine,la mine aveau 70.000 km cand le-am scos.


Nu cred ca se potrivesc si oricum cumpar un set nou.....de bujii zilele astea smile.gif eu stau si ma gandesc cum de pana sa dea timpu asta rece a inceput sa o i-a razna in special dupa ce am schimbat radiatorul ....

This post has been edited by Halogen: Dec 18 2012, 12:58 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 18 2012, 03:34 PM
Post #57


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Un 'mot' din ala am eu daca vrei, fara nu o sa ai scanteie buna ever. Asta daca ai fise pentru 'mot'.
Distanta la electrod se regleaza usor cu lera.

QUOTE (Halogen @ Dec 18 2012, 12:52 PM) *
a inceput sa o i-a razna in special dupa ce am schimbat radiatorul ....

Poate ai lasat-o sa merge mult pe soc si ralantiu pentru probe etc.

A, m-am trezit cu vas de antigel gol si eu. Diseara schimb termostat (daca tot e scazut nivel de antigel) dar habar nu am unde pierde.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 18 2012, 04:31 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP





QUOTE (bartro @ Dec 18 2012, 03:34 PM) *
Un 'mot' din ala am eu daca vrei, fara nu o sa ai scanteie buna ever. Asta daca ai fise pentru 'mot'.
Distanta la electrod se regleaza usor cu lera.

QUOTE (Halogen @ Dec 18 2012, 12:52 PM) *
a inceput sa o i-a razna in special dupa ce am schimbat radiatorul ....

Poate ai lasat-o sa merge mult pe soc si ralantiu pentru probe etc.

A, m-am trezit cu vas de antigel gol si eu. Diseara schimb termostat (daca tot e scazut nivel de antigel) dar habar nu am unde pierde.



Da am fise pentru mot dinala care intra pe chestia aia de se infileteaza pe bujie tongue.gif o sa-i pun bujii noi ca tot vreau sa fac o treaba buna .... smile.gif 10lei e o bujie mai ales ca-i fac si schimbu de ulei si sa am ceva realizari la ea anul acesta ....buji filtre ulei curea alternator toate noi oricum multumesc pentru ajutor stiu ca se regleaza cu lera dar cat se regleaza 0.7 ??? sau 0.5 smile.gif asta intrebam...

This post has been edited by Halogen: Dec 18 2012, 04:37 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 18 2012, 07:54 PM
Post #59


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,464
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Halogen @ Dec 18 2012, 04:31 PM) *
0.7 ??? sau 0.5

da smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 19 2012, 03:59 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,013
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BMW E28,ex E21 ex E30
Engine: M10B16 ex M40 1.6i 100CP



Am scos bujia sa-i pot infileta acel mot cand ma uit la ea era neagra iarasi ..am zis e clar dar cine stie poate ca daca nu dadea scanteie pe cilindru ala daia era neagra am pus bujila la loc si eu tampit nu am curatat-o un pic...am pus fisa am pus bateria am dat cheie a pornit fara soc si sprit si tremura ca toti draci tremura volanul tremura schimbatorul cat si usa masini iar motoru tremura si ala merge cred ca merge in doua pistoane sau 3 in nici un caz 4 rolleyes.gif mda super mega interesting iar la vremea de acum slabe sanse sa mai pot lucra la ea....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th January 2018 - 11:20 AM