IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> merge in 3 pistoane, vreau sugestii
bartro
post Apr 9 2012, 08:37 PM
Post #21


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,481
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Facem timp, saptamana asta, maine, poimane, dupa munca.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 9 2012, 08:43 PM
Post #22


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



incearca sa muti fisele intre ele.mai demult am facut asa la dacie.in loc sa o trag la punct pe 1 am tras-0 pe 4 si nu stiam de ce nu merge.de pornit pornea dar mergea haotic..
la pistonul 1 pui fisa 4 de pe capac si invers.


si la e 12 era sa il pun pe 6 in loc de 1.noroc ca nu aveam pus capacul la tacheti si mi-am dat repede seama


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 9 2012, 09:08 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





cum se face empiric punerea la punct? aduci piston 1 la punctul mort superior si luleaua sa fie pe fisa 1, nu? sunt repere pe bloc sau pe rotor ca sa aliniezi perfect? sau trebuie luat de la 0 distributia? aliniate semnele volanta-axa cu came?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 9 2012, 09:12 PM
Post #24


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,481
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Bine ca nu aveti ceva V12 smile.gif

QUOTE (lucian @ Apr 9 2012, 10:08 PM) *
cum se face empiric punerea la punct? aduci piston 1 la punctul mort superior si luleaua sa fie pe fisa 1, nu? sunt repere pe bloc sau pe rotor ca sa aliniezi perfect? sau trebuie luat de la 0 distributia? aliniate semnele volanta-axa cu came?

Pe fulie fata trebuie sa fie un semn. Daca nu, e la gaura aia la cutie de viteze pe volanta spate.
Punct mort superior nu e destul, trebuie sa fie si in curs de compresie (supape inchise).
Apoi ca delcou, sa fie lulea spre fisa / marcaj de cilindru 1. La cele cu platine e usor de pozitionat, cu un bec de control. La cele electronice, nu stiu, poate e cu trial and error un pic pana o ia.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 9 2012, 09:19 PM
Post #25


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



cel mai bine ptr tine acum e sa dai capacul la tacheti jos.daca ai OT pe fulie tragi motorul la OT si verifici sa ai tachetii liberi pe pistonul 1.dupa aia pui iar delcoul la loc.la pistonul 1 trebuie sa ai o mica crestatura in corpul delcoului.potrivesti luleaua ca sa cada pe centru cu crestatura de pe delco.

capacul e bine sa il dai ca sa fii sigur.pistonul 1 la punctul mort superior vine o data la 2 ture comlete de vibrochen.deaia zic ca e posibil sa fie pusa aprinderea pe 4.

sper ca ai inteles.explic cam urat. biggrin.gif


Attached Image

uite ot la e 12


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 9 2012, 09:28 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





QUOTE (bartro @ Apr 9 2012, 10:12 PM) *
Bine ca nu aveti ceva V12 smile.gif

QUOTE (lucian @ Apr 9 2012, 10:08 PM) *
cum se face empiric punerea la punct? aduci piston 1 la punctul mort superior si luleaua sa fie pe fisa 1, nu? sunt repere pe bloc sau pe rotor ca sa aliniezi perfect? sau trebuie luat de la 0 distributia? aliniate semnele volanta-axa cu came?

Pe fulie fata trebuie sa fie un semn. Daca nu, e la gaura aia la cutie de viteze pe volanta spate.
Punct mort superior nu e destul, trebuie sa fie si in curs de compresie (supape inchise).
Apoi ca delcou, sa fie lulea spre fisa / marcaj de cilindru 1. La cele cu platine e usor de pozitionat, cu un bec de control. La cele electronice, nu stiu, poate e cu trial and error un pic pana o ia.

eu am acos bujiile si am lasat doar la 1 bujia neinfiletata. am dat scurt la automat de mai multe ori pana a aruncat bujia. am considerata ca acolo e piston la punct mort superior. gaura de care zici exista. ce fac? ma uit prin ea ca prin gaura cheii? biggrin.gif

QUOTE (coman cosmin @ Apr 9 2012, 10:19 PM) *
cel mai bine ptr tine acum e sa dai capacul la tacheti jos.daca ai OT pe fulie tragi motorul la OT si verifici sa ai tachetii liberi pe pistonul 1.dupa aia pui iar delcoul la loc.la pistonul 1 trebuie sa ai o mica crestatura in corpul delcoului.potrivesti luleaua ca sa cada pe centru cu crestatura de pe delco.

capacul e bine sa il dai ca sa fii sigur.pistonul 1 la punctul mort superior vine o data la 2 ture comlete de vibrochen.deaia zic ca e posibil sa fie pusa aprinderea pe 4.

sper ca ai inteles.explic cam urat. biggrin.gif


Attached Image

uite ot la e 12

am OT doar la numar Cosmine tata. biggrin.gif poate te sun maine sa-mi zici by telephone. am depistat si semnula ala de la baza rotoruli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 9 2012, 09:31 PM
Post #27


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



am OT doar la numar Cosmine tata. laugh.gif laugh.gif laugh.gif .mai ai nevoie de inca 1.uita-te bine pe fulie.macar crestatura trebuie sa ai.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 10 2012, 09:32 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



am gasit pe fulie 2 "coarne" si pe bloc un "pinten" si le-am aliniata asa. dupa ce le-am potrivit am luleaua in dreptul fisei 4 ca in poza. normal ar fi sa fie pe fisa 1, nu? ori inversez fisele 1 cu 4 ori pun rotorul cu luleaua pe crestatura de la baza rotorului
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 10 2012, 10:35 AM
Post #29


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,481
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Deci, daca te uiti doar la semn pe fulie pentru pozitionare la punctul mort, lulea poate sa fie la 4 sau la 1. Asta incearca sa explica si Cosmin, ca depinde si de cum sta culbutori. Lulea trebuie sa fie spre fisa de cilindru care este in curs de compresie (culbutori 'liberi', came de la axa cu came indreptat spre jos). Daca mai inarti vibrochen 360 de grade o sa vezi ca lulea este la fisa de cilindru 1 cand fulie e pe semn.
Axa cu came sa invarta la jumatate de turatie fata de vibrochen, pentru ca este un motor in 4 timpi. Un ciclu complet de ardere dureaza 720 de grade la vibrochen si 360 la axa cu came.

Daca ai buson de ulei de asupra cilindru 1 sau 4, cu un pic de noroc poti sa vezi care e treaba la axa/culbutori si fara sa dai jos capacul de la tachetii.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 10 2012, 03:03 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





am inteles. am executat intocmai. am aliniat semnele de pe fulie cu semnul de pe bloc, luleaua la fisa 1. porneste usor, dar tot prost merge. uda bujia 3 acum. merege cu multa benzina sau nu o arde complet ca da bubuituri in toba. bataia de tacheti s-a accentuat. probabil de aici ar trebui sa incep. reglaj tacheti, pus dinou la punct, eventual niste bujii noi sinterom de proba smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 10 2012, 07:32 PM
Post #31


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



vezi sa nu ai benzina in ulei.oricum e un pas mare.nu mai uda 2 bujii uda numai una singura.
cu alta bujie ai incercat?poate aia de la 3 a murit.nu cred ca de la tacheti uda bujia.e alta buba pe undeva.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Apr 11 2012, 04:23 PM
Post #32


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 601
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Nu sunt alea semnlee de pe fulie!Are o tesitura pe fulie care trebuie aliniata cu pintenul de pe bloc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 12 2012, 08:03 PM
Post #33


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



crestatura mai exact.coarnele alea sunt pentru echilibrare.


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 13 2012, 06:35 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





azi vin in bucuresti. o sa caut semnul de pe fulie si refac aliniamentul. daca nu merge am pregatit un bidon de benzina smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 13 2012, 09:22 AM
Post #35


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,481
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



....si iti iei reno


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 13 2012, 03:07 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



reno never. ma gandeam la mb w124 coupe biggrin.gif
hai ca i-am dat de cap. am descoperit semnul cel bun. crestatura e pe buza fuliei, la cateva grade de punctele de le luasem inainte ca reper. daca nu stergeam fulia nu-l vedeam. in fine merge bine, in 4, rotund, trage bine. singuara chestie nasoala e ca miroase a a benzina cand scot busonul de la ulei.
multumesc tuturor pt. ajutor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 13 2012, 03:40 PM
Post #37


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,481
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Bine ca a fost Eugen pe faza. Eu nici nu m-am inchipuit ca nu folosesti semnul corect.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 14 2012, 07:09 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,434
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





QUOTE (bartro @ Apr 13 2012, 04:40 PM) *
Bine ca a fost Eugen pe faza. Eu nici nu m-am inchipuit ca nu folosesti semnul corect.

m-au pacalit punctele alea doua. erau si aproape de semnul de pe motor. in principiu tot ce se invarte se echilibreaza-discuri de frana, tamburi, roti...
mai am o fulie de m20 si nu are asa ceva pe ea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Apr 14 2012, 05:51 PM
Post #39


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



nu are pe ea.are in ea niste gaurele tongue.gif .la cat ai chinuit motorul sigur ai ceva benzina in ulei.

p.s:berea mea???


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Apr 15 2012, 10:42 AM
Post #40


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 601
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



QUOTE (lucian @ Apr 13 2012, 06:35 AM) *
azi vin in bucuresti. o sa caut semnul de pe fulie si refac aliniamentul. daca nu merge am pregatit un bidon de benzina smile.gif

Acum ca ai rezolvat poti sa bagi benzina in rezervor daca tot o ai pregatita! smile.gif

This post has been edited by eugene12: Apr 15 2012, 10:42 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2018 - 07:59 PM