IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Problema motor m20b20, Circulatia apei in motor
bartro
post Dec 19 2010, 05:38 PM
Post #21


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,528
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pompa asta ajuta circualatie de apa calda prin calorifer si este util cand motor are o turatie mica, sau cand este oprit.
Posibil sa fie fost si E34 fara. Eu la E32, dupa ce s-a plesnit pompa, am anulat-o. Caldura aveam in continuare, doar la ralanti era mai putina. Daca nu ai caldura, nu inseamna ca nu circula apa prin motor. Poate sa fie o problema cu aerisirea, sau termovalve blocat pe inchis, sau calorifer infundat. Mai scrie punctat ce probleme ai, fara sa pui si concluziile tale, ca ne incurcam asa..



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 19 2010, 06:44 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (alexpuma @ Dec 19 2010, 02:47 PM) *
Eu nu inteleg o chestie ce e cu pompa asta din schema asta e loata de la bmw eu nu am pompa asta la masinile e34 exista are cineva la un e34 pompa asta?

Eu am pompa asta de apa, dar am anulat-o acum 2 ani, ca s-a spart şi pierdeam antigel pe acolo. Am in portbagaj de vreun an de zile una de rezervă, dar nu mi-am facut timp să o īnlocuiesc. Caldura merge şi aşa la fel ca īnainte să o şuntez, de aceea nici nu m-am grăbit să o īnlocuiesc.
Sunt şi maşini E34 fără pompa asta, mi-a zis cineva recent că e al meu e primul E34 la care vede pompa asta.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Dec 19 2010, 09:21 PM
Post #23


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0





Cat costa o pompa dinasta si nu e infundat nici un furtun radiatoru din calorifer lam schimbat ca era spart ala vechi si pompa aia e alimentata ... sicer nu da nici un fel de apa pe acolo
nici turata nici la relalnti adica tot nu circula apa in motor ca nu stiu cei sai fac pompa dinaia unde gasesc ? si furtunu de la pompa si termostat are cineva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 19 2010, 09:25 PM
Post #24


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,528
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu o sa rezolvi problema ta cu o pompa din asta, daca masina nu are pompa, nu o pune. Problema e alceva.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Dec 19 2010, 10:36 PM
Post #25


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0



Atunci care e problema? dc nu plimba apa in tot motoru ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 19 2010, 10:39 PM
Post #26


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,528
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Noi asta am incercat sa lamurim, dar nu prea merge comunicatia.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Dec 20 2010, 04:51 AM
Post #27


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0



ii bag apa in motor ii fac airisirea pe la radiator da numai apa toate furtunele sunt pline de apa pornesc motoru si nu baga caldura in masina si nu da apa pe retur si daca vreau sa scot un furtun ori care si cel care se duce la comutatoru de la caldura si cel care se duce in galeria de admisie nu scoate gram de apa ... numai aubur atat si scuipa putina apa nu trebuia sa azvirle apa pe acolo eu am avut un ford si asa facea daca ii scoteam un furtun ori care care pleca din motor dadea apa ... asta da doar abur nu apa si furtunele unele sunt reci alea de la calorifer unele frig de la aburu si presiunea ce se face de la apa care fierbe in motor si cand scot busonu de la vas da totu pe acolo afara tot ... odata mia aruncat busonu de la radiator 4 metri in sus deabea lam gasit si toata apa afara fiarta oparita si defiecare data troncanea vasu si cand il deschideam dadea totu afara apa si nu pot sa-mi descriu de la ce am schimbat pompa de apa radiatoru nu am un singur furtun original cel de pleaca din termostat si se duce in pompa dar toti au zis ca nu are niciotreaba e ceva cudat sicer nu am mai vazut chestia asta si sa-mi explice ce are am dat si chiuloasa jos m-am uitat la ea nu da ca e fisurata am una fisurata si se vede unde e fisurata acum blocu nu e infundat da am bagat apa cu furtunu de la pompa si scotea peste tot apa ca mia trecut prin cap sa nu fie infundat dar sicer nu da caldura acum daca scoateti furtunu de la retur nu trebuia sa dea pompa afara toata apa eu sicer daca faceam la ford asa scotea totu din motor afara la asta da numai abur si s cuipa catun strop de apa oparata ... ma disperat motoru asta comutatoru de caldura merge deschide si inchide

This post has been edited by alexpuma: Dec 20 2010, 04:55 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Dec 21 2010, 04:32 AM
Post #28


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0



asta e povestea cu motoru meu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barahh
post Dec 29 2010, 11:40 PM
Post #29


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19-November 09
From: Bucuresti/Braila
Member No.: 3,071
Car: e34
Engine: M20 2.0 129CP



Am sa-mi dau si eu cu parerea, dar mai intai am sa va povestesc cum am avut si eu probleme cu racirea motorului si cum s-a rezolvat....
M-am decis sa schimb antigelul... Toate bune si frumoase. Dupa schimbare (la service), mecanicul a observat cu stupoare ca fierbe apa. Sarea abur din radiator. A verificat el una , alta pe la motor. Nu a observat nimic ciudat. Tin sa precizez ca am tot un m20b20 din 1988 care functioneaza impecabil.
Dupa zeci de incercari si pareri, se adunasera 5-6 mecanici impreuna cu seful de service, au incercat o chestie foarte ciudata: au picurat antigel in radiator pana la o anumita cota( nu stiu exact cat). Dupa manevra asta masina si-a revenit, apa nu mai fierbe. Am rulat 2300km cu ea si nu am mai avut probleme. Nu stiu daca iti va fi de ajutor ce am predicat eu pe aici... smile.gif
Un An Nou Fericit tuturor!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaulTgMs
post Dec 30 2010, 10:40 PM
Post #30


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 16-July 08
From: Tg. Mures
Member No.: 1,706
Car: 520i E34 Touring
Engine: M50B20 150 CP





QUOTE (Barahh @ Dec 30 2010, 12:40 AM) *
Am sa-mi dau si eu cu parerea, dar mai intai am sa va povestesc cum am avut si eu probleme cu racirea motorului si cum s-a rezolvat....
M-am decis sa schimb antigelul... Toate bune si frumoase. Dupa schimbare (la service), mecanicul a observat cu stupoare ca fierbe apa. Sarea abur din radiator. A verificat el una , alta pe la motor. Nu a observat nimic ciudat. Tin sa precizez ca am tot un m20b20 din 1988 care functioneaza impecabil.
Dupa zeci de incercari si pareri, se adunasera 5-6 mecanici impreuna cu seful de service, au incercat o chestie foarte ciudata: au picurat antigel in radiator pana la o anumita cota( nu stiu exact cat). Dupa manevra asta masina si-a revenit, apa nu mai fierbe. Am rulat 2300km cu ea si nu am mai avut probleme. Nu stiu daca iti va fi de ajutor ce am predicat eu pe aici... smile.gif
Un An Nou Fericit tuturor!


Buna, asa am patit eu azi, am schimbat antigelul din radiator, si dupa cateva ore am plecat de acasa. Toate bune si frumoase, dar imi dau seama ca acul de la temperatura nu se mai opreste, trece de normal, pe langa asta nici nu baga caldura. Ce e de facut? Masina e in perfecta stare de functionare, pana azi a mers brici si dupa schimbarea asta nesemnificatica de cativa litri de antigel face aceasta figura. Problema este ca in 31 trebuie sa plec din localitate si am nevoie de masina. Care ar fi problema ? Niste idei? (Motor M50B20)

This post has been edited by PaulTgMs: Dec 30 2010, 10:42 PM


--------------------
"Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted
- One moment -
Would you capture it or just let it slip?"
Eminem

BMW 520i Touring E34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 30 2010, 11:38 PM
Post #31


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,528
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Aerisirea.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 30 2010, 11:42 PM
Post #32


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Dap, e aerisirea. Am patit si eu la fel cum zice Paul, cu fiecare masina. Niciodata nu m-am prins cum se aeriseste corect dar dupa cateva ore pierdute si cativa litri de antigel, s-a rezolvat.

Singura parte nasoala e cand faci operatiunile astea singur, acasa, si mai e si frig. It tends to get messy tongue.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PaulTgMs
post Dec 31 2010, 10:42 AM
Post #33


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 86
Joined: 16-July 08
From: Tg. Mures
Member No.: 1,706
Car: 520i E34 Touring
Engine: M50B20 150 CP



QUOTE (xox @ Dec 30 2010, 11:42 PM) *
Dap, e aerisirea. Am patit si eu la fel cum zice Paul, cu fiecare masina. Niciodata nu m-am prins cum se aeriseste corect dar dupa cateva ore pierdute si cativa litri de antigel, s-a rezolvat.

Singura parte nasoala e cand faci operatiunile astea singur, acasa, si mai e si frig. It tends to get messy tongue.gif


Multumesc baieti. Azi am rezolvat problema la prima ora, aerisirea era. Is inghetat de frig dar macar am rezolvat. An nou fericit! laugh.gif

This post has been edited by PaulTgMs: Dec 31 2010, 10:42 AM


--------------------
"Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted
- One moment -
Would you capture it or just let it slip?"
Eminem

BMW 520i Touring E34
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Jan 11 2011, 04:36 PM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0





Va salut dinou .. am rezolvat problema cu apa era de la garnitura de chiuloasa am schimbato acum merge bine bine prooblema e alta acum face figuri la relanti merge intrerupt ... adica la relanti intrerupe daca merg cu ea nu mai intrerupe poate sa fie de la distributie sa nu o fii puso la punt si e cu un dinte data si sa nu faca bine apriderea a mai patit cineva am schimbat 3 buji ... nu e de la bujie pare ca e mereu pistonu 2 face ... chiuloasa nu are nimik e verificata a fost data jos dusa sa fie verificata nu are supape mancate nimik nu e de la ea e ceva din aprindere ... ma gandeam la distributie sa nu fie sa dea aprinderea tarziu la piston sau devreme ca mai da si rateuri catodata pe toba ca pare sa se apinde prea tarziu acum nu stiu de la ce poate sa fie fisele nu au nimik merg ca leam verificat ... si inca ceva care a mai patito cu kilometraju de nu merge nu imi mai merge de gand am dat motoru jos si lam pus pe masina nu mai merge kilometraju la bord nu m-am bagat de dedesupt sa vad daca e de la grup multi zic ca e de la grup din spate de la mufa problema e alta bordu meu ceasurile au loat foc inauntru pe placa dar asta nu la mine asta cine a avut masina dar mergea si asa dar ca nu merg unele becuri la el la bord are careva un bord dinala vechi cu contoar nu cu displei de model de 1988 - 1989 cel caut unu ma intereseaza ceasurile
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 11 2011, 04:40 PM
Post #35


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,528
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La primul post ai scris ca era buna garnitura, apoi tot te ai plans ca nu s-a rezolvat problema. Ai refolosit pe cel veche?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexpuma
post Jan 12 2011, 01:38 PM
Post #36


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17-December 10
Member No.: 3,720
Car: e30 e34 e36 coupe
Engine: m20 2.0 m50 2.0



Stiu nu am loat una noua vad ca cu asta nu fierbe motoru merge si pompa de apa se incalzeste motoru baga caldura nu are nici o problema am mai avut un prieten de almeu la un opel calibra lafel ii fierbea motoru imediat cum imi facea mine si dupa ce a dat chiuloasa jos arata perfect garnitura dupa ce a pus una noua mergea perfect si nu mai fierbea ... habar nu am de la ce a fost dar bine ca merge ... problema e cu capacu de la delcou cred ... ca e cam tocite pini si cred ca pierde curent sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 12 2011, 05:40 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,843
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mda, o lectie invatata: garnitura de chiulasa e piesa de unica folosinta wink.gif

Iar capacul de delco e consumabil, deci se mai schimba din cand in cand.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Dec 12 2012, 06:57 PM
Post #38


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP





Schimba capacul de delcou, scoate bujile curata-le cu o perie de sarma, si vezi asa, daca tot intrerupe la relanti mai incearca si o curatare de injectoare, si eu cand stau le semafor imi intrerupe, am un injector infundat(care si bate la 2200 ture)


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2018 - 12:56 PM