Mici mari probleme........, la e36.... |
Mici mari probleme........, la e36.... |
Nov 5 2010, 04:54 PM
Post
#21
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Si tobele nu trebuiesc date jos?Banuiesc ca nu.....,si uleiul din cutie nu curge?
|
|
|
Nov 5 2010, 05:05 PM
Post
#22
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
daca iar se incepe aici cu circ ieftin....ca pe alte topicuri se lasa cu warnuri si banuri
e valabil pentru absolut oricine...limitati-va sa raspunde-ti la problema omului si atat |
|
|
Nov 5 2010, 05:20 PM
Post
#23
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp |
ce problema? are vreo problema?oricum nu o sa o repare in veci. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
Nov 5 2010, 05:37 PM
Post
#24
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 |
Ca sa schimbi ambreiajul nu iti curge uleiul, Bogdyy . Este o operatiune relativ usoara ; iti trebuie putina dexteritate . Desfaci suportul , timoneria , cilindrul ambreiaj scos , flansa de la cardan ( si pun pariu la flansa ca ai plasticul rupt ) si binenteles suruburile in care se prinde in motor . daca-i dai drumul uleiului cu cutia cat mai calda, curge mai bine, antreneaza si mizeria ( daca este ), poti sa evaluezi cat de cat starea cutiei. totodata , ramane mai usoara... haifisch - zi si tu, daca te-ar intreba cineva in fata asa ceva "...si uleiul din cutie nu curge?..."= asta e intrebare normala sau misto / circ ? cred ca te-ai gandi putin daca nu te ia la misto....dupa 2 masini si umblat si cu "nea doru"... This post has been edited by brown.shark: Nov 5 2010, 05:42 PM |
|
|
Nov 5 2010, 05:37 PM
Post
#25
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
Sincer nu cred ca are nevoie de schimb de ulei la cutie.
Bogddy, daca schimbi ambreajul dute la un service bun, nu la ageami din colt de strada. Parerea mea, pana urma tu faci cum vrei. |
|
|
Nov 5 2010, 09:46 PM
Post
#26
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 85 Joined: 24-January 09 From: Constanta, U.E. Member No.: 2,480 Car: E36 Engine: M42 1.8is 140cp |
Si tobele nu trebuiesc date jos?Banuiesc ca nu.....,si uleiul din cutie nu curge? Nu desfaci tobele iar uleiul din cutie , ti-am mai spus , nu curge . -------------------- E36 318is
E39 523iA |
|
|
Nov 6 2010, 05:40 PM
Post
#27
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Am inteles cum sta treaba cu ambreiajul,dar are si un miros asa neplacut cand o accelerez si apoi o opresc si ies afara din masina,ceva a ars,combinat cu incins,chiar astazi mi-a zis un amic,ca m-am dus pana la el sa fac un gratar la casa si cand am oprit-o mi-a zis ca miroase asa a incins,ars si ceva benzina,o fi mirosul specific de la ambreiaj?ca pe la garnitura capac culbutori nu mai curge nimic acum,cred a de la ambreiaj.....si daca e asa,de ce se intampla sa miroase asa?ca si la alte masini am observat treaba asta,mai ales la daciile 1310.
|
|
|
Nov 6 2010, 05:51 PM
Post
#28
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 85 Joined: 24-January 09 From: Constanta, U.E. Member No.: 2,480 Car: E36 Engine: M42 1.8is 140cp |
Poate fi si asta una din cauze .Daca miroase a ambreiaj tind sa cred ca ambreiajul tau nu este varza , ci terminat .
-------------------- E36 318is
E39 523iA |
|
|
Nov 7 2010, 03:25 AM
Post
#29
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Pai daca e terminat s-ar simtii zic eu,masina merge ok,schimba vitezele perfect,daca ar fi terminat s-ar simtii la pedala,la viteza,la multe parerea mea,nu stiu dar cred ca tu mai si exagerezi.....,asta nu inseamna ca nu vreau sa stiu adevarul,dar vreau o parerea cat mai exacta...
|
|
|
Nov 7 2010, 08:15 AM
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 85 Joined: 24-January 09 From: Constanta, U.E. Member No.: 2,480 Car: E36 Engine: M42 1.8is 140cp |
O parere exacta i-ti poti forma doar atunci cand desfaci acolo. Nu noi exageram ci tu : vrei sa ai un diagnostic exact pe ce baza ? Vorbe ? Nici macar masina nu o vad/aud ca sapot fi mai exact . -------------------- E36 318is
E39 523iA |
|
|
Nov 7 2010, 11:13 PM
Post
#31
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Pai daca e terminat s-ar simtii zic eu,masina merge ok,schimba vitezele perfect,daca ar fi terminat s-ar simtii la pedala,la viteza,la multe parerea mea,nu stiu dar cred ca tu mai si exagerezi.....,asta nu inseamna ca nu vreau sa stiu adevarul,dar vreau o parerea cat mai exacta... Eu ti-am zis mai demult ca astea sunt primele semne. Peste ceva timp (maxim cateva luni) o sa inceapa sa-ti patineze. Nu stiu cum e la E36, dar la E34 ca sa schimbi kit-ul de ambreiaj dai jos cutia de viteze (nu se umbla in cutie sa pierzi uleiul, ambreiajul este intre cutie si motor, mai precis intre cutie si volanta) si ca sa dai jos cutia de viteze trebuie sa dai jos si tot traseul de evacuare (incepand inainte de catalizator, nu chiar din chiulasa). -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Nov 9 2010, 12:11 AM
Post
#32
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
nu incetezi brownshark vad......ma si ignori cand am zis clar ca vor fi sactionate offtopicuri sau alte porcarii de genu
|
|
|
Nov 9 2010, 01:33 AM
Post
#33
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 188 Joined: 16-August 08 From: valcea Member No.: 1,745 Car: e46 Engine: m52 |
Salut,George..asta e,ce sa mai zic,daca o sa inceapa sa patineze..,dar presupun ca nu poate sa te lase in drum,adica sa nu fie nevoie sa o tractez...,daca mai ma tine pana in primavara e ok,ma refer la ambreiaj si nu o fortez pt ca nu e genu meu sa turez masina,poate asa in weekend cateodata cate un ''scart'' mic cand cuplez viteza 2,asa de fun,in schimb in cursul saptamanii o folosesc pt. deplasat usor asa,sa-mi fac treaba cum se spune,dar ma intreb,oare la masina asta nu a fost deloc schimbat ambreiajul in atatia ani?in fine...,ce vroiam sa mai intreb,in timpul mersului,in partea din fata a masinii,la denivelari,masina parca nu are control,nu o simt inchegata,legata sa spun asa,adica balanseaza un pic stanga-dreapta,doar partea din fata atat,sa fie oare din cauza bucselor de la bara stabilizatoare fata?imi da impresia ca se dezmembreaza in fata,nu are joc ceva,nu bate nimic,doar chestia asta.Tampoanele acelea de cauciuc de la brate le-am schimbat acum cateva luni,in schimb nu stiu de ce se comporta masina asa,nu stiu,nu o simt eu ''legata'' la partea din fata,si am schimbat si pivotii,accesoriile astea ce tin de mecanica.
|
|
|
Nov 9 2010, 02:26 AM
Post
#34
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Unghiuri ai facut? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Nov 9 2010, 09:35 AM
Post
#35
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Salut,George..asta e,ce sa mai zic,daca o sa inceapa sa patineze..,dar presupun ca nu poate sa te lase in drum,adica sa nu fie nevoie sa o tractez Nu te lasa in drum, doar ca o sa patineze cand accelerezi mai tare, mai ales in ultimele trepte de viteza. Eu nu l-as schimba pana nu incepe sa patineze, decat daca dai cutia de viteze jos pentru altceva (desi nu vad pentru ce). Sa cumperi Luk atunci cand cumperi (daca cumperi kit de ambreiaj nou), cel original era Luk la mine pe masina. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Nov 19 2010, 05:27 AM
Post
#36
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 19-November 10 Member No.: 3,666 Car: e36 Engine: e36 1.6 105 |
e f posibil sa fie ambreiajul lesinat , la mine avea aceleasi simptome pana intr-o zi cand mi-a crapat si rurmentu de presiune si a iesit un fum de parca a luat masina foc si mirosea a farmacie, ideea este ca si dupa ce a crapat mergea masina ca am dus-o la service pe rotile ei nu avea nici o problema , intra in viteza tot doar ca mirosea urat si scartaia pt ca era bilele imprastiate si freca camasa de tabla de la rurment in con , si imi si patina cand apasam acceleratia mai tare o lua turatia inainte si masina sufletu , toata afacerea m-a costat 650 ron, kit ambreaj 5 mil sachs si manopera 1.5. bafta
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 01:25 AM |