![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Salut, am probleme cu masina, mai demult am observat urme de ulei pe furtunele de la filtrul de aer, dar cum nu prea am mers cu masina nu i-am acordat atentie, zilele astea a mers fratimiu cu ea mai mult si eu putin si mi s-a parut ca trage mai greu, se simte mai greoaie, am adus-o la servici sa o desfacem, inca nu am desfacut filtrul de aer, dar se vede pe la carcasa filtrului de aer ca e plin de ulei, care ar putea fi cauza?
L.E. : e vorba de un e28 cu motor M20, 2.0 din 1982 This post has been edited by enucos: Apr 27 2009, 07:53 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
am verificat ieri uleiul, si a scauzt aproape de minim, in conditiile in care era pe la jumate, nui a buna
![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 06:42 AM |