![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,767 Car: e39 Engine: 525 ![]() |
Sper sa nu supar pe nimeni , sunt foarte nou pe forum , am incercat sa gasesc o rezolvare pe forum , dar nu am gasit nimic. de service , m-am saturat sa arunc cu bani .. am bagat peste 2500 de euro de la inceputul anului pe totzi idiotzii de la service-uri.. care ishi tot dau cu presupusul de la ce e .
Am un e39 , 525d , 2001 , steptronic . il am de 5 ani , dar in ultimul an ... mai am un pic si ii dau foc . PROBLEMA NR.1 : are momente , nu mereu .. dar foarte des , are variatii de turatii la relantii intre 500 si 1100 ( se mai intimpla sa shi moara motorul ) . daca accelerez , parca am mizerie in motorina si trebuie sa accelerez mult .. o ia mai greu .. ishi revine .. dupa care cind ajunge inapoi la turatii de 1000 , iar nu mai trage . NU CONTEAZA DACA ESTE RECE SAU CALD MOTORUL . pe tester imi da " 265 air mass meter " si "coolant temperature - 111 "( este peste limita maxima) - am fost la un prieten care are service , a pus debitmetru nou .. si face la fel .. shi imi da acceashi eroare .. dupa ce s-a dat reset la ea .. dispare .. si apare din nou .. la urmatoarea variatie de turatie . PROBLEMA NR. 2 pierde antigel ... am schimbat cam tot de se putea schimba ( fortat de imprejurari ) , furtune sparte , vas de expansiune ( spart ) , capac , radiator ( spart ) PROBLEMA NR.3 Are momente , nu mereu , nu conteaza daca este motorul rece sau cald , scoate abur pe toaba de eshapament . ( nu foarte mult .. dar deranjant ) PROBLEMA NR. 4 Am un martor de airbag aprins . un "priceput" de la un service mi-a spus ca e de la computerul de airbag adik 150 de euro , asta dupa ce mi-a luat 4mil pe minic . pe tester spune : " 16 ignition circuit zk15-> battery unplug 2 " si " ignition circuit 15 - not ok " PROBLEMA NR. 5 Nu mai functioneaza aerul , nici clima nici ventilatie .. NIMIC . eroarea : "10 AUC sensor" --- asta cred ca e un sensor care trebuie schimbat .. PROBLEMA NR.6 mi-a picat bateria , am schimbat-o .. si nu mai am volum , balans la casetofon .. adik este blocat pe foarte tare.. nu merge nici mai tare nici mai incet. ( este navigatia mare ) .. nu este variatorul .. nu merge nici volumul de pe volan .. iar la tester imi arata functiile de pe volan active .. nu imi apare altceva pe tester , pentru ca este original BMW dar nu original al masinii .. si nu il citeshte . ALTE ERORI DE PE TESTER : FRICTION TORQUE Nm - 42 ( maximul este 16) , " 40 thermal sensor for oillevel defect" mai caut erori si revin.. sigur mai gasesc vreo citeva . ( am imprumutat o diagnoza de la cineva ) CAM ATIT DEOCAMDATA .. HEEELLLPPP MACAR CU IDEI . MULTUMESC ANTICIPAT >> SI SCUZE DACA GRESHESC CU CEVA .. EU AM CAUTAT PROBLEMELE MELE .. DAR NU PREA LE-AM GASIT . |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
2,3 e cam ciudat sa nu ai vreo problema cu garnitura de chiulasa-daca da abur e ok doar sa nu dea si cand e cald afara -adica peste 20 grade
in rest nu imi dau seama ce poate fi cum ai zis si tu senzori ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
1,2,3-Asa se pare, ca ar fi garnitura de chiulasa dusa(sper sa nu fie si chiulasa afectata, ca sunt patit), asta din 2 motive:pierderea lichidului de racire si aburul la evacuare,care este lichid de racire ajuns in motor. De aici si functionarea defectuoasa a masinii..... Restul...... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Mai detaliaza problema 6. Imagine pe monitor ai, se aprinde? Butoanele de la monitor fac figuri toate sau numai volumul? Ledul portocaliu de jos se aprinde? Daca incerci sa pui o caseta, merge, comuta pe casetofon, se aude ceva? Dar radio?
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 28-May 09 Member No.: 2,767 Car: e39 Engine: 525 ![]() |
Mai detaliaza problema 6. Imagine pe monitor ai, se aprinde? Butoanele de la monitor fac figuri toate sau numai volumul? Ledul portocaliu de jos se aprinde? Daca incerci sa pui o caseta, merge, comuta pe casetofon, se aude ceva? Dar radio? Se aprinde ledul , se aude , dar foarte tare . nu pot da nici mai incet nici mai tare . nu are problema butonul de la volum pentru ca nu merge nici de pe volan. nu merge nici balansul fata-spate , stinga-dreapta |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Asta e tipul de display? ![]() Butoanele de la displayul asta converseaza cu restul masinii prin ibus, un bus serial cu un singur fir, de culoare alba cu dungi transversale galbene. Este posibil ca acest fir sa faca scurt la masa pe undeva si atunci blocheaza bus-ul. Fara un osciloscop insa e greu de spus. Oricum, daca volumul nu merge, ar trebui ca nici celelalte butoane sa nu mearga. Incearca sa lasi masina oprita, cu portierele inchise si totul oprit, numai portbagajul sa fie deschis. Asteapta pana se stinge tot (inclusiv becul din portbagaj si ledul de la CD-ul de navi) apoi deconecteaza borna negativa de la baterie. Lasa masina asa decuplata cateva minute si apoi cupleaza din nou bateria (pe cat posibil dintr-o miscare, fara sa faci prea multe scantei cand pui borna). S-ar putea sa-si revina. Mi s-a blocat o data navi (si tinea el bus-ul low aiurea) si cu faza asta am dat un fel de "reset". Numai ca la mine nu mai mergea nimic, nici macar nu se mai aprindea displayul. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 11:01 PM |