![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 32 Joined: 27-July 08 From: Orsova Member No.: 1,717 Car: e36 Engine: 1.6 ![]() |
trebuie sa schimb si eu uleiu`... am in motor castrol magnatec 15W40.. il bag tot pe asta ? sau sa bag 10.. ?
-------------------- Dytzu
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
aceeasi intrebare am si eu.Daca bag 10w40 o sa am presiunea mai mica ???sau asta sa-l bag iarna??e un M10B18 mai ai nitica rabdare ca ti explic eu cum se comporta 10w40 acusica o aduc la mien si sa vad cat de mult imi crapa.... taicamiu a mers prea putin cu ea ca sa si dea seama daca l crapa sau nu...desi scoate nitelus fum alb ![]() aveam uleiul din vara si era pacat sa nu fac un test ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
sa va explic, cum sta treaba cu oleiu
![]() dupa ce l am schimbat(oleiu) masina merge ft bine, desi am un ameste ft bogat in benzina. am adus o in iasi, deci cam 200km, si acu uleiul e la semnul de maxim , se pare ca mi a bagat benzina iin el si....trebuie schimbat. testul s a terminat cu un esec....nici nu mai pornesc masina pana nu l schimb.... deci..ce sa i bag? 15w40 sau 20w60 sau 15w60? si...inca ceva ![]() luna asta n ucred ca ajung la nemti...si mai ales...trebuie sa mi iau brate oscilante... ar fi o pb majora daca i bag valvoline? ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
vezi sa nu ai alte belele...
![]() legat de presiune....azi am avut o masina la schimb....inainte a avut 10w40 si imediat dupa schimb a vazut ca i-a scazut presiunea la ulei...statea aproape de minim...in turatii urca pana pe la jumatate...i-am pus 15w40 si a sarit imediat la maxim...concluzia trage-o si tu...conteaza foarte mult si ce grupa de ulei recomanda producatorul...ca stie el de ce This post has been edited by elvislorin: May 5 2009, 10:31 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
vezi sa nu ai alte belele... ![]() legat de presiune....azi am avut o masina la schimb....inainte a avut 10w40 si imediat dupa schimb a vazut ca i-a scazut presiunea la ulei...statea aproape de minim...in turatii urca pana pe la jumatate...i-am pus 15w40 si a sarit imediat la maxim...concluzia trage-o si tu...conteaza foarte mult si ce grupa de ulei recomanda producatorul...ca stie el de ce presiunea e beton, motorul nici nu se aude ca functioneaza(doar elicea pt ca vascul a fost sudat de pompa de apa de fostul...)se tureaza oke, tine bien relantiu...deci tot ce i trebuie faza e cam ie mi se pare prea....lichid ![]() si cum am mai zis mi a bagat si benzen in el ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
salve
trebuie sa schimb uleiul.. care e diferenta intre 5w40 si 5w30 si de care sa pun? -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Diferenţa esenţială este că 5W-30 este Longlife-04 deci ar trebui să fie un ulei mai bun decāt 5W-40 care este Longlife-98.
O altă diferenţă este vāscozitatea la cald. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Diferenţa esenţială este că 5W-30 este Longlife-04 deci ar trebui să fie un ulei mai bun decāt 5W-40 care este Longlife-98. O altă diferenţă este vāscozitatea la cald. salut, cum adica "O altă diferenţă este vāscozitatea la cald."? - eu mai fraier ![]() Multumesc -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
5W-30 vāscozitate la rece vāscozitate la cald |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:54 AM |