![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 09 From: bucuresti Member No.: 2,649 Car: bmw 316 Engine: bmw 316 1.8 90cp ![]() |
nu vreau sa ma chinui degeaba.au acelasi numar de suruburi?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
la mot m10 este la fel.nu difera pe masini..
doar sa fie m 10 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 09 From: bucuresti Member No.: 2,649 Car: bmw 316 Engine: bmw 316 1.8 90cp ![]() |
m10 stiu ca sant amandoua.problema mea e ca am schimbat motorul de e21 cu cel de e12 si baia are burta mai mare si imi atinge de traversa.am mai multe probleme de fapt si mi-ar prinde bine cateva sfaturi daca se poate |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
baia ca prinderi e la fel
din ce stiu eu === difera doar forma din cauza cadrelor diferite...doar ea ca forma este diferita...daca ma insel ma tragi de urechi si mi spui.da eu stiu ca vin la gauri fara probleme -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 09 From: bucuresti Member No.: 2,649 Car: bmw 316 Engine: bmw 316 1.8 90cp ![]() |
asa mi sa parut si mie ca doar forma e diferita.ce mi se pare e ca motorul de e12 vine ceva mai in spate,ma insel?
si nu imi cade pe tamponul din dreapta cu nici un suport sa nu mai zic ca dupa ce am pus motorul aveam cardanul iesit de la jumate |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu te ai uitat si tu la masini sa vezi ca e 12 este mult mai lung ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 09 From: bucuresti Member No.: 2,649 Car: bmw 316 Engine: bmw 316 1.8 90cp ![]() |
pai ce mi-ar trebui sa o pun pe picioare?
ce trebuie sa ii fac? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pai nu prea inteleg ce vrei sa faci
de la baie ai ajuns la cardan -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
pai nu prea inteleg ce vrei sa faci de la baie ai ajuns la cardan iti explic eu:a pus un motor de e 12 pe un e 21.Cand a bagat masina in curte cardanul era bagat ca a bagat-o pornita.Dupa ce a pus motorul de e 12 ,venea prea in spate si nu intar delcoul.Bun.S-a bagat sub masina sa vada daca poate da cutia mai in fata ca sa-i cada si pe suiportii la motor si a vazut ca e cardanul scos.Cred ca a fost bagat doar in "buze". |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
aha...si acuma merge? trebuia sa masoare si el inainte cutia si cardanele ...sa schimbe suporti de motor...diverse detalii -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 09 From: bucuresti Member No.: 2,649 Car: bmw 316 Engine: bmw 316 1.8 90cp ![]() |
s-a rezolvat cu suportii de motor si cu cardanul.nu stiu cum a iesit dar am reusit sa il pun la loc si nu trepideaza.la bai de ulei difera doar forma,ms pt ajutor
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th July 2025 - 03:12 AM |