![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La E60 şi E63/64 este cu totul altă situaţie.
Toată partea din faţă a maşinii este din aluminiu, prin urmare bara de torsiune este absolut necesară. |
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
La E60 şi E63/64 este cu totul altă situaţie. Toată partea din faţă a maşinii este din aluminiu, prin urmare bara de torsiune este absolut necesară. si ce-i cu asta ? In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune ![]() -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si ce-i cu asta ? In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune ![]() pai aluminiu e cam foarte moale si flexeaza mult mai rau decat tabla.d-aia bara de torsiune la E 60 si derviatele o fi imperios necesara. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
si ce-i cu asta ? In fine, Io's eu in locul tau as pune, macar de placebo si tot as pune ![]() Adică pe o maşină normală nu este absolut necesară o bară de torsiune şi probabil este foarte greu să ajungi în situaţii în care chiar să ai nevoie. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
evident ca nu e absolut necesara, dar nu asta e ideea topicului.
Cat despre cat este de greu sa ajungi in situatii in care o bara de trosiune este necesara... asta sigur nu o stabilim noi (tu sau eu) -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi aici nu stabilim nimic, sunt doar nişte păreri. Părerea mea este că aceste bare sunt achiziţionate pentru look nu pentru un câştig de sportivitate. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
pai ar fi interesant sa vedem cum se comporta un e46 stock 330 vs un e46 330 cu strut bar...nu ? ca si dinamica, pe un fel de circuit sau macar un stress factor.
Apoi putem spune daca merita sau nu. Pana atunci, nu vad cu ce ar dauna. -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Păi nici n-am spus că dăunează.
Şi eu aş vrea să cumpăr una dar sunt sigur că nu voi constata o schimbare spectaculoasă. |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
pai cine stie.... eu presupun ca ai simti o diferenta atunci cand "ataci" curbele cu o anumita agresivitate.
-------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
se simte diferenta..iar aluminiul ala e duraluminiu, nu e chiar asa moale... -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
evident ca nu e absolut necesara, dar nu asta e ideea topicului. ideea topicului era un 330 ci din 2000. ![]() glumesc, io's eu zic sa testezi.in aceasi idee am luat si eu strubaru ca era pret bun aveam banii si am zis ca daca tot ii trantesc suspensii merita si un strut bar,indiferent daca o sa simt cine stie ce diferenta sau nu... ![]() |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
o sa-l testez, lasa-ma 2-3 zile ca am niste probleme de rezolvat si te sun
![]() edit: appropos... da merge de la coupe la sedan? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
din ce am mai auzit si eu am inteles ca strut bar-ul e bun atunci cand se schimba suspensia stock a masini cu una sport ca sa rigidizeze caroseria(oalele amortizoarelor primind socuri mult mai mari)
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
Eu zic sa scriem la mit busters sa cerceteze asta cu strut bar'ul
![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pfff,nu vad dc nu ar merge.nu cred k difera pana si oalele.oricum eu il am de pe un m3 e46 din 2002.de potrivit se potriveste cei drept cu modificari.dar are el niste clipsuri de unde se poate modifica. tinand cont ca nimic de la sedan nu merge la coupe(referitor la caroserie ),eu zic sa te mai gandesti..uiti ca toata masina e mai lata ca sedanu ? ![]() This post has been edited by ionusunt: Mar 30 2009, 04:16 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
se potriveste
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
..uiti ca toata masina e mai lata ca sedanu ? ![]() la ce te referi? ce e mai lat? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
eu zic ca se potriveste:) nu e mai lata decat sedanu.
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@batz, gata... am rezolvat problemele , cred ca te sun maine sa vedem cum facem
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 09:13 PM |