IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e46 330i coupe, masinutza mea :D
Ciupanezu
post Feb 4 2009, 10:36 PM
Post #81


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



N-are legătură anul.

A mea e din 10/1998 şi are DSC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 5 2009, 05:55 PM
Post #82


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



mdea.. poate ne vedem duminica la intalnire sa mai studiez sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 23 2009, 12:03 AM
Post #83


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





batz... am inteles ca ai cumparat si ai montat strut bar

e adevarat?

daca da, sunt curios daca ai simtit diferenta fata de inainte

ms


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 23 2009, 09:33 PM
Post #84


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



are dar inca nu l-a montat.din cate zicea asteapta suspensia si o pune o data cu ea.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 23 2009, 09:56 PM
Post #85


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ok, astept impresiile cu toate ca daca schimba suspensia.... nu o sa stie, avand suspensii noi senzatiile sunt bune sad.gif

interesant ar fii sa mearga 2-300km doar cu suspensiile noi apoi sa puna bara sa vada daca este diferenta


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 23 2009, 10:00 PM
Post #86


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (io`s @ Mar 23 2009, 09:56 PM) *
ok, astept impresiile cu toate ca daca schimba suspensia.... nu o sa stie, avand suspensii noi senzatiile sunt bune sad.gif

interesant ar fii sa mearga 2-300km doar cu suspensiile noi apoi sa puna bara sa vada daca este diferenta

suspensia care o are acum este cea de fabrica ....la 150 d mii iti dai seama ( si iti spun si eu ) ca e o barca. deci cred ca oricum degeaba o punea acum.
interesant ce zici insa sunt sigur ca sunt....masina in mod normal flexeaza ...dati seama ca asta iti intareste practic tot botul pe curbe ,banuiesc ca subvirarea e muult mai putin probabil sa apara....intrun cuvant improoved handeling. parerea mea e ca merita sa pui si pe spate!
o sa ii sugerez batz ului sa faca ce ai zis si eu sunt curios de ceea ce se simte " la mana "

This post has been edited by ionusunt: Mar 23 2009, 10:03 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 23 2009, 10:32 PM
Post #87


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(ionusunt @ Mar 23 2009, 10:00 PM) *
o sa ii sugerez batz ului sa faca ce ai zis si eu sunt curios de ceea ce se simte " la mana "


eu am vb cu cateva persoane care au(avut) asa ceva si unii zic ca se simte... altii ca nu se simte niic

nu stiu ce sa mai cred si nici nu-mi vine sa dau 100-200 € cel putin pe un strutbar sa simt doar ..... efectul placebo laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Mar 24 2009, 11:44 AM
Post #88


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Se simte pe circuit, altfel in mers normal, n-are ce sa imbunatateasca si sa simti. Hai sa zicem ca in solicitari extreme pot aparea flexiuni de ~1mm ale partii frontale (ce e peste e inadmisibil, mai ales la BMW - ca doar nu e din plastilina). Diferenta aia e greu de simtit, dar probabil ca bara ajuta cumva, chiar si pentru ala 1 mm - chiar daca tu ca sofer nu o simti. Exista un articol pe tema asta, facut de un pilot de teste pe un E30 si concluzia a fost ca nu ajuta la absolut nimic... dar nu-l mai gasesc acum. Sa nu cumva sa va luati modele cu balamale, daca optati pentru.

Pe de alta parte, chiar daca nu face nimic in uzul zilnic, da bine cand ridici capota. laugh.gif

Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 24 2009, 01:59 PM
Post #89


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



Efect exista.
Depinde foarte mult de abordarea virajului.
Eu am pus bara dupa ce schimbasem amortizoarele
In momentul in care am pus-o am simtit 2 lucruri ... directia ceva mai precisa la miscari rapide si o crestere in subvirare.
Daca ai cauciucul de la pivoti foarte moale si cu joc in ei nu neaparat sa bata nu o sa simti nimic caci se compenseaza in flexibilitatea cauciucului.
Regula din ceea ce am cercetat eu este ca daca ai fata tare si spatele moale masina subvireaza , si invers supravireaza.

Problema cu subvirarea am rezolvat-o apoi din presiunea in cauciucuri.

Am de la Pushtiulk barele lui antiruliu, ce a din spate nu se potriveste datorita formei pe modele non-M3, daca o pun doar pe fata sunt sigur ca o sa subvireze si mai mult din 2 motive .. grosimea ei de la 21->25 si diferenta de greutate pe puntea fata . Motorul meu cantareste 83 de kg ,iar cel de M3 130 si ceva parca...
de aceea mai incolo am in vedere o bara pe spate reglabila.

Masina in momentul de fata daca se intra pe un viraj cu ea sa spunem curat fara artificii la volan ramane destul de stabila dar cu o usoara urma de subvirare.
daca o arunc pe viraj ( stg/dr si joc in acceleratie ) pleaca de spate dar destul de controlabil. Niciodata nu am lasa-to sa se duca cum vrea ea de nebuna sau daca as fi lasat-o nu cred ca facem cine stie ce derapaje ca deh 100 de cai sunt 100 chiar daca sunt de BMW.

Io's vorbeste cu Alex sa-ti imprumute bara lui si fa o proba cu ea nu cred ca e vreo problema ... asa te poti convinge cel mai bine.
Eu povestesc ce se intampla cu a mea cu una cu motor mai mare mai greu probabil ca sunt alte lucrururi.





--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 24 2009, 10:28 PM
Post #90


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP





QUOTE (BBo @ Mar 24 2009, 11:44 AM) *
Se simte pe circuit, altfel in mers normal, n-are ce sa imbunatateasca si sa simti. Hai sa zicem ca in solicitari extreme pot aparea flexiuni de ~1mm ale partii frontale (ce e peste e inadmisibil, mai ales la BMW - ca doar nu e din plastilina). Diferenta aia e greu de simtit, dar probabil ca bara ajuta cumva, chiar si pentru ala 1 mm - chiar daca tu ca sofer nu o simti. Exista un articol pe tema asta, facut de un pilot de teste pe un E30 si concluzia a fost ca nu ajuta la absolut nimic... dar nu-l mai gasesc acum. Sa nu cumva sa va luati modele cu balamale, daca optati pentru.

Pe de alta parte, chiar daca nu face nimic in uzul zilnic, da bine cand ridici capota. laugh.gif


si de unde stii tu cum se simte pe circuit ?


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Mar 25 2009, 12:17 AM
Post #91


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Tot de-acolo de unde stii si tu.

Articolul de care mentionam mai sus se afla aici: http://www.e30m3project.com/e30m3performan..._bar_theory.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 25 2009, 08:35 AM
Post #92


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



e oarecum impropriu spus circuit:parerea mea este ca acea bara ajuta in timp caroseria,la ursii cu motoare mai mari de ex "plecau oalele de la amortizor,nu uitati ca avem o tara cu multe gropi ,nu se simte neaparat pe circuit se poate simti si pe un drum mai virajat de ex drumul spre Cheia.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Mar 25 2009, 12:22 PM
Post #93


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



io's.daca esti curios cu strutbaru pot sa ti-l imprumut p al meu sa il pui p masina sa vezi ce si cum.pana il pun eu mai dureaza ceva ca inca nu am...lichiditati pt suspensii smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 25 2009, 12:42 PM
Post #94


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





CITAT(batz @ Mar 25 2009, 12:22 PM) *
io's.daca esti curios cu strutbaru pot sa ti-l imprumut p al meu sa il pui p masina sa vezi ce si cum.pana il pun eu mai dureaza ceva ca inca nu am...lichiditati pt suspensii smile.gif

rolleyes.gif



cha (2).gif

cum facem? tongue.gif





--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batz
post Mar 25 2009, 05:50 PM
Post #95


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 629
Joined: 20-February 07
Member No.: 668
Car: E46 330i coupe
Engine: m54b30 231cp



QUOTE (io`s @ Mar 25 2009, 12:42 PM) *
rolleyes.gif



cha (2).gif

cum facem? tongue.gif


pai nu stiu.cand ai timp da-mi un telefon (0745692141) si ne intalnim undeva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 25 2009, 05:52 PM
Post #96


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



c'mon kids! playtime's over! laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 25 2009, 07:53 PM
Post #97


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(batz @ Mar 25 2009, 05:50 PM) *
pai nu stiu.cand ai timp da-mi un telefon (0745692141) si ne intalnim undeva.

ok, te sun eu zilele astea smile.gif


CITAT(ionusunt @ Mar 25 2009, 05:52 PM) *
c'mon kids! playtime's over! laugh.gif

ce-ai mă? huh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 25 2009, 08:12 PM
Post #98


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





o fi prizat ceva:D

Chiar te rog sa ne spui ce simti cand pui bara pe masina


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Mar 25 2009, 09:45 PM
Post #99


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



QUOTE (BBo @ Mar 25 2009, 12:17 AM) *
Tot de-acolo de unde stii si tu.

Articolul de care mentionam mai sus se afla aici: http://www.e30m3project.com/e30m3performan..._bar_theory.htm


Pai tu pareai un fel de guru nerecunoscut al strut-bar-ului.

BTW la M6 chiar si la E60, este standard asa ceva. Deci stiu pentru ca am avut si am asa ceva pe masina.

Deci ce stiu eu si ce stii tu ? Nu ne adunam.

Tu stai si citeste articolele alea, restul fac eu. smile.gif

Si lasa ce ai tu pe masina...aia e ...ceva sa fie.

This post has been edited by poleposition: Mar 25 2009, 09:50 PM


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 25 2009, 11:08 PM
Post #100


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



pole.. macar el mi-a spus ceva ce vroiam sa stiu


tu ce imi poti spune? merita investitia?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 08:37 PM