nimeni nu stie ce are motorul meu, rog ajutor!!!! |
nimeni nu stie ce are motorul meu, rog ajutor!!!! |
Jan 28 2009, 10:18 PM
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP |
Sal,
In primul rand am nevoie de ajutorul vostru, Am un e30 316i mot 1.8 m10, acum un an am schimbat ambreiajul (set complet), adevarul e ca l-am schimbat eu singur, nu stiu daca am gresit ceva acolo, cam dupa vreo trei luni cu ambreiaj nou au inceput problemele, am schibat pana acum vreo 4 sau 5 capace de delcou si vreo 12 rotoare din delcou.(pur si simplu se sparg). Pe loc creste normal si frumos in ture, dar in sarcina (in mers) se ineaca pana in 2500 de ture, culmea e ca daca ii dai in gura zboara, dar incet nu poti sa mergi. Am schimbat set fise (am pus Beru), set buji (NGK - Iridium), bobina de inductie (Bosch), filtru combustibil (Mann), sonda lambda (Beru). Nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu a stiut sa-mi spuna ce are motoru, culmea e ca mai si sunt angajat intr-unul dintre cele mai mari magazine de piese auto din vestul tarii. Va rog daca aveti vreo sugestie, scrieti aici. Mersi |
|
|
Jan 28 2009, 11:24 PM
Post
#2
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Sal, In primul rand am nevoie de ajutorul vostru, Am un e30 316i mot 1.8 m10, acum un an am schimbat ambreiajul (set complet), adevarul e ca l-am schimbat eu singur, nu stiu daca am gresit ceva acolo, cam dupa vreo trei luni cu ambreiaj nou au inceput problemele, am schibat pana acum vreo 4 sau 5 capace de delcou si vreo 12 rotoare din delcou.(pur si simplu se sparg). Pe loc creste normal si frumos in ture, dar in sarcina (in mers) se ineaca pana in 2500 de ture, culmea e ca daca ii dai in gura zboara, dar incet nu poti sa mergi. Am schimbat set fise (am pus Beru), set buji (NGK - Iridium), bobina de inductie (Bosch), filtru combustibil (Mann), sonda lambda (Beru). Nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu a stiut sa-mi spuna ce are motoru, culmea e ca mai si sunt angajat intr-unul dintre cele mai mari magazine de piese auto din vestul tarii. Va rog daca aveti vreo sugestie, scrieti aici. Mersi Debitmetru? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jan 29 2009, 02:02 AM
Post
#3
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Eu asa am patit cu al meu, dar era pe carburatie si s-a dovedit a fi avansul in balarii. Nu stiu care ar fi cauza la injectie. Verifica debitmetrul, cum a zis Bartro - in sensul ca incearca sa pui altul care stii ca-i ok - nu stiu daca difera de la jetronic la motronic. Iar daca ai o lampa stroboscopica regleaza si avansul. Cred ca mai au astia pe la service-uri de dacie. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Jan 29 2009, 08:38 AM
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP |
Debitmetrul a fost incercat intr-un service, au spus ca nu e el de vina, ei mi-au spus sa schimb pe rand sonda lambda, fisele, bujiile, bobina d inductie si sa vad daca e vreun rezultat, n-am mai mers la ei ca pana la urma ma puneau sa schimb motorul.... ceea ce nu inteleg eu, e motivul pt care se sparge capacul de delcou si rotorul......
|
|
|
Jan 29 2009, 08:57 AM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
avansul dat in garla cred, dar mi se pare ciudat sa sparga rotor si delco,nu am mai auzit asa ceva,,
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jan 29 2009, 09:49 AM
Post
#6
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp |
Motorul M10 din cate stiu eu este jetronik, deci se poate regla avansul, la motronic avansul este gestionat de catre ECU, deci nu se poate regla manual. |
|
|
Jan 29 2009, 10:09 AM
Post
#7
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
avansul dat in garla cred, dar mi se pare ciudat sa sparga rotor si delco,nu am mai auzit asa ceva,, Am sarit peste asta, acuma vad. Ca sa sparge rotor si delco, nu ai cumva un joc mare axial in tija aia pe care sa infige rotor? Sau e ceva desfacut sub capac care se prinde intre rotor si capac? Sau ai pus o combinatie capac / rotor gresit? De la dereglari de avans nu se sparge, dar si asta poate explica de ce nu merge cum trebuie. Nu cunosc injectie de M10 cu sonda lambda, la delcou ai si avans vacuum si/sau avans centrifugal? Daca din cauza defectul mechanic sunt afectate si mechanismele astea, tot o sa trage mai prost. De exemplu, daca avans centrifugal e blocat pe avans, merge bine numai cand e turat.. Eventual incerci sa faci rost de un alt distribuitor cu rotor si capac, cu tot. Dupa care trebuie verificat avans cu stroboscop, probabil. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jan 29 2009, 11:19 AM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,474 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Cred ca e si vacuum si centrifugal?la 2,3 M20 aveam vacumaticul mucit si masina tragea prost-totul de la un furtunas. oricum clar e si o problema cu tija aia
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jan 29 2009, 09:16 PM
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP |
sal baieti, am mai facut o prostie azi, cred..... mi-a spus un coleg ca si el a avut cam aceiasi problema pe un opel si ca era din cauza pompei de benzina, ca daca se aude ca merge incontinuu inseamna ca nu baga destul in rampa, asta am si facut, luat pompa noua si am schimbat-o.... binenteles degeaba.... am deja o carutza de nervi nrevosi..... M-am gandit sa trag de furtune cu motorul pornit sa vad ce se intampla, scot furtunul de vacuum din regulatorul de presiune si motorul o ia razna, il bag inapoi si merge oarecum normal (adica ca si pana acum - cu variatii la relati intre 800- 1300 rpm), scot furtunul de vacuum din distribuitor si.... nimic, urmaresc furtunul vine dintr-o piesa de pe caroserie in care intra un alt furtun si o mufa cu 2 pini (nu stiu exact ce rol are), scot si celalat furtun il bag in gura si... nimic, nu trage aer si nici nu sufla, urmaresc furtunul.. vine din corpul de la clapeta de acceleratie, acolo m-am oprit ca nu mai stiam ce sa-i mai fac. cred ca maine o sa ma pun sa fac poze sa le postez aici.. poate ma puteti ajuta cumva....
Apropo de capac si rotor am pus doar Beru dupa coduri OE, Avansul nu stiu daca vacumatic sau centrifugal, dar din moment de pe distribuitor am cutia aceea de vacuum, banuiesc ca e vacuumatic, pun o poza cu delcoul, poate va dati seama de care e. Ms mult pt sugestii.. |
|
|
Jan 29 2009, 09:30 PM
Post
#10
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ar trebuie se trage aer prin furtunas asta, daca motor merge la relanti. Mai cauta pe acolo. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jan 29 2009, 09:49 PM
Post
#11
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
uite ce mi-a zis un amic,si el a patit la fel de cateva ori,i se crapa mereu capacul si surpriza... se misca bateria si lovea in capac ))
a stranso bine in locul ei si de atunci sa rezolvat problema -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 10 2009, 09:50 PM
Post
#12
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
man daca vrei iti imprumut un delco sa vezi poate e de la el.Si inca ceva daca rezolvi sa-mi spui si mie ca am aceeasi probl:Nu are putere motorul decat in gol sau la turatii fff mari.eu am patin la o dacie asa si nu era bn pusa la punct dar a mea e pusa bine ca am mai pus-o de cateva ori si era bine.Bafta
|
|
|
Mar 11 2009, 11:06 AM
Post
#13
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Tu ai simptome de mers inecat sau. Cauze:
- debit prea mare de benzina (nu prea mic cum ti-a sugerat cineva) - aprindere nasoala, nu ai scanteie. Poate fi avansul dereglat din cauzele sppuse de Bart, cu piese nepotrivite la delco, dar n-am mai auzit de asa ceva Cum ti-a verificat debitmetrul? Iti creste nivelul de "ulei" din baie? Daca da, inseamna ca iti intra benzina acolo, tocmai din cauza ca merge inecat. Rezolva problema si schimba uleiul. Ca bine zice db85amd Tu ai bateria pe langa delco E fixata bine? Edit: UPS, acuma vad ca topicu-i batranel... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
May 18 2009, 04:31 PM
Post
#14
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP |
Daca apesi acceleratia la podea, da in nas sau trage? Daca da in nas..se opreste de tot? Iti crapa luleaua? Eu cred ca problema ta sta in distribuitor..Leaga bine bateria - just in case - am patit si eu! Mergi la cineva sa iti regleze avansul. Inca ceva..da cu fum masina ta? Albastru? Negru? Ceva intre? Daca nu ma insel, eu aveam avans centrifugal - se auto-adapta cu un senzor magnetic. Tind sa cred ca ai la fel cum aveam eu. Sincer sa fiu, nu i-am dat de cap pana sa vand masina, dar stiu sigur ca de acolo era problema. |
|
|
May 19 2009, 10:41 AM
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP |
Daca apesi acceleratia la podea, da in nas sau trage? Daca da in nas..se opreste de tot? Iti crapa luleaua? Eu cred ca problema ta sta in distribuitor..Leaga bine bateria - just in case - am patit si eu! Mergi la cineva sa iti regleze avansul. Inca ceva..da cu fum masina ta? Albastru? Negru? Ceva intre? Daca nu ma insel, eu aveam avans centrifugal - se auto-adapta cu un senzor magnetic. Tind sa cred ca ai la fel cum aveam eu. Sincer sa fiu, nu i-am dat de cap pana sa vand masina, dar stiu sigur ca de acolo era problema. Ms mult, intre timp am rezolvat cate ceva, am schimbat delcoul cu unul care nu avea asa mare joc axial, s-a comportat cat de cat mai bine..... apoi.... am desfacut debitmetrul.. bucati mici de tot.... i-am decapsat placa de jos, i-am dat gauri, facut filet sa pot sa-l prind inapoi, acolo pe placa aceea, pe interior se vedeau urme de frecare a clapetei, l-am desfacut bucati si am pus o saiba distantier mai mare la axul de la clapeta, am mai reglat putin avansul si mere ca unsa...... Pot in sfarsit bsa merg si io incet cu ea..... in vit a 5-a cu 50km/h la 1200 rpm......happy!!!! dar in schimb cred k mi-a crescut destul de mult consumul de benzina...... asta e alta problema, dar poate ma puteti ajuta si cu asta..... mersi mult de tot |
|
|
May 19 2009, 01:43 PM
Post
#16
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP |
consumul a crescut pentru ca ai umblat in debitmetru. iti da cu fum negru daca o duci aproape de limitare? dar daca ii dai sprituri? - asa stii daca ai benzina nearsa sau nu - fum negru= benzina nearsa
macar trage bine masina acum? |
|
|
May 20 2009, 07:32 AM
Post
#17
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP |
consumul a crescut pentru ca ai umblat in debitmetru. iti da cu fum negru daca o duci aproape de limitare? dar daca ii dai sprituri? - asa stii daca ai benzina nearsa sau nu - fum negru= benzina nearsa macar trage bine masina acum? De tras, trage f bine, fum scoate doar cand o pornesc pana se incalzeste putin, o sa incerc sa mai tensionez arcul de la clapeta din debitmetru sa vad daca-mi iasa ceva.............. |
|
|
May 20 2009, 01:09 PM
Post
#18
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP |
De tras, trage f bine, fum scoate doar cand o pornesc pana se incalzeste putin, o sa incerc sa mai tensionez arcul de la clapeta din debitmetru sa vad daca-mi iasa ceva.............. Aveam eu un debitmetru de M10 B18 in portbagajul fostei masini..l-am dat odata cu masina, din pacate. Uite, intreaba-l pe Mouse daca il mai are cumva, respectiv daca mai are debitmetrul de la fostul meu motor. Vezi poate asta e solutia.. Ce fum scoate la rece? Albastru sau negru? |
|
|
Oct 13 2009, 10:30 PM
Post
#19
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 13-October 09 From: SM Member No.: 2,995 Car: E30 ._ 1985`_. Engine: M20B20 -2.0L-I6-129PS |
Sal, In primul rand am nevoie de ajutorul vostru, Am un e30 316i mot 1.8 m10, acum un an am schimbat ambreiajul (set complet), adevarul e ca l-am schimbat eu singur, nu stiu daca am gresit ceva acolo, cam dupa vreo trei luni cu ambreiaj nou au inceput problemele, am schibat pana acum vreo 4 sau 5 capace de delcou si vreo 12 rotoare din delcou.(pur si simplu se sparg). Pe loc creste normal si frumos in ture, dar in sarcina (in mers) se ineaca pana in 2500 de ture, culmea e ca daca ii dai in gura zboara, dar incet nu poti sa mergi. Am schimbat set fise (am pus Beru), set buji (NGK - Iridium), bobina de inductie (Bosch), filtru combustibil (Mann), sonda lambda (Beru). Nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu a stiut sa-mi spuna ce are motoru, culmea e ca mai si sunt angajat intr-unul dintre cele mai mari magazine de piese auto din vestul tarii. Va rog daca aveti vreo sugestie, scrieti aici. Mersi Salut! Ceva asemanator am si eu si chiar nu mai stiu ce sa fac .. toata lumea im spune sa schimb motorul .. dar in RO nu prea e asa usor sa faci rost de 500 euro numa motor ... Deci Bestia mea e 1985` _ 320i - 2.0 L _ M20B20 _ I6, _ 129 PS (95 kW; 127 hp) Cam suna ciudat .... parca e un TDS ... la turati mai mari scoate si fum la greu (toba neagra) ... ( mai are si tremurici ... nu conteaza daca e calda sau rece ... numa cind ii vine ei ) ; Din pacate am primit raspuns de la Doctor ... `` Tre schimbat motorul , scapa din presiune si nu ajunge uleiul pina la tacheti , pompa de ulei ii ok ...`` si acuma o inceput sa si manince ulei la greu o reglat ceva si adevaru e ca acuma caut roti ca asteas terminate ... suna tot la fel ... voi mai incerca sa schimb bujiile si fisele ... nu as vrea sa ajung la schimbat de motor ( nici nu am deunde ) Buji am luat Denso 12ron/Buc (nu le schimb pina nu fac rost de fise) si acuma vinez nishte Fise ... dar pina acuma numa la preturi ... de nu mio venit sa cred ... am schimbat si Ulei am pus Castrol Magnatec 10W-40 uleiul vechi nu prea io placut ca nul minca , acuma asta ii place la nebunie 500Km si aprox 1 litru a trebuit sa complectez Va implor datim vro ideie ca eu is falit -------------------- |
|
|
Oct 14 2009, 11:47 AM
Post
#20
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
Cred ca si eu am o buba...la aprindere...Trage bine, raspunde bine la acceleratie pana in 4000 si de acolo la 7000 nu se simte nici o diferenta, la talpa la podea cateodata face un hac si apoi o ia depinde si de ambreiaj cum e lasat...in delcou imi vin 2 furtunase o fii de la ele?
2,0 LE-Jetronic -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th September 2024 - 01:24 AM |