IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> motor 2500 24 v vanos nu porneste
the_rifle
post Jan 29 2009, 02:09 AM
Post #21


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



Iti spun ca am prieteni SUPER MECANICI cum tu ai vazut pe Discovery si de la care am mai invatzat cate ceva.... Daca tu-mi spui ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul e grav..... Tu te-ai gandit ca motorul porneste la fel si cand e vara la 40 de grade si cand e iarna la -20...
Cum zice o vorba din batrani ....."p..la nu stie carte "ce sa zic.... Asa o fii cum zici tu....


Stii ce cred.... Cred ca ar trebui sa-i las pe altii sa dea sfaturi ca ma enervez si n-are sens.... " E DE LA CARBURATOR FRATE !!!!! " Pune-i o manivela in bot si da la manivela frate.... sau ia tranvaiul doua statii...


P.S ... Camshaft Sensor ( nu camshift sensor cum am scris...)

This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 02:17 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 29 2009, 02:26 AM
Post #22


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



.... aaaaaaaaaaaa.... Am vorbit frumos nu ? N-am injurat n-am insultat pe nimeni...
E ok nu ?
Era doar opinia mea cu privire la anumite evenimente persoane sau fapte.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 29 2009, 02:44 AM
Post #23


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp





Este gresal mea ca postez cu convingere.... Imi pare rau ca am postat aici si in felul care deja m-a consacrat.... Pe viitor ma voi limita la comentarii de genul

" Nu trebuie sa te sperii poate fi ceva minor ,sfatul meu este sa consulti un specialist care sa te indrume catre o rezolvare eficienta si rapida. "

Nu ajuti cu nimic dar esti elegant si pari saritor. Faci posturi si iti faci prieteni.... Ce castig daca ma implic ? Doar dushmani si nimic in plus...

This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 02:45 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Jan 29 2009, 07:37 AM
Post #24


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



QUOTE (316i @ Jan 28 2009, 11:54 PM) *
Da' tu de senzorul de pe fulia de pe vibrochen ai auzit? Vezi ca M50 nu e M20 Motronic 1 sa aiba senzorii pe volanta. M50 are un singur senzor care citeste pe fulia de pe vibrochen.


Da ai dreptate m-am exprimat gresit!senzorul de pe fulia de la vibrochen!Scuze!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Jan 29 2009, 07:57 AM
Post #25


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



QUOTE (the_rifle @ Jan 29 2009, 03:09 AM) *
Iti spun ca am prieteni SUPER MECANICI cum tu ai vazut pe Discovery si de la care am mai invatzat cate ceva.... Daca tu-mi spui ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul e grav..... Tu te-ai gandit ca motorul porneste la fel si cand e vara la 40 de grade si cand e iarna la -20...
Cum zice o vorba din batrani ....."p..la nu stie carte "ce sa zic.... Asa o fii cum zici tu....


Stii ce cred.... Cred ca ar trebui sa-i las pe altii sa dea sfaturi ca ma enervez si n-are sens.... " E DE LA CARBURATOR FRATE !!!!! " Pune-i o manivela in bot si da la manivela frate.... sau ia tranvaiul doua statii...


P.S ... Camshaft Sensor ( nu camshift sensor cum am scris...)


1.Chiar nu vreau sa ma cert cu nimeni!
2.Este vorba de crankshaft sensor nu camshaft sensor!
3.Daca ai prieteni SUPER MECANICI trebuia sa stii ce ii trebuie unui motor sa porneasca!
4.Tot asa intreaba-i pe prietenii tai SUPER MECANICI ce care este rolul senzorului de temperatura!Vino la noi la garaj si iti demonstrez practic cum porneste un M50 fara senzorul de temperatura!
5.Daca senzorul de la vibrochen este dus nu are nici scanteie nici injectia nu se deschide,deci nici pompa de benzina nu functioneaza!
6.Asa ca fapt divers vezi ca am pornit M20 cu instalatie de injectie de M50!

Sincer imi pare rau ca s-a ajuns la discutii de genul asta!In general in cazuri asemanatooare nu poti rezolva pe forum sau al telefon!Noi ne certam ca fraierii si omul are mufa la Ecu scoasa ca au uitat berbecii la Bavaria sa o puna!

Inca odata nu vreau sa ma cert cu nimeni!
Bafta!

This post has been edited by hanneman: Jan 29 2009, 08:00 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 29 2009, 08:18 AM
Post #26


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp





Ok.... cum spui tu.... In concluzie sa inteleg ca tu crezi ca nu porneste motorul cu senzorul de temperatura scos....

Ai idee ce se intampla cand scoti senzorul de temperatura ? ( stau si ma intreb )

Oricum.... am trecut prin multe garaje pana sa ajung la prietenii mei "SUPERMECANICI "... Ce s-au chinuit altii sa repare intr-o zi intreaga prietenilor mei le ia cam 5 minute....

Cat despre ei ca " Supermecanici" ce sa zic.... Nu stiu cati alti mecanici duc motoarele de 2.5 24 de valve in 6-700 de cai si care merg zeci de mii de km nu doar o talpa doua...
Poate reushesti sa-ti faci o idee despre acesti prieteni...


De fapt nu vreau sa ma cert nici eu cu nimeni. Fiecare cu parerea lui. Imi pare rau daca m-am exprimat intr-un mod care poate te-a deranjat.
Bafta



P.S. Ma bucur pt colegul de forum ca a reushit sa-i dea de cap motorului...

This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 08:22 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 29 2009, 08:55 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



eu zic ca va certati degeaba,fiecare are dreptate din ce vad eu,daca senzorul de temperatura e dus nu cred ca porneste-la dracovenioa aia de Jetronic asa era,daca e senzorul de vibrochen sau cum ai mai zice dus iar nu portneste(sau merge ft prost) asta la motronic


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Jan 29 2009, 09:33 AM
Post #28


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



La pct 4 tocmai asta am spus.daca citeai atent vedeai.
Daca scoti senzorul de temp fizic de pe chiuloasa tasneste lichidul de racire al motorului.
Daca scoti mufa senzorului de temp. motorul va merge in regim de motor rece cu benzina multa nemaiavand cine sa transmita informatii la ecu.
De asta iti ospuneam ca nu are nici o treaba senz. de temp. cu pornirea motorului.

Cred ca prietenii tai nu au nici o treaba cu discutia noastra.

Oricum dupa ce spui de 25 24v de 600-700cp care tin zeci de mii de km tind sa cred ca esti prieten cu norvegienii de la V.S.Motors,pt ca la noi din cate stiu la noi nu s-au scos mai mult de 450cp pe 25 24v( NSL si CTL).
Oricum vremea la 25 24v a cam trecut.
Uite atasez o poza ca sa vezi cu ce ne mai ocupam la garaj.

In fine o zi buna tuturor

Attached File  LAf_v8_paxton_1.bmp ( 922.69K ) Number of downloads: 610


This post has been edited by hanneman: Jan 29 2009, 09:36 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Jan 29 2009, 09:41 AM
Post #29


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp



Salut, niste sfaturi la subiect:

1 Verifica senzorul la arborele cotit;
2 Verifica senzorul la axul cu came, cei doi senzori sunt exact la fel, se numesc doppler, ai grija sa nu schimbi mufele intre ele ca sunt exact una langa cealalta;
3 Poate sa fie de la imobilizator, poti sa l anulezi daca tai firul negru nr 1 din mufa aia mare care face legatura intre cablajul la motor si cablajul la masina;
4 Nu in ultimul rand verifica releul la benzina, dar daca ai oricare din problemele enumerate mai sus, pompa de benzina nu porneste;
5 Nu stiu cum e la M50 dar motorul M20 nu porneste fara sonda se temperatura; atentie ca pe motor sunt 2 sonde de temp, una pt ECU si una pt instrumentele din bord.
Daca esti din Buc ne putem intalni poate rezolvam problema.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 29 2009, 10:02 AM
Post #30


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





@the_rifle,
Eu cred ca te enervezi prea repede cand spune cineva ceva contra ce ai spus tu. Este uneori greu sa-ti exprimi o idea clar in vorbe pe un forum, mai ales cand faci diagnoza la o masina pe care nici nu vezi. Toate lumea aici stiu cate ceva despre masini, idea de forum este sa folosim know-how asta cat un pic de la fiecare combinat, ca sa fim mai destepti impreuna. Si uneori mai si inveti. Si asta e scopul. Incearca sa vi de la inceput cu argumente depsre ce solutia oferi, ca nu a sarit nimeni tare la tine, decat s-au mirat de unde ai venit cu ideile. In scurt: tu esti ok, noi suntem ok, hai se ne intelegem.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
walde
post Jan 29 2009, 05:08 PM
Post #31


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 497
Joined: 24-January 07
Member No.: 564
Car: e36
Engine: 2.5 24v



QUOTE (the_rifle @ Jan 29 2009, 08:18 AM) *
Ok.... cum spui tu.... In concluzie sa inteleg ca tu crezi ca nu porneste motorul cu senzorul de temperatura scos....

Ai idee ce se intampla cand scoti senzorul de temperatura ? ( stau si ma intreb )

Oricum.... am trecut prin multe garaje pana sa ajung la prietenii mei "SUPERMECANICI "... Ce s-au chinuit altii sa repare intr-o zi intreaga prietenilor mei le ia cam 5 minute....

Cat despre ei ca " Supermecanici" ce sa zic.... Nu stiu cati alti mecanici duc motoarele de 2.5 24 de valve in 6-700 de cai si care merg zeci de mii de km nu doar o talpa doua...
Poate reushesti sa-ti faci o idee despre acesti prieteni...


De fapt nu vreau sa ma cert nici eu cu nimeni. Fiecare cu parerea lui. Imi pare rau daca m-am exprimat intr-un mod care poate te-a deranjat.
Bafta



P.S. Ma bucur pt colegul de forum ca a reushit sa-i dea de cap motorului...


candideaza la postul anului .

Pai ce dracu ma ... 2.5 24v alea de 6-700 de cai ... cu mecanici care rezolva in 5 minute ce fac altii intr-o zi .... " astea e din cartea cu povesti " ? smile.gif)))

macar spune-ne si noua cine sunt supermecanicii sa mergem si noi la ei ... gandeste-te ca le faci un bine .

Caii aia sunt la roata sau la volanta ... sau cum e treaba? Ce modificari au suferit acele motoare de au 6-700 de cai ?

Eu stiu ca pe 24v exista ( la trecut ) un urs cu wpp la nr ...care fugea foarte bine dar pe dyno a iesit cu vreo 300 si ceva de cai ... mai e ionut-nsl care si el a scos foarte bine dintr-un 24v ... si ctl-ul ...

alte 24v care sa aiba puteri dalea grave nu prea am auzit de ele ... doar poate le stii tu ... macar spune-ne si noua sa nu ramane prosti .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 29 2009, 05:39 PM
Post #32


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (hanneman @ Jan 29 2009, 10:33 AM) *
Daca scoti mufa senzorului de temp. motorul va merge in regim de motor rece cu benzina multa nemaiavand cine sa transmita informatii la ecu.


Attached File  LAf_v8_paxton_1.bmp ( 922.69K ) Number of downloads: 610




Pai si eu ce dracu incerc sa te conving de 2 zile ??????????????????????????????????????????????????????????

Ca daca scoti senzorul de temperatura ii da mai multa benzina in injectoare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si cum bine stii daca caraie si nu porneste una din cauze e ca nu-i da benzina ! Ori de la pompa ori de la releul de la pompa etc.....

Ia uite ce ne certam de doua zile si de fapt spunem acelasi lucru.... "Limba grea Romana..."

Bine ca ne-am inteles macar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 29 2009, 06:07 PM
Post #33


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (walde @ Jan 29 2009, 06:08 PM) *
Ce modificari au suferit acele motoare de au 6-700 de cai ?



... pai ce sa zic.... mici modificari....

Inchipuie-ti ca din motorul vechi mai ramane "doar' blocul motor.... Un fleac !



This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 06:15 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jan 29 2009, 11:21 PM
Post #34


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





eu zic sa va reveniti si sa postati ON TOPIC asta pana nu se lasa cu avertismente sau.... mai rau smile.gif


edit: cred ca vremea asta alunecoasa a facut ca unii dintre "voi" sa aibe surplus de adrenalina,........... bagati o sala ceva smile.gif nu o mai consumati pe forum wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jan 29 2009, 11:46 PM
Post #35


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



ati facut topicu VARZA

aici nu sunteti pe BMWCLUB mad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 30 2009, 01:20 AM
Post #36


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Prea multa harababura, omul care a deschis topicul si-a rezolvat problema, deci se inchide. Pentru alte discutii va rog sa folositi cu incredere msg.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 11:00 AM