![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Salutare.O problema ciudata la incalzire.Acul urca peste normal si vine numai aer rece.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate cineva sa ma ajute sau sa-mi recomande un mecanic bun in Cluj?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salutare.O problema ciudata la incalzire.Acul urca peste normal si vine numai aer rece.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate cineva sa ma ajute sau sa-mi recomande un mecanic bun in Cluj? Sau nu ai destul de lichid de rachire, sau nu e aerisit bine, sau ai o problema cu pompa de apa. A fost umblat recent la sistemul de racire? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Am schimbat radiatorul(din cauza ca era spart),am schimbat termostatul,antigel este suficient,dar el se comporta tot asa.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate ma sfatuiesti cum trebuie aerisit sistemul de racire.Din cate am auzit la urs se aeriseste el singur,in sensul ca completezi cu lichid pana la nivelul normal.Poate am spus o prostie,nu stiu.Imediat ce motorul nu mai este turat,acul se duce peste limita si vine aer rece. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am schimbat radiatorul(din cauza ca era spart),am schimbat termostatul,antigel este suficient,dar el se comporta tot asa.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate ma sfatuiesti cum trebuie aerisit sistemul de racire.Din cate am auzit la urs se aeriseste el singur,in sensul ca completezi cu lichid pana la nivelul normal.Poate am spus o prostie,nu stiu.Imediat ce motorul nu mai este turat,acul se duce peste limita si vine aer rece. Nu stiu cum e la masina ta, la al meu la seria 7 exista un surub pantru aerisire pe carcasa de termostat. La 2002 nu era asa ceva, nici nu avea vas de expansiune si atunci ar trebui sa se aeriseste singur intradevar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Am schimbat garnitura de chiulasă şi acum totul este OK.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci te ai distrat..si eu care am in casa 4 garnituri de chiulasa de m 10:( nu le cumpara nimeni. bine ca ai rezolvat.ai schimbat si tu semeringurile la supapa ai facut scaunele???? daca tot era desfacut? patinele cum erau ?? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Motorul l-am refăcut complet īn urmă cu........50000km.Adică pistoane,segmenți etc. așa că īn rest nu am și nu am avut probleme.Totuși după ce mecanicul mi-a pus altă garnitură de chiulasă motorul nu mai trage așa de bine.Ce să fie oare?
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
of doamne .....ce mecanici.............azi am umblat la alt urs venit de la alt mecanic
innebunesc sa lucrez dupa toti cretini in fine.vezi daca ti a pus o bine la punct .distributia.vezi avansul la delco...........si altceva daca a pus totul la loc nu prea avea ce sa strice -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Mulțumesc mult INTERCEPTOR.Am umblat puțin la delco și acum motorul merge ca și īnainte.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Ziceai ca esti din cluj? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Şi dacă īntrebarea este ironică şi dacă nu,răspunsul este acelaşi : DA sunt din Cluj.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu cred ca a fost ironic, Adrian e tot din cluj, tot posesor de E30
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Nu era ironie, dar pe viitor cand mai facem intalniri ar fii mai fain sa fim mai multi, macar cei de pe acest forum sa vina daca pot...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 78 Joined: 10-May 08 From: Cluj Member No.: 1,644 Car: e30 Engine: 2.0 129cp ![]() |
hehe..si io am patit la fel...acul aproape pe roshu si nu venea aer cald..mi se umfla furtunu,era themostatul blocat,pana am cumparat alt thermostat am facut o improvizatie si mi am belit si chiuloasa ![]() -------------------- ☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺
http://www.GinCreativeArt.com ☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:58 PM |